• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Alran

Wiedźmin 2 wyłącza się w akcie pierwszym

Pytanie

Tak jak w temacie, gra wyłącza mi się średnio co minute. Problem zaczął występować dopiero w akcie pierwszym. Prolog był całkowicie awaryjny. Ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

29 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Prawdopodobnie mam to samo czy wam też gra bez żadnego sygnały po prostu wyłącza się i mam pulpit zero żadnego komunikatu o błędzie bo u mnie właśnie tak to wygląda średnio co 30 minut a zaczęło się to już podczas ucieczki z więzienia i w 1 akcie wyłącza się stosunkowo regularnie a gra na moim sprzęcie na wysokich działa bez problemu nie schodzi poniżej 30 klatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam Nvidię, ale to najwyraźniej nic nie zmienia. Problem występuje średnio co kilka minut i gra wyłącza się tak po prostu, nie pojawia się żaden komunikat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mi gra wyłączyła się ze 2 razy bez żadnych errorów ale to było spowodowane wyskakującymi powiadomieniami np. Skype czy GG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To jest skandal. Mam ten sam problem. Gra co jakiś czas wywala do pulpitu bez zadnego komunikatu. Co dziwne taki sam problem wystepowal juz w pierwszym wiedzminie. Mam nadzieje że coś z tym zrobią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Więc tak, mam ten sam problem. Zresztą mnóstwo osób skarży się że po rozpoczęciu aktu 1, gra po kilku minutach wywala do windy lub się wiesza. Ja to rozwiązałem w następujący sposób : w zaawansowanych ustawieniach graficznych jest opcja "Budżet pamięci na tekstury" po zmianie wartości na ''małe'' lub ''b. małe'' problem zniknął . Co to powoduje mianowicie, tekstury będą się dłużej wczytywały, do czasu wyjścia pacza, który mam nadzieje to poprawi, to jedyne rozwiązanie jakie załatwia sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dostałem maila od pomocy technicznej w CD Projekt. Jeszcze nie testowałem, czy podane poniżej wskazówki coś dają, ale wypiszę je, może komuś się przyda.
Jeśli ktoś ma kartę z Nvidii, to tutaj są najnowsze stery:
http://www.nvidia.pl/object/win7-winvista-32bit-275.27-beta-driver-pl.html
Należy też zaktualizować sterowniki do karty dźwiękowej.
Można też spróbować odinstalować w programach rzeczy związane z Nvidia 3D vision, zdarza się, że źle wpływają na grę.
Idę teraz sprawdzić, czy te kroki coś zmieniły ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

I co pomogło ci to bo ja już wcześniej to robiłem i dalej mnie wyrzuca bez żadnego komunikatu
Pisał ktoś to supportu o datę kiedy można się patcha spodziewać. Mam nadzieję że nie przyjdzie nam czekać do roku po premierze gdy wydadzą Edycję Rozszerzoną jak było w przypadku pierwszego Wiedźmina. Moim zdanie powinni wypuszczać poprawki w małych porcjach i skupiać się na najważniejszych błędach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przestawcie w opcjach "Budżet pamięci na tekstury" na mały. U mnie pomogło i gra przestała się wywalać, jedyne co, to teraz są drobne przycinki jak sobie gra ładuje coś na bieżąco. Trudno, coś za coś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Potwierdzam, wczoraj grałem pół godzinki i mnie ani razu nie wywaliło. Budżet pamięci miałem na "wysoki", przestawiłem na "średni" i śmiga ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam podobny problem nie chce mi się wczytać akt pierwszy najdłużej wytrzymałem 30 min. i tak się nie załadował. Próbowałem także przestawić "Budżet pamięci na tekstury" na mały nawet na b. mały nie pomogło. Nie ma to jak kupić grę i nie móc w nią zagrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kłaniam się nisko. W internecie znalazłem rozwiązanie. Działa. Ja i wielu innych ludzi testowało ten sposób. Polega to na zwiększeniu ramu uzytego dla procesów w grze.

1. Odpalamy linie poleceń(cmd.exe) jako administrator.
2. Wklepujemy: bcdedit /set IncreaseUserVa 3072
3. Reset komputra i cieszymy się grą wolną od częstych widoków pulpitu.

Gdy CDP wypuszczą łatkę można cały proces odwrócić:

1. Odpalamy linie poleceń(cmd.exe) jako administrator.
2. Wklepujemy: bcdedit /deletevalue IncreaseUserVa,
3. Reset komputra.

Wamaganiem jest posiadanie 4 gb ramu. Testowane na windows 7 i vista co do xp to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Potwierdzam, że działa. Po zmianie budżetu pamięci na średni wywalało mnie mniej więcej co pół godziny. Po wpisaniu komendy problem z wywalaniem zniknął całkowicie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

U mnie to nic nie pomogło, może to wina tego iż mam Win 7 32bit ? Bo ponoć 32bitowce nie rozpoznaja 4GB ramu ? Przybyłem,zobaczyłem,zwyciężyłem=Kupiłem, zainstalowałem, nie pograłem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie, ja mam Win 7 32bit, z tego co wiem, to obsługuje tam 3,25gb ramu, ale tak jak mówię, wczoraj po wpisaniu komendy grałem 2, może 3 godziny i szło bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować