Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Metal Gear Solid i Zone of the Enders HD także w cyfrowej dystrybucji

9 postów w tym temacie

Adam Berlik

Mamy świetne wieści dla fanów gier Konami - właśnie okazało się, że Metal Gear Solid i Zone of the Enders HD ukażą się nie tylko w wersji pudełkowej, ale trafią również na Xbox Live i PlayStation Network.

Przeczytaj cały tekst "Metal Gear Solid i Zone of the Enders HD także w cyfrowej dystrybucji" na gram.pl

"Metal Gear Solid Peace Walker HD Edition

Coming November 2011 for both PS3 and Xbox 360, price TBA. The PS3 and X360 versions will support one to six players, just like the PSP version.

The PS3 version includes a product code for downloading the PSP version of Peace Walker to the PSP."

"Metal Gear Solid HD Edition

Coming in November for PS3 and Xbox 360, price TBA. This includes HD remasters of Metal Gear Solid 2 and Metal Gear Solid 3. The remastering is being done by Bluepoint Games.

The PS3 version of the game will include a product code for downloading the Game Archives version of the original Metal Gear Solid."

Kurczę mam MGS 2 i 3 na ps2, a tutaj wychodzi na PS3, kupić czy nie? W listopadzie również premiera Uncharteda i bodajże nowego Creeda.

W sumie chyba kupię, gry z PS2 na nowych telewizorach już tak dobrze nie wyglądają :(

No No kolejny powod zeby miec xboxa i dokupic wreszcie punkty mniam cos niesamowitego mgs na xboxa taki prawdziwy a nie jakies barahalo ze przecinaniem arbuzow czyste piekne mgs juz niedlugo na xklocka

Zaloguj się, aby obserwować