Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Limbo w końcu dostępne na Steamie

57 postów w tym temacie

Dnia 03.08.2011 o 17:10, Geeko napisał:

> zeby bylo ci glupio dodam, ze jestem w Anglii

To jesteś pechowcem. Znam trochę osób z Anglii i nikt nie ma takich problemów.


juz pomijając ten fakt, co jeśli kiedyś ktoś postanowi wyłączyć Steam''a? Żegnajcie gry, lądują w koszu
Dlatego ja lubię posiadać gry na własność, nawet jeśli jest to w formie cyfrowej (czyt. ściągane) to takie, które mnie nie przywiązują do czegoś

jak dla mnie nawet najszybszy net nie jest wart poddawania się temu co robi Ubisoft/Steam/Blizzard ostation

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
Pomijając już fakt, że musiała by się zdarzyć globalna, sieciowa katastrofa, żeby Steam kompletnie upadł to myślę, że zaraz przed tym Valve udostępniło by jakąś opcję ściągnięcia instalatorów swoich gier na dysk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.08.2011 o 11:42, Geeko napisał:

Pomijając już fakt, że musiała by się zdarzyć globalna, sieciowa katastrofa, żeby Steam
kompletnie upadł to myślę, że zaraz przed tym Valve udostępniło by jakąś opcję ściągnięcia
instalatorów swoich gier na dysk.


Upadająca firma miałaby ważniejsze rzeczy do roboty, niż wspaniałomyślne zajmowanie się takimi bzdurami... Nie wspomnę o tym, że serwery jak zwykle nie wytrzymałyby obciążenia, a utrzymywaniem ich przez odpowiednio długi czas, by każdy mógł sobie kopie gier ściągnąć nikt za darmo nie chciałby się zajmować.

Chyba, że wierzysz w to, że kochany Gabe co dzień odejmuje sobie od ust, byle utrzymać jednego konserwatora serwerów/twórcę kapeluszy do TF2 więcej - a wszystko to z miłości do fanów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
Nie jestem pewien jak to wygląda w regulaminie przy zakładaniu konta, ale jeżeli tam nie zabezpieczyli się przed tym, że użytkownik MOŻE utracić wszystkie gry przez awarię/upadek platformy Steam to taniej ich wyjdzie utrzymanie na to jeszcze serwerów niż płacenie potem kar jak im się użytkownicy pozwami do dupy dobiorą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.08.2011 o 21:48, Geeko napisał:

>
Nie jestem pewien jak to wygląda w regulaminie przy zakładaniu konta, ale jeżeli tam
nie zabezpieczyli się przed tym, że użytkownik MOŻE utracić wszystkie gry przez awarię/upadek
platformy Steam to taniej ich wyjdzie utrzymanie na to jeszcze serwerów niż płacenie
potem kar jak im się użytkownicy pozwami do dupy dobiorą.

chyba, że w regulaminie zaznaczyli, że użytkownik nie ma żadnych praw w związku ze Steam''em, a zabezpieczenie gier w postaci wymagania Steam''a są pomiędzy twórcą gry, a użytkownikiem, wtedy życzę powodzenia kontaktowania się w sprawie gier starszych niż 1 rok

już pomijając, że gry ze Steam''a też się piraci i pomijając fakt, że wg. Ciebie zniknięcie Steam''a dla Ciebie jest fantastyką (naukową?) to pozostają preoblemy czysto natury technicznej:
- co jeśli twój dostawca neta będzie miał problemy
- co jeśli problemy będą na hub''ie pomiędzy dostawcą, a Steam''em
- co jeśli Steam bedzie miał problemy techniczne?
Proste, jakakolwiek sekunda bez połączenia internetowego spowoduje brak możliwości gry w co zechcesz, pomińmy takie które zdarzają się często, np. trwające minute. Takie trwające godziny są rzadsze ale się zdarzają, a to oznacza, że np. jeśli jest wieczór i chciałeś pograć to musisz znaleźć inne zajęcie na resztę dnia, a w wypadku dłuższych przerw (tygodnie czy miesiące), wydaję się to mało prawdopodobnem ale możliwe, wtedy też nie tylko nie masz internet''u, ale gier także ...

zresztą patrząc na te wszystkie zabezpieczenia wczoraj i dziś w przyszłości będą dodawali próbniki DNA by potwierdzić, że to faktycznie ta osoba co kupiła grę będzie w nią grać chyba ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.08.2011 o 17:14, SHADOW-XIII napisał:

Proste, jakakolwiek sekunda bez połączenia internetowego spowoduje brak możliwości gry
w co zechcesz


Tryb Offline? Wydaje mi się, że po prostu nie wiesz o czym piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2011 o 17:16, gogiell napisał:


> Proste, jakakolwiek sekunda bez połączenia internetowego spowoduje brak możliwości
gry
> w co zechcesz

Tryb Offline? Wydaje mi się, że po prostu nie wiesz o czym piszesz.

Piszę ogólnie o tym gdzie zmierzają dzisiejsze zabezpieczenie, nie tylko Steam, ale np. Blizzard.

A co do trybu Offline to też nie wiesz co piszesz .... co z tego, że jest ten tryb Offline skoro np. takiej Ciwilizacji 5 za cholere nie da się odpalić bez połączenia z net''em, owszem póżniej nie trzeba, ale na starcie gry trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2011 o 14:40, SHADOW-XIII napisał:


A co do trybu Offline to też nie wiesz co piszesz .... co z tego, że jest ten tryb Offline
skoro np. takiej Ciwilizacji 5 za cholere nie da się odpalić bez połączenia z net''em,
owszem póżniej nie trzeba, ale na starcie gry trzeba.


To już problem Civilizacji a nie Steama. Jeżeli twórcy gry sami nie dodadzą takiego wymogu połączenia to w grę Steamową można grać offline.
Nie bardzo rozumiem "co jeśli problemy będą na hub''ie pomiędzy dostawcą, a Steam''em".
A Steam chyba nigdy nie miał jeszcze takich problemów technicznych, żeby nie dało się grać w już ściągnięte na dysk gry. Jak dla mnie ludzie krzyczączy jak to nam niedługo każą DNA podawać i, że w ogóle będzie totalna kontrola to paranoicy. Net dziś jest praktycznie wszędzie a świat może i powoli ale wchodzi w światłowody które są o wiele mniej awaryjne od normalnych kabli (swoją drogą wiele awarii netu jest spowodowana tym, że firmy oferują prędkości nieosiągalne dla danego rejonu, po czym zmniejszają je do takich które będą działać "jako tako"). Nie mam już sił po raz enty tłumaczyć więc sprawa jest prosta, nie pasuje, że gry wymagają podłączenia do netu? Przerzućcie się na inne hobby bo ten trend się nie zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2011 o 21:24, Geeko napisał:

Nie mam już sił po raz enty tłumaczyć więc sprawa jest prosta,
nie pasuje, że gry wymagają podłączenia do netu? Przerzućcie
się na inne hobby bo ten trend się nie zmieni.


Po co gry czysto singlowe mają mieć ciągłe połączenie z Internetem? Po kiego grzyba? Nie wszyscy mają superstabilny net. Z takim podejściem jak Twoje zapewne nic się nie zmieni - to jest bardzo na rękę wielkim wydawcom, którzy chcą graczy po prostu ubezwłasnowolnić. Chcą doprowadzić do sytuacji, gdzie będzie się decydować, co się chce __pożyczyć__. trend się może zmienić, jeśli gracze po prostu będą olewać gry, które mają zbójecki DRM. Steam da się znieść, bo oferuje coś w zamian ale wynalazek Ubishitu? Nie, zdecydowanie nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2011 o 02:07, Vojtas napisał:

Po co gry czysto singlowe mają mieć ciągłe połączenie z Internetem? Po kiego grzyba?
Nie wszyscy mają superstabilny net. Z takim podejściem jak Twoje zapewne nic się nie
zmieni - to jest bardzo na rękę wielkim wydawcom, którzy chcą graczy po prostu ubezwłasnowolnić.
Chcą doprowadzić do sytuacji, gdzie będzie się decydować, co się chce __pożyczyć__. trend
się może zmienić, jeśli gracze po prostu będą olewać gry, które mają zbójecki DRM. Steam
da się znieść, bo oferuje coś w zamian ale wynalazek Ubishitu? Nie, zdecydowanie nie.


Taa bo jak kilka osób strzeli focha i nie kupi to cokolwiek się zmieni. W zasadzie jedyne ubezwłasnowolnienie to smutne acz następujące blokowanie używek. Inna sprawa, że PC jest i zawsze był najtańszą platformą a gry już od jakiegoś czasu są przypisywane do różnych kont co i tak skutecznie utrudniało ich odsprzedanie.
Wiesz jak ktoś pisze o programiku Ubi to jeszcze mogę czasami zrozumieć, bo faktycznie bywało, że tam serwery padały, ale gdy ludzie traktują Steama co najmniej jak trojana (ba, ktoś tu inteligentnie go nawet do takowego przyrównywał) to już się zaczyna robić śmiesznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2011 o 12:13, Jok4rson napisał:

> STEAM jest dla frajerów;p
Dlatego od dłuższego czasu masz już go na dysku.

Zainstalowanego na trzech różnych partycjach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2011 o 10:39, Geeko napisał:

Taa bo jak kilka osób strzeli focha i nie kupi to cokolwiek się zmieni.


Kilka nie. Ale kilkanaście tysięcy (i więcej) już zdecydowanie zmienia postać rzeczy. Wg klasycznych teorii marketingowych jeden niezadowolony klient odradza usługę/produkt dziesięciu znajomym (średnia). Jeśli weźmiesz pod uwagę, że w czasach globalnej wioski takie informacje zwielokrotniają swoją siłę i zasięg, strata dla wydawcy może już być znacząca, co gorsza również w sferze PR-u.

Dnia 15.08.2011 o 10:39, Geeko napisał:

Wiesz jak ktoś pisze o programiku Ubi to jeszcze mogę czasami zrozumieć, bo faktycznie
bywało, że tam serwery padały,


Nie chodzi tylko o padanie - chodzi w ogóle o bezpieczeństwo danych. Ten rok pokazał już, jak złudne jest poczucie stabilności. News z wczoraj:
http://www.rockpapershotgun.com/2011/08/14/ooh-betty-bethesda-forums-hacked-again/

Drakoński DRM to jeden z prostszych sposobów zniechęcenia społeczności. Jego brak to dobry pomysł na przyciągnięcie rozczarowanych - dlatego GOG i CDPR cieszą się taką estymą. To jest kierunek, który powinni obierać wydawcy. Mam nadzieję, że więcej firm pójdzie ich śladem - chcę zobaczyć miny konkurencji, gdy CDPR ogłosi dane sprzedaży W2 na GOG-u. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.08.2011 o 12:49, Jave napisał:

> > STEAM jest dla frajerów;p
> Dlatego od dłuższego czasu masz już go na dysku.
Zainstalowanego na trzech różnych partycjach.

Właśnie ^^.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś podobne gry do Limbo?
Ukończyłam i chce więcej. :D

Btw, spotkał sie ktos z problemem, że po odpaleniu gry jest czrny ekran i ambient sound?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować