• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
bleeeeeeee

Space Marine - błędny klucz produktu

Pytanie

Problem polega na tym, że klucz produktu powinien składać się - wnioskując z problemem z aktywacją gry na Steam - z 5 serii znaków, natomiast na odwrocie instrukcji są tylko 3 serie znaków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

To nie problem, Steam akceptuje krótsze kody i są poprawne, miałem taki chociażby w Deus EX: HR; po prostu zostaw dalsze dwa pola puste.
Ja mam gorszy problem - kupiłem edycję specjalną, na tylnej stronie instrukcji pole "klucz produktu" jest puste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 10.09.2011 o 14:47, Khai85 napisał:

Ja mam gorszy problem - kupiłem edycję specjalną, na tylnej stronie instrukcji pole "klucz
produktu" jest puste.


No to zostaw wszystkie pola puste:P a tak na poważnie, to chyba przysługuje ci jakaś reklamacja no nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Gdzie kupowałeś grę ?
Reklamuj u sprzedawcy, bo producenci raczej nowych kluczy nie wydają.

Miałem podobny przypadek z Assasin Creedem 2.
W środku brakowało drukowanej instrukcji. Empik chciał się wyłgać polityką odnośnie gier z aktywacją online, których wedle ich zasad nie wymieniają.
Napisałem maila do Ubi, dostałem od nich odpowiedź z informacją, że nowego klucza do gry nie wydadzą [a weryfikowali moja kopię i fakt czy w ogóle grę posiadam po kodzie kreskowym i numerze seryjnym płyty i dodatkowo wysłałem im cyfrówką zrobione zdjęcie samej gry], wydrukowałem owego maila, uderzyłem do Empiku drugi raz i od reki wymienili grę.

Co więcej, jak ekspedient przyniósł nówkę, przy nim ją otworzyłem i znów zonk - pudełko puste bez książeczki, dopiero kolejna nowa sztuka która przyniósł i która tez przy nim otwierałem była kompletna.


Wal do sklepu gdzie produkt kupiłeś i oporowo ciśnij sprzedawce, niech go wymienia [powołaj się na niezgodność towaru z opisem]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 10.09.2011 o 16:58, Pietro87 napisał:

Gdzie kupowałeś grę ?
Reklamuj u sprzedawcy, bo producenci raczej nowych kluczy nie wydają.

Miałem podobny przypadek z Assasin Creedem 2.
W środku brakowało drukowanej instrukcji. Empik chciał się wyłgać polityką odnośnie gier
z aktywacją online, których wedle ich zasad nie wymieniają.
Napisałem maila do Ubi, dostałem od nich odpowiedź z informacją, że nowego klucza do
gry nie wydadzą [a weryfikowali moja kopię i fakt czy w ogóle grę posiadam po kodzie
kreskowym i numerze seryjnym płyty i dodatkowo wysłałem im cyfrówką zrobione zdjęcie
samej gry], wydrukowałem owego maila, uderzyłem do Empiku drugi raz i od reki wymienili
grę.

Co więcej, jak ekspedient przyniósł nówkę, przy nim ją otworzyłem i znów zonk - pudełko
puste bez książeczki, dopiero kolejna nowa sztuka która przyniósł i która tez przy nim
otwierałem była kompletna.


Wal do sklepu gdzie produkt kupiłeś i oporowo ciśnij sprzedawce, niech go wymienia [powołaj
się na niezgodność towaru z opisem]


Kupowałem na gram.pl, w piątek kurierem przyleciało. Szczęśliwy otwieram pudełko a tu lipa - śliczny, biały, PUSTY prostokącik podpisany "Klucz produktu:" na ostatniej stronie instrukcji i nic więcej. Jakby ktoś zapomniał czy przeoczył nakleić kartkę z kodem.. Na pudełku czy handbooku nie ma nic, przejrzałem wszystkie strony jak leci.
Napisałem do pomocy technicznej CD-Projektu, ale na jakikolwiek odzew będę musiał czekać do poniedziałku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Napisz do DOKu albo zadzwoń bezpośrednio do sklepu gramowego.
Zapewne jest to błąd drukarski - kod nie został naklejony lub wdrukowany w odpowiednie pole, zapewne odmienią ci grę lub postarają się o wydanie stosownego kodu.

http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4

Telefon: 022 33 22 232 (10:00 - 16:00)

W kontakcie z DOKiem podaj im tez numer zamówienia [znajdziesz go w karcie twoich zamówień] to będą mieli z miejsca podgląd o który konkretny produkt ci chodzi.

P.S.
Tnij cytaty :)
Bo wpadnie moderator i cię obcyndoli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 10.09.2011 o 18:13, Khai85 napisał:

Kupowałem na gram.pl, w piątek kurierem przyleciało. Szczęśliwy otwieram pudełko a tu
lipa - śliczny, biały, PUSTY prostokącik podpisany "Klucz produktu:" na ostatniej stronie
instrukcji i nic więcej.


Zadzwoń do Pomocy Technicznej CD Projekt. Namiary znajdziesz na pudełku i instrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 10.09.2011 o 21:16, Wojman napisał:

Zadzwoń do Pomocy Technicznej CD Projekt. Namiary znajdziesz na pudełku i instrukcji.


Problem rozwiązany - poproszono mnie o zdjęcie lub skan wybrakowanej instrukcji, przed momentem dostałem nowy klucz na maila. Co tu dużo mówić - CD-P i ekipa gram.pl FTW!
Dziękuję wszystkim za wsparcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować