Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pecetowy Assassin`s Creed III ze wsparciem DirectX 11

70 postów w tym temacie

Dnia 17.07.2012 o 11:31, Henrar napisał:

Poza tym, nie wiedziałem, że gra jest dobra, jak ma silnik korzystający z najnowszych
bibliotek... LOL

To mało wiesz. Dla casuali gra im ładniejsza tym lepsza. Jak nie ma AA to od razu podnosi się szum. Nie pamiętam jaka to była gra (chyba Rage), ale twórcy nie dali tam AA. I nagle zaczęły się płacze, że nie ma AA. Pisali petycje itd. aż twórcy się ugięli i dali to cholerne AA w patchu. Czyli podsumowując: im gra ładniejsza tym lepsza. Nieważne, że starcza na kilka godzin, fabuła pisana jest chyba przez pięciolatka, ale ma mieć super, hiper, mega, ultra wypaśne efekty graficzne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 11:43, Karanthir666 napisał:

To mało wiesz. Dla casuali gra im ładniejsza tym lepsza. Jak nie ma AA to od razu podnosi
się szum. Nie pamiętam jaka to była gra (chyba Rage), ale twórcy nie dali tam AA. I nagle
zaczęły się płacze, że nie ma AA. Pisali petycje itd. aż twórcy się ugięli i dali to
cholerne AA w patchu. Czyli podsumowując: im gra ładniejsza tym lepsza. Nieważne, że
starcza na kilka godzin, fabuła pisana jest chyba przez pięciolatka, ale ma mieć super,
hiper, mega, ultra wypaśne efekty graficzne.

Tylko pytanko - co to ma wspólnego z konsolami, skoro AA (które i tak do PCtowego podskoczyć nie może) przez niską rozdzielczość jest praktycznie niwelowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 11:31, Henrar napisał:

Innowacje, które polegały tylko na polepszaniu grafiki, podczas gdy gameplay leciał na
łeb na szyję? Stan obecnych gier to nie wina konsola obecnej generacji tylko właśnie
pędu do doskonałości graficznej kosztem wszystkiego.

Poza tym, nie wiedziałem, że gra jest dobra, jak ma silnik korzystający z najnowszych
bibliotek... LOL


Gra jest dobra jesli wszystkie komponenty sa dobre, a nie wybrane. Tak samo jak wazna jest fabula tak i oprawa graficzna czy dzwiekowa, nie wspominajac o interfejsie czy sterowaniu. Ja rozumiem ze sa osoby, ktorym do szczescia wystarcza MUD, ale nie kazdy sie zalicza do tej grupy. I nie wiem czemu twierdzisz, ze gameplay lecial w dol. Porownaj sobie sterowanie w Wing Commander z tym we Freespace. Albo odpal sobie Gunshipa 2000, a pozniej Jane''s Apache. I tak, biblioteki maja znaczenie, chocby po to by zaoszczedzic czas procesorow, ktory moze byc zuzyty chocby na lepsza fizyke lub dostarczyc efekty wzbogacajace przedstawiany swiat, ktorych dodanie na starym enginie zajeloby wiele czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 12:07, Henrar napisał:

Tylko pytanko - co to ma wspólnego z konsolami, skoro AA (które i tak do PCtowego podskoczyć
nie może) przez niską rozdzielczość jest praktycznie niwelowane?

Dla mnie nic nie ma wspólnego. Ale są różni fanboy''e. Traf na (nie)właściwego to ci odpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 12:12, Boro666 napisał:

Gra jest dobra jesli wszystkie komponenty sa dobre, a nie wybrane.

Co oznacza, że taki np. Fallout (jedynka i dwójka) jest grą słabą, bo ma słabą grafikę złożoną z 256 kolorów w ogromnej rozdzielczości 640x480 bez możliwości zmiany. To już w momencie premiery było mało.
W grach liczy się GAMEPLAY, cała reszta, od fabuły po grafikę jest tylko dodatkiem. Jak gra ma dobrą grafikę i słaby gameplay to można coś takiego wyrzucić do kosza, w drugą stronę mamy bardzo dobrą grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 12:53, Henrar napisał:

> Gra jest dobra jesli wszystkie komponenty sa dobre, a nie wybrane.
Co oznacza, że taki np. Fallout (jedynka i dwójka) jest grą słabą, bo ma słabą grafikę
złożoną z 256 kolorów w ogromnej rozdzielczości 640x480 bez możliwości zmiany. To już
w momencie premiery było mało.
W grach liczy się GAMEPLAY, cała reszta, od fabuły po grafikę jest tylko dodatkiem. Jak
gra ma dobrą grafikę i słaby gameplay to można coś takiego wyrzucić do kosza, w drugą
stronę mamy bardzo dobrą grę.


Fallout 1 mial grafike jak na swoje czasy akceptowalna. Dzis jest juz praktycznie niegrywalny, nawet dla milosnikow tej pozycji (m.in. dla mnie). Nie ma co sie oszukiwac, wszystko sie starzeje. Kiedys gumowa Godzilla wydawala sie straszna, a dzis noworodka nie wystraszy. Tak samo gry. To co kiedys wydawalo sie OK, dzis jest juz piesnia przeszlosci. Tak wiec nie ma sensu bronic korporacji, ktore w imie wiekszych dochodow promuja stagnacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2012 o 13:15, Boro666 napisał:

Fallout 1 mial grafike jak na swoje czasy akceptowalna.

Ciekaw jestem, co tam było akceptowalnego. Grafika Fallouta już na premierę była przestarzała i to był fakt podkreślany w recenzjach.

Dnia 18.07.2012 o 13:15, Boro666 napisał:

Dzis jest juz praktycznie niegrywalny,
nawet dla milosnikow tej pozycji (m.in. dla mnie).

Interesujące, bo mi granie w Fallouta sprawia większą przyjemność niż granie w nowości, które lecą na grafikę (vide Crysis czy nawet Metro 2033).

Dnia 18.07.2012 o 13:15, Boro666 napisał:

Tak samo gry. To co kiedys wydawalo sie OK, dzis jest juz piesnia przeszlosci. Tak wiec
nie ma sensu bronic korporacji, ktore w imie wiekszych dochodow promuja stagnacje.

To ja już wolę taką stagnację niż ciągłe polepszanie grafiki i zaniedbywanie całej reszty. Przynajmniej komputera nie muszę upgrade''ować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się ciesze ze ubi w ogóle wyda ta grę na PC, mam tez nadzieje ze jednak nie przesuną premiery, w poprzednich częściach AC nie maiłem problemów z żadnymi zabezpieczeniami wiec mogą pakować co chcą na 100% grę i tak kupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować