• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
ozim123

Problem ze steam [Rozwiązany]

Pytanie

Witam mam taki problem iż kupiłem nowy komputer i chciałem zalogować się na steam ale wyskoczył problem że ''''widzimy że logujesz się z nowego komputera musisz potwierdzić adres e-mail" i właśnie to jest mój problem ponieważ nie pamiętam hasła do konta email i nie moge w żaden sposób go odzyskać ale hasło i nazwe pamiętam do steam da się to jakoś odzyskać?. Konto jest dla mnie ważne ponieważ miałem na nim 6 gier i znajomych a teraz gdy na innym koncie chce zainstalować gre to coś do przewidzenia ''''ten kod produktu jest już używany'''' :( Prosze o szybką pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 04.12.2012 o 08:22, ozim123 napisał:

Witam mam taki problem iż kupiłem nowy komputer i chciałem zalogować się na steam ale
wyskoczył problem że ''''widzimy że logujesz się z nowego komputera musisz potwierdzić
adres e-mail" i właśnie to jest mój problem ponieważ nie pamiętam hasła do konta email
i nie moge w żaden sposób go odzyskać ale hasło i nazwe pamiętam do steam da się to jakoś
odzyskać?. Konto jest dla mnie ważne ponieważ miałem na nim 6 gier i znajomych a teraz
gdy na innym koncie chce zainstalować gre to coś do przewidzenia ''''ten kod produktu
jest już używany'''' :( Prosze o szybką pomoc

Najlepiej to odpal steam na tym starym kompie i wyłacz steam guard i po problemie .Lub pisz do suportu innej opcji nie widze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.12.2012 o 14:17, ozim123 napisał:

Dzięki dobry pomysł zaraz wejde na starego kompa wielkie Dziekuję !

A jak już wyłączysz SteamGuard to nie zapomnij zmienić maila na jakiś aktualny. Potem dobrze też jest ponownie włączyć SG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.12.2012 o 17:13, Narmo napisał:

> Dzięki dobry pomysł zaraz wejde na starego kompa wielkie Dziekuję !
A jak już wyłączysz SteamGuard to nie zapomnij zmienić maila na jakiś aktualny. Potem
dobrze też jest ponownie włączyć SG.

ale kolega pisał że nie zna hasła do meila a jak się zmienia meila to wszystko na stary meil przychodzi (kody i takie tam)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Proszę o dalszą pomoc bo gdy zmieniłem komputer to też internet i to chyba wpłyneło na to że steam guard dalej mi przeszkadza :( Jeszcze jakieś propozycje ? PROSZE O POMOC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.12.2012 o 19:57, ozim123 napisał:

Proszę o dalszą pomoc bo gdy zmieniłem komputer to też internet i to chyba wpłyneło na
to że steam guard dalej mi przeszkadza :( Jeszcze jakieś propozycje ? PROSZE O POMOC

Ale w czym problem? Na autoryzowanym komputerze wyłącz Steam Guard. Nic nie trzeba potem potwierdzać mailem (przed chwilą sprawdzałem). Ikonka powinna zmienić się na żółtą (screen) i tyle. Na każdym kolejnym komputerze po wpisaniu loginu i hasła powinna być możliwość korzystania z tego konta. Oczywiście nie na 2 komputerach jednocześnie.

20121205153450

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 05.12.2012 o 15:34, Narmo napisał:

> Proszę o dalszą pomoc bo gdy zmieniłem komputer to też internet i to chyba wpłyneło
na
> to że steam guard dalej mi przeszkadza :( Jeszcze jakieś propozycje ? PROSZE O POMOC

Ale w czym problem? Na autoryzowanym komputerze wyłącz Steam Guard. Nic nie trzeba potem
potwierdzać mailem (przed chwilą sprawdzałem). Ikonka powinna zmienić się na żółtą (screen)
i tyle. Na każdym kolejnym komputerze po wpisaniu loginu i hasła powinna być możliwość
korzystania z tego konta. Oczywiście nie na 2 komputerach jednocześnie.



Ale w tym jest problem że na starym komputerze też mi wyskakuje błąd ''''widzimy że logujesz się z nowego komputera..'''' wydaje mi się że to przez nowe łącze internetowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 05.12.2012 o 15:44, ozim123 napisał:

Ale w tym jest problem że na starym komputerze też mi wyskakuje błąd ''''widzimy że logujesz
się z nowego komputera..'''' wydaje mi się że to przez nowe łącze internetowe

Łącze internetowe nie ma najmniejszego znaczenia, ponieważ autoryzowany jest zawsze konkretny komputer, a dokładniej przeglądarka lub klient. Jak miałem na laptopie zainstalowanego Steama, to po jednej autoryzacji w domu mogłem się logować potem w pracy, na uczelni i u znajomych bez najmniejszego problemu. I za każdym razem to było nie tylko inne IP, ale też dostawca, czy nawet region geograficzny.
Jeżeli jednak dana maszyna nie loguje się na konto przez określony czas (nie wiem dokładnie ile), to następuje automatyczna deautoryzacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 05.12.2012 o 15:51, Narmo napisał:

> Ale w tym jest problem że na starym komputerze też mi wyskakuje błąd ''''widzimy
że logujesz
> się z nowego komputera..'''' wydaje mi się że to przez nowe łącze internetowe
Łącze internetowe nie ma najmniejszego znaczenia, ponieważ autoryzowany jest zawsze konkretny
komputer, a dokładniej przeglądarka lub klient. Jak miałem na laptopie zainstalowanego
Steama, to po jednej autoryzacji w domu mogłem się logować potem w pracy, na uczelni
i u znajomych bez najmniejszego problemu. I za każdym razem to było nie tylko inne IP,
ale też dostawca, czy nawet region geograficzny.
Jeżeli jednak dana maszyna nie loguje się na konto przez określony czas (nie wiem dokładnie
ile), to następuje automatyczna deautoryzacja.
na tamtym komputerze na steam nie logowałem się może 2 tygodnie więc chyba nie . Raczej cię nie oszukuje bo po co poprostu wyskakuje ten błąd i nie mam co z nim zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 05.12.2012 o 16:02, Karanthir666 napisał:

ozim123 - a gdzie masz założonego maila? Może po prostu napiszesz do supportu o reset
hasła?

na o2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 05.12.2012 o 18:20, Karanthir666 napisał:

> na o2
Ja tam bez problemu zmieniłem hasło. No chyba, że też zapomniałeś odpowiedzi do pytań,
które POWINIENEŚ znać.

tak troche głupio ale zapomniałem odpowiedzi./..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 05.12.2012 o 22:41, ozim123 napisał:

> > na o2
> Ja tam bez problemu zmieniłem hasło. No chyba, że też zapomniałeś odpowiedzi do
pytań,
> które POWINIENEŚ znać.
tak troche głupio ale zapomniałem odpowiedzi./..

No to wyjście jest jedno. Kontakt z supportem Steam (do tego zakłada się całkowicie oddzielne konto) i prośba o przypisanie innego adresu e-mail do konta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować