Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Citizen będzie w stanie konkurować z grami wysokobudżetowymi?

5 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Od przyszłego roku na większą skalę debiutować będą projekty z Kickstartera. Jak poradzą sobie na rynku zdominowanym przez tytuły wysokobudżetowe? Twórca Star Citizen przekonuje, że całkiem nieźle.

Przeczytaj cały tekst "Star Citizen będzie w stanie konkurować z grami wysokobudżetowymi?" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tekście wtargnął mały błąd: "Freenalcerem-> Freelancerem". Star citizen + Occulus Rift i mogę zapomnieć o powtarzalności i braku nowych pomysłów w grach produkcji TRIPLE A. Ten kickstarter jest od Chrisa Robertsa twórcy Wing Commandera. Sam planowal zrobic piata cześć ale jak zobaczył ze zmarnuje 3 lata na polityke papierkowa....postanowił zabrac sprawy w swoje ręce i 3mam kciuki ze mu się uda!!! W samej grze można podobno zobaczyć swoja kajutę na wielkim statku matce będąc w myśliwcu "na zewnątrz" :] co oznacza ze będziemy dowolnie zwiedzać statki, bary itp. o własnych nogach. NIE MOGĘ SIE DOCZEKAC!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie musi konkurować. Nie ma wydawcy, więc cała kasa idzie do producenta (po odliczeniu haraczu dla np. Steama i innych sklepów), a dzięki zbiórce każdy sprzedany egzemplarz to czysty zysk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra zbytnio nie ma konkurencji, bo kosmiczne symulatory raczej powstaja w wiewielkich studiach, czesto niezaleznych. Ale byc moze cos sie ruszy w branzy jesli wielcy wydawcy zauwaza ze jest rynek na tego typu pozycje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować