Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zespół odpowiedzialny za Thiefa eksperymentował z widokiem TPP

7 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Dlaczego prace nad Thiefem ciągną się od kilku lat? Odpowiedź jest prosta – firma chciała uniknąć porażki, dlatego zespół, który zajmował się grą, był niewielki, a tytuł ten znajdował się na etapie projektowania, póki wszystko nie zostało dopięte na ostatni guzik.

Przeczytaj cały tekst "Zespół odpowiedzialny za Thiefa eksperymentował z widokiem TPP" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko nadzieję, że będzie można wyłączyć te wszystkie "wspomagacze" by można było grać tak jak za starych dobrych lat. Chociaż raczej co do tego Skupienia to pewnie będzie można tego po prostu nie używać i tyle. Tak tak, zaraz będzie że narzekam, ale jak patrzę co się dzieje z dzisiejszymi grami i kolejnymi częściami niektórych gier, to naprawdę chciałbym mieć wybór :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W nowym Hitmanie też było pełno wspomagaczy, ale na wyższych poziomach trudności gracz zostawał ich pozbawiony. Może i tutaj tak będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mimo wszelkich obaw o zmianę klimatu gry i tak czekam na ten tytuł z zapartym tchem.
Czekam na więcej informacji i na premierę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedną z tych rzeczy kojarzę negatywnie: znaczniki na interaktywnych przedmiotach sugerują, że będzie ograniczona ich ilość i bez tego feature gracz próbował by także działań na atrapach. Co prawda z drugiej strony mamy koncepcję eksploracji wszystkich pomieszczeń, ale kto ich tam wie...


PS Przyozdabianie kryjówki- czyżby Gearett już tak zdziwaczał, że kradnie sobie dla zabawy na podobieństwo Thomasa Crowna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować