• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
stealth1947

Zakupy w sklepie!?

Pytanie

No wlasnie zamowilem sobie dawno temu koszulke w sklepie gram.pl, (wysylka w lipcu) i czy moge dodac do tego zamowienia jeszcze jeden przedmiot (smycz) zeby byla wyslana w jednej paczce. Poniewaz wtedy nie bede musial placic podwojnie kosztow przesylki?

Pytanie skierowane do obslugi Gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

ciach

Dnia 04.06.2006 o 19:56, stealth1947 napisał:

Pytanie skierowane do obslugi Gram.pl


Tak możesz ale to robi się nie na forum ale:
telefonicznie pod nr dostępnym na stronie sklepu,
lub mailowo do obsługi klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

otóż to :) Albo możesz anulować swoje zamówienie i zamówić jesczez raz :) Nikt Ci nic za to nie zrobi, tylko będziesz miał na karcie zamówień że jedno odwołałeś. A tak to wszystko jest git, choć na Twoim miejscu (by wszystko wygladało "estetyczniej" na Twojej kracie) wolałbym skontaktować się z CDP i dodać tą smycz do tego zamówienia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam serdecznie,Mam problem i chciałbym prosić o pomoc.Chodzi o to ze mam problem z dodaniem do koszyka jakiegokolwiek produktu.Problem przedstawia sie tak: Klikam na zakladce zamawiam obok wybranej przezemnie gry nastepnie przechodzi do koszyka lecz nie dodaje do niego gry.Czym to jest spowodowane??I co z tym zrobic?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Czy jest ktoś na tym forum osobą, która robiła zakup komputera bądź jego podzespołów w sklepie internetowym
w jakim kolwiek FUNDUSZU LEASING''owym ?
Mile widziane szczegółowe informacje co ?? jak?? gdzie?? kiedy??

P.S. Nigdzie nie mogę znaleźć info :|.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.06.2006 o 20:26, bobek89 napisał:

otóż to :) Albo możesz anulować swoje zamówienie i zamówić jesczez raz :)

A gdzie jest taka opcja, bo nigdzie jej nie widzę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 29.10.2006 o 08:40, dvhk napisał:

> otóż to :) Albo możesz anulować swoje zamówienie i zamówić jesczez raz :)
A gdzie jest taka opcja, bo nigdzie jej nie widzę?


jak juz zlozysz zamowienie kliknij na nie i pojawia sie szczegoly. na samym dole strony jest opcja "wroc" i "anuluj zamowienie". anulowac zamowienie mozesz tylko wtedy, gdy jeszcze za nie nie zaplaciles (przy platnosci przelewem) lub jezeli je potwierdziles (w przypadku pre-order za pobraniem) albo jezeli zostalo juz wyslane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 29.10.2006 o 08:45, Slave napisał:

> > otóż to :) Albo możesz anulować swoje zamówienie i zamówić jesczez raz :)
> A gdzie jest taka opcja, bo nigdzie jej nie widzę?

jak juz zlozysz zamowienie kliknij na nie i pojawia sie szczegoly. na samym dole strony jest
opcja "wroc" i "anuluj zamowienie".

A ja mam tylko przycisk "Wróć do sklepu"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować