Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

"Jestem wściekła. Przepraszam" - dyrektorka Ouya o opóźnieniach w dostawach

8 postów w tym temacie

Szkoda, że wcześniej nie było ani słowa o OUYA. Gdyby zbadać genezę całej sytuacji, to można by zaobserwować pewien schemat.

Newsy od Julie Uhrman (poprzednie, a przede wszystkim te z "wykresami dla idiotów") zawsze były pełne żałosnego PR-u, braku konkretów ... gwarantuję, że słyszę to już od kwietnia i wszystkie obietnice były bez pokrycia :P

Jako backer z Polski przewidziałem to dawno, że konsola nie dojedzie do mnie na czas :P. Chociaż nie spodziewałem się, że powodem będą polskie litery (!!) w adresie. Kto mógł przewidzieć, że gracze z np. Polski, krajów niemiecko-języcznych mogą mieć adresy ze znakami specjalnymi ... No kto? ... Napewno nie OUYA :P ...

"Czytamy Wasze komentarze i pracujemy nad rozwiązaniem problemu."

Nie, nie czytaliście i nie czytacie ich teraz :P. Ludzie od ponad miesiąca piszą o problemach i do tej pory nie było oficjalnego stanowiska w tej sprawie.

Dla przykładu dodam tylko, że wspieram finansowo rónież Double Fine Adventure (Broken Age) -- wszystko idzie super, paczkę z USA dostałem kilka dni po nadaniu!

Mimo tego, liczę na to, że (kiedyś?) konsolę otrzymam, znajdę dla niej (jakieś) zastosowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś ostatnio niewiele słyszałem na temat Ouyi (Ouya) :D
Jednak o ile pamiętam, to pierwsze recenzje nie były zbyt pochlebne. Coś się zmieniło ods tego czasu? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować