Zaloguj się, aby obserwować  
kokos123

Zapłata w sklepie gram.pl

11 postów w tym temacie

Witam
Zamówiłem wczoraj o 18:30 grę Payday 2 i wybrałem przelew bankowy, wszystko opłaciłem przez internet ze strony banku Raiffeisen. Trochę się pomyliłem bo mogłem wybrać tą metodę z PayU ale pierwszy kupowałem taką metodą więc nie wiedziałem do końca co i jak. Jeśli wybrałem przelew bankowy to mogę dokonać przelewu internetowego ? Trochę się martwię bo klucza mi jak narazie nie przysłali. Napisałem już do pomocy sklepu. Pozdrawiam i dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przelewy o 18.30 już nie działają, więc przelew poszedł dopiero dzisiaj rano zapewne. A jeśli się pomyliłeś to bez obaw, pieniądze najpewniej i tak nie poszły w ciemno, bo muszą się zgadzać wszystkie twoje dane, by wysłac pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2013 o 12:02, kokos123 napisał:

Witam
Zamówiłem wczoraj o 18:30 grę Payday 2 i wybrałem przelew bankowy, wszystko opłaciłem
przez internet ze strony banku Raiffeisen. Trochę się pomyliłem bo mogłem wybrać tą metodę
z PayU ale pierwszy kupowałem taką metodą więc nie wiedziałem do końca co i jak. Jeśli
wybrałem przelew bankowy to mogę dokonać przelewu internetowego ? Trochę się martwię
bo klucza mi jak narazie nie przysłali. Napisałem już do pomocy sklepu. Pozdrawiam i
dziękuję.

http://www.money.pl/banki/elixir/
Po prostu jeszcze nie dostali kasy (jeżeli mają inny bank). Twój bank wysyła przelewy wykonane do godziny 15. Później trzeba czekać na kolejny dzień roboczy, czyli w tym wypadku do poniedziałku. W weekend nie pograsz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pobrało mi kasę, wysłałem mejla do działu obsługi klienta i kazali mi podesłać potwierdzenie przelewu więc podesłałem. Zawiodłem się na gram.pl zawsze wszystko szybko i sprawnie, a teraz nawet na meile nie chce im się odpisywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawiodłeś się... Sam powiedziałeś że coś zrobiłeś nie tak i zwalasz winę na obsługę. Poczekaj trochę to sytuacja się wyjaśni. Tam pracuję ludzie i czasem nie zdążą wszystkiego zrobić w jednej chwili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy płaceniu nie zrobiłem nic źle, chodziło o to że mogłem wybrać płacenie przez PayU a nie przelew bankowy ale się pomyliłem i zapłaciłem normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować