Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

30 minut z dema Beyond: Two Souls

9 postów w tym temacie

Kurde, naprawdę wzięli sobie do serca tą filmowość, nawet obraz jest w kinowym formacie 2.39:1. Do oglądania może i lepszy, ale nie jestem pewien czy grać nie byłoby wygodniej normalnie w formacie 1.78:1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

antypatyczna i "sztucznie zaradna" bohaterka, niemrawe dialogi, nieciekawa praca kamery i scenariusz bez polotu. poświęciłem temu pół godziny i w sumie się cieszę, bo po premierze dorwałbym jak głupi a teraz wiem żeby unikać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> antypatyczna i "sztucznie zaradna" bohaterka, niemrawe dialogi, nieciekawa praca kamery
> i scenariusz bez polotu. poświęciłem temu pół godziny i w sumie się cieszę, bo po premierze
> dorwałbym jak głupi a teraz wiem żeby unikać ;)
dziwne masz wrażenia, bądź wymagania względem interaktywnego filmu:) mnie się podoba aż za bardzo:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2013 o 12:31, bithc napisał:

dziwne masz wrażenia, bądź wymagania względem interaktywnego filmu:)


- aktorstwo
- scenariusz
- praca kamery i ujęcia

hurr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2013 o 11:16, Trzebiat47 napisał:

Kurde, naprawdę wzięli sobie do serca tą filmowość, nawet obraz jest w kinowym formacie
2.39:1. Do oglądania może i lepszy, ale nie jestem pewien czy grać nie byłoby wygodniej
normalnie w formacie 1.78:1.


To samo było w Heavy Rain. I bardziej nie dlatego żeby było bardziej filmowo, ale dlatego, żeby mieć więcej mocy konsoli dla lepszej grafiki. Mniejsza rodzielczość - mniejsze wymagania - więcej detali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2013 o 14:09, kaszubiak napisał:

> Kurde, naprawdę wzięli sobie do serca tą filmowość, nawet obraz jest w kinowym formacie

> 2.39:1. Do oglądania może i lepszy, ale nie jestem pewien czy grać nie byłoby wygodniej

> normalnie w formacie 1.78:1.

To samo było w Heavy Rain. I bardziej nie dlatego żeby było bardziej filmowo, ale dlatego,
żeby mieć więcej mocy konsoli dla lepszej grafiki. Mniejsza rodzielczość - mniejsze wymagania
- więcej detali.


Poniekąd i prawda, mniej linii do renderowania. Ale grałem w Heavy Rain i tam ogólnie gra była normalnie w 16:9, tylko niektóre sceny były w szerszym formacie i to głównie w momentach kiedy był dzielony ekran. A tutaj cała rozgrywka non stop, a nawet i menu i loadingi w 2.39:1. Dziwnie trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować