Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Oculus Rift - testujemy gogle VR

42 postów w tym temacie

> Podejrzewam też, że osoby z pewnymi wadami wzroku nie będą mogły używać tego w ogóle.
> Np. ja nie mogłem nawet nosić okularów, bo ze względu na specyfikę mojej wady widzę podwójny
> obraz a w Oculus Rift mamy właśnie dwa ekraniki. Efektem takiej wady prawdopodobnie byłby
> rozdwojony obraz gry i nieustanne zawroty głowy plus przemęczanie oczu prowadzące do
> dalszego pogorszenia wzorku. Cóż, póki co i tak wygląda to na trochę zbędny i niezbyt
> praktyczny gadżet. Technologia wciąż dość prymitywna i nie zdaje się to być aż tak dużym
> postępem (różne okulary VR tworzono już dawno). Bardziej jak odświeżenie starej technologii,
> trochę jak obecnie powoli przemijająca już moda na 3D.

Podchodzisz do tego jak dziecko do alkoholu. Jest kiepski/zły/nie fajny bo nie mogę tego spróbować. To nie jest odświeżanie starej technologii, natomiast mówienie, że OR jest prymitywny to jest conajmniej obraza dla ludzi, którzy to tworzą. To jest największy skok technologiczny odkąd... nie wiem nawet. Musiałbym poszperać, ale tego nie można w żaden sposób dyskredytować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować