Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2014: nowy fragment rozgrywki z Wiedźmina 3: Dziki Gon!

66 postów w tym temacie

Dnia 09.06.2014 o 21:41, CDRV napisał:

Ten caly szlam jaki wylewacie... Walka kiepska, dialog smieszny... Trudno zrozumiec takich
ludzi... Dialog jest calkowicie normalny wcale nie lepszy i nie gorszy od innych gier
tak samo jak walka. Ponadto ocena dialogu jako smieszny oraz walki jako slabej po kilku
minutach specjalnie przygotowanej rozgrywki rzeczywiscie jest smieszna.

hm, może dlatego, że jak sama nazwa "prezentacja" mówi, coś powinno zostać zaprezentowane, jakiś przytup, mocne strony, a nie w sumie byleco na speedrunie? Ja wiem, trzy minuty to mało, ale jakby wycieli ten bezsensowny quest a więcej się skupili na padającym w 10 sekund gryfie to może lepiej by to się *prezentowało*.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2014 o 01:06, Sandro napisał:

> No i na przykładowym dialogu były tylko dwie opcje.
W drugim gameplay''u wspomniano, że to po prostu jedno z wielu wydarzeń losowych w świecie
gry, a nie oskryptowany fragment misji.

tbh jak gra ma być zapychana takim badziewiem to daliby sobie spokój żeby to w ogóle implementować, bo jakbym chciał milion nic nie wnoszących questów z jedną opcją dialogową do wyboru to grałbym dalej w skyrima. Zwłaszcza, że był kompletnie bezsensowny, reakcja wieśniaczki ''to tu jest jakiś gryf? yea, right, i dont care, tyle lat mieszkam, nigdy nie słyszałam'' a ma dom zaraz pod jego gniazdem, ba, ten gryf jeszcze wpieprza ludzi hurtowo jak widać po szkieletach a na niej dalej to nie robi wrażenia (zresztą, zdaje się, że zanim wpadliśmy na przyjęcie zabili chyba jej partnera, a ta po wszystkim ma minę pt. "chcesz się rżnąć?" jakby nic się nie stało..).
Walka z gryfem też zresztą dobra, cały pojedynek okładał go stalowym tylko po to by na koniec w cutscence wyciągać srebrny.. wtf, skoro srebrny afaik wyciąga się tylko, jak stal jest kompletnie nieskuteczna na danego potwora?
tbh to przykuwa uwagę bardziej niż jakieś tam trzy refleksy nad koroną drzew. Podobnie jak absolutny brak zmian w walce oraz przede wszystkim UI względem dwójki, ciekawe czy ktoś pokusi się by na PC dać coś normalnego zamiast tego kompletnie afunkcjonalnego szajsu. Chociaż kogo ja oszukuję, jak już dwójka niby była "tak pecetowa jak to tylko możliwe", a cały interfejs był pod planowaną wersję na xbo.. znaczy się, z myślą o dominującym pecetowym kontrolerze jakim jest pad którego każdy posiadacz pc ma obowiązkowo w domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2014 o 14:37, dark_master napisał:

tbh jak gra ma być zapychana takim badziewiem to daliby sobie spokój żeby to w ogóle
implementować

No niby racja, ale po tylu latach spędzonych nad grami po prostu nie spodziewam się już niczego lepszego, toteż nie jestem potem specjalnie zaskoczony czy rozczarowany kiedy n-ty z kolei "erpeg na nowo definiujący cały gatunek" okazuje się banalną linią fabularną otoczoną w kilkudziesięciu questach typu "przynieś kamień z jednego końca mapy na drugi", "zły człowiek ukradł mi kurę - znajdź go i zabij" czy też "całe życie poświęciłem zielarstwu i nie mam sobie równych - przynieś mi jednak 10 sztuk najbardziej pospolitego chwasta w okolicy to zrobię ci eliksir". Od Wiedźmina 3 nie oczekuję niczego ponad to, bo dwie poprzednie części w gruncie rzeczy tak właśnie wyglądały. Choć trzeba przyznać, że przynajmniej główna oś fabularna potrafiła jeszcze zainteresować i zaskoczyć czymś wyjątkowym.
Co do walki to wolę się póki co nie wypowiadać. To, co zobaczyłem na gameplay''u, szczególnie pierwszym na konferencji Microsoftu, raczej mnie rozczarowało. Albo inaczej - potwierdziło moje obawy. Poczekam jednak na skończoną wersję gry, własnoręcznie poturbuję kilku bandytów i wtedy ocenię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.06.2014 o 15:02, Sandro napisał:

No niby racja, ale po tylu latach spędzonych nad grami po prostu nie spodziewam się już
niczego lepszego, toteż nie jestem potem specjalnie zaskoczony czy rozczarowany kiedy
n-ty z kolei "erpeg na nowo definiujący cały gatunek" okazuje się banalną linią fabularną
otoczoną w kilkudziesięciu questach typu "przynieś kamień z jednego końca mapy na drugi",
(...)

Trzy słowa - Age of Decadence. A znany jestem z tego, że mało co robi już na mnie wrażenie (w każdym razie na pewno nie zrobi tego generowanie losowych zapychaczy jak Skyrim, bo to było jeszcze gorsze od lvl scallingu).

A co do walki - podejrzewam, że celowo uproszczona do minimum więc tego że szybko wszyscy padali bym się nie czepiał, to że wzięli mechanikę z W2 nawet też nie (nie lubię jej, ale zależy jak będzie wyglądał rozwój postaci, bo pod koniec gry jak już wszystko umieliśmy nawet robił się przyjemny), ale nie rozumiem czemu żelazny i srebrny został użyty jednocześnie, bo to się nie trzyma kupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli gra ma tak wyglądać na XBox One to ja się pytam jak będzie wyglądała na PC. I jaki
> blaszak ją uciągnie...

jak teraz sobie zrobisz upgrade, to spokojnie pujdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory nie obejrzałem żadnego screenu, żadnego trailera, zwiastuna nic. Ale coraz trudniej jest unikać informacji. Premiera luty 2015, a gdzie nie popatrzę tam wiedźmin. Boję się otworzyć lodówkę.

Marketing na 9+ (-0,5 bo w lodówce jeszcze nie ma).

Unikam dalej ...

p.s.
oczywiście nie mogę się doczekać ale lubię mieć niespodziankę :) chciałem zamówić EK jak poprzednich części ale hehe jak o tym pomyślałem to okazało się, że owszem była taka możliwość, owszem jakiś czas temu i owszem przez 24h :)
Na moje szczęście cdp to nie ubisoft i nie będzie 9 różnych wersji ;) tylko figurki żal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować