- 0
Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
Odpowiedź na wiadomość moderatora
Zadane przez
rkBrain,
Zadane przez
rkBrain,
> to jest odpowiedź na posta dodanego przez rkBrain
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93137&u=73 Link do konsulatu Działu Obsługi Klienta. Szybciej będzie jeśli tam opiszesz swoją sprawę (zaznaczam: w kulturalny sposób). Na pewno coś na to poradzą. Podaj numer zamówienia i dokładnie wyjaśnij problem.
Braku szacunku dla pracowników gram.pl nie będe jednak tolerował, bez względu na otoczkę. Ostrzeżenie za obrażanie.
*****
Wysyłałem już trzykrotnie wiadmości do DOKu i więcej nie zamierzam, bo szkoda mi czasu. Na ostatnią z nich w ogóle nie otrzymałem odpowiedzi. Z natury jestem bardzo cierpliwą osobą, ale są pewne granice. Tydzień czekałem na odpowiedź samego DOKu, jak i pana z punktu odbioru, który powienien przecież mieć lepszy kontakt z gram.pl, a który również nie otrzymał żadnych informacji.
PS Na przyszłość nie zamykaj tematu po 5 minutach od jego założenia, bo może ktoś chciałby dodać swój post i opisać swój punkt widzenia.
PSS Nazywanie rzeczy po imieniu nie jest brakiem szacunku.
Udostępnij ten post
Link to postu
Udostępnij na innych stronach