• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
rkBrain

Odpowiedź na wiadomość moderatora

Pytanie

> to jest odpowiedź na posta dodanego przez rkBrain

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93137&u=73 Link do konsulatu Działu Obsługi Klienta. Szybciej będzie jeśli tam opiszesz swoją sprawę (zaznaczam: w kulturalny sposób). Na pewno coś na to poradzą. Podaj numer zamówienia i dokładnie wyjaśnij problem.

Braku szacunku dla pracowników gram.pl nie będe jednak tolerował, bez względu na otoczkę. Ostrzeżenie za obrażanie.

*****

Wysyłałem już trzykrotnie wiadmości do DOKu i więcej nie zamierzam, bo szkoda mi czasu. Na ostatnią z nich w ogóle nie otrzymałem odpowiedzi. Z natury jestem bardzo cierpliwą osobą, ale są pewne granice. Tydzień czekałem na odpowiedź samego DOKu, jak i pana z punktu odbioru, który powienien przecież mieć lepszy kontakt z gram.pl, a który również nie otrzymał żadnych informacji.

PS Na przyszłość nie zamykaj tematu po 5 minutach od jego założenia, bo może ktoś chciałby dodać swój post i opisać swój punkt widzenia.

PSS Nazywanie rzeczy po imieniu nie jest brakiem szacunku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

  • 0

Twój problem nie jest problemem technicznym. Proszę skontaktować się z działem obsługi klienta.

Zamykam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować