Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft łata Assassin`s Creed Unity - nowy patch dostępny na PC i PlayStation 4

46 postów w tym temacie

Dnia 16.11.2014 o 18:12, lis_23 napisał:

nie posiada nawet dynamicznego oświetlenia ( sic! ).

Żadne nawet. Dynamiczne Global Illumination kosztuje a starsze sposoby oświetlenia wyglądają gorzej. Stąd pre-bake oświetlenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.11.2014 o 19:19, Henrar napisał:

Żadne nawet. Dynamiczne Global Illumination kosztuje a starsze sposoby oświetlenia wyglądają
gorzej. Stąd pre-bake oświetlenia.

Wolałbym, żeby oświetlenie było takie, jak w BF ale żeby pory dnia i nocy zmieniały się dynamicznie, wszak to cały urok sandbooksa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2014 o 23:29, bezlerg napisał:

ja mam i5-3470 2x gtx660 wszystko na ultra i anty na x2 klatki od 34-40 fps


Bajka wyssana z palca :) Tym bardziej, że łączac karty w SLI mamy do dyspozycji pamięć tylko jednej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Nie no fajnie że poprawiają graficzkę i wydajność. Ale w końcu ogarnęli by błąd
> ACU.exe,
> > bo ja nawet nie mogę gry odpalić. I z czego co wiem większość posiadaczy kart z
> serii
> > GTX tak ma.
>
> Widać nie tylko Nvidia, na AMD też mam ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować