Zaloguj się, aby obserwować  
cwks_21

Dożywotnia Gwarancja = Oszustwo!

192 postów w tym temacie

Dnia 02.12.2006 o 14:01, Tuddrussel napisał:

> nie wiem jak tak można, banda oszustów, co im można zrobić skoro pisze że na wymiana maja
14
> dni a mineło już z 35 ? ma ktoś jakieś pomysły ? prawde piszac wczesniej nie zdawalem
sobie
> sprawy z tego ze trzeba doplacac do wymiany
>
> pewnie czekają aż sie uzbiera odpowiednia ilość i wypalą masowo płytki do wymiany

witam,
wszystkie osoby oczekujace na wymiane z dozywotniej gwarancji otrzymaly mailem szczegolowe
wyjasnienie wraz z informacja kiedy wymiana nastapi.
a problemem byl brak nosnikow i dotyczyl 3 tytulow. za dlugi termin oczekiwania bardzo przepraszamy.

generalnie - wymiana jest realizowana na biezaco. przypominam tez ze nalezy wysylac WYLACZNIE

komplet plyt, inne elementy nie beda odsylane.


co mi z tych przeprosin? prosze mi to wyslać za darmo skoro podany termin 14 dni minał dawno dawno temu !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż ja pilnuję gierek jak oka w głowie nikt nie tylka nikt nie dotyka, jak z jajkiem.
Co do ceny to te 15,90 to jest nic, fakt faktem nie opłaca się w tej sytuacji wymieniać gierki która kosztowała mniej, tutaj polemika nie ma sensu a co do CD-Projekt, to oni instytucją harytatynwą nie są, i oczxywiście mogli by "zaspokoić" gusta tych osób które chcą za darmo...
Swego czasu a to już dawno dawno temu był pewien sklep a zwał się on Wirtualnym światem... i padł sobie biedny bowiem został wkręcony przez firmę dostarczającą przesyłki w niezłe długi....
Wytworzenie kopii zapasowej też coś kosztuje, pakowanie też i wysyłka, więc nie ma się co rzucać bo CD-Projekt mógłby zrobić inaczej, ot powiedzieć sobie chcesz wymienić uszkodzoną płtytkę..?
Ok zapłać nam 4 dyszki i zostanie wymieniona.
Wszystko się zawsze ciągnie i nie ma na to systemu.
Ja się nie denerwuję...
3 miesiące temu kupiłem na allegro odtwarzacz mp3/mp4 załaciłem za niego około 4 stów i co..?
przyszedł wadliwy więc reklamacja .... leci do serwisu czekam ponad miesiąc wrócił.... nienaprawiony... więc grzecznie dzwonię i pytam co i jak, o przepraszamy wymienimy sprzęt, więc czekam dalej, prawda jest jedna chamstwem i pretensjami nic się nie zwojuje, pomyślcie sobie że TY TY I TY to poszczególne jednostki a gdy takich jednostek jest 5000 to kto się ma w tym połapać gdy każdy z nich tak naciska..?
Takiej firmie jak CD-Projekt się ufa, wybudowała ona sobie renomę na rynku, renomę która jest ugruntowana...
Inne firmy padły <IPS> itd...
A Cd-Projekt trwa nadal... i stale próbuje zaspokoić graczy...
Ale gracze chcą ciągle więcej chyba..??

Napiszę tyle..
TAK TRZYMAĆ CD-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2006 o 13:33, marcelusVega napisał:

prawda jest jedna chamstwem i pretensjami nic się nie zwojuje, pomyślcie sobie że TY TY I TY
to poszczególne jednostki a gdy takich jednostek jest 5000 to kto się ma w tym połapać gdy


tylko ze to dzieki tym jedznostka firma wlasnie nie bankrutuje ktos chyba o tym zaponia

a kolega jak przestanie brac relanium ;) i bedzie mogl sobie pozwolic na jedna gre raz na pol roku ktora sie zniszczy to zapewniam ze tez bedzie sie tak irytowal...a przeciez od tego jest gwarancja dozywotnia tak?

Dnia 06.12.2006 o 13:33, marcelusVega napisał:

Wytworzenie kopii zapasowej też coś kosztuje, pakowanie też i wysyłka, więc nie ma się co rzucać bo CD-Projekt mógłby zrobić inaczej, ot powiedzieć sobie chcesz wymienić uszkodzoną płtytkę..?

Ok zapłać nam 4 dyszki i zostanie wymieniona.

i chyba nie zapominajmy o tym ze to cdp jest dla nas a nie my dla nich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zasada oni dla nas, zgodnie z założeniem klient nasz pan...
zwlaszcza taki klient który nie potrafi załatwić nic tylko się denerwować i wrzeszczeć, niestety wiem coś o tym bo miałem wiele razy doczynienia z takimi ludźmi którym nie wytłumaczy się nic, a jedyny sposób załatwiania wszystkich spraw to jest bądź krzyk bądź pretensje....
Taka jest natura takiego człowieczka, że wszystko musi mieć już zaraz na miejscu bo on wymaga bo on ma na to prawo... a że jest na tyle... przepraszam za określenie d... i pozwala sobie na niszczenie płytek bo pies pogryzł bo teściowa zabrała bo bo bo...... to już nie moja wina..
Ja kupuję gry już od ponad 10 lat a może i więcej i jeszcze nigdy przenigdy nie zniszczyłem swojego oryginału, są na niektórych rysy bo to oczywistym jest podczas eskploatowania...
Mówi się nie bez kozery jaki pan taki kram, jak nie umiesz o swoje dbać to potem trzeba ponieść konsekwencje na przykład w tym wypadku powiązane z czasem.
nie należy zapominać tego, iż CD-Projekt to nie bezmyślny moloch, tam też pracują ludzie a człowiek ma ograniczone możliwości..
I jak by pan to załatwił....
Siedzi sobie pan na stołku i zaczyna pracę i nagle.. bummm 2000 zgłoszeń z których połowa to są pretensje typu bo mnie się należy.. dziennie obsłuży pan takich klientów setkę i ma dość...
A fakt zapomniałem w końcu to my jesteśmy dla nich więc nie ma co tu być grzecznym bowiem MI SIĘ NALEŻY...
:):)

Relanium nie łykam, gierki kupuję dość często a do bogaczy wcale się nie zaliczam, ot po prostu wybieram, oszczędzam i zaciskam pasa gdy chcę jakąś grę... a że wydaję na to ciężko zarobione pieniądze dlatego też sobie pilnuję by gry były jak najdłużej sprawne.

"Mój pies tak jak każdy inny pies nie potrafi wejść na szafkę zawieszoną dwa metry nad ziemią i nie może pogryźć płytek" - to taka subtelna aluzja..:):):)

To ja rezygnuję z nowej gierki i lecę do apteki po relanium.. ile..? 500 tabletek mi chyba na miesiąc wystarczy..??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2006 o 14:27, marcelusVega napisał:

Zasada oni dla nas, zgodnie z założeniem klient nasz pan...
zwlaszcza taki klient który nie potrafi załatwić nic tylko się denerwować i wrzeszczeć, niestety
wiem coś o tym bo miałem wiele razy doczynienia z takimi ludźmi którym nie wytłumaczy się nic,
a jedyny sposób załatwiania wszystkich spraw to jest bądź krzyk bądź pretensje....
Taka jest natura takiego człowieczka, że wszystko musi mieć już zaraz na miejscu bo on wymaga
bo on ma na to prawo... a że jest na tyle... przepraszam za określenie d... i pozwala sobie
na niszczenie płytek bo pies pogryzł bo teściowa zabrała bo bo bo...... to już nie moja wina..
Ja kupuję gry już od ponad 10 lat a może i więcej i jeszcze nigdy przenigdy nie zniszczyłem
swojego oryginału, są na niektórych rysy bo to oczywistym jest podczas eskploatowania...
Mówi się nie bez kozery jaki pan taki kram, jak nie umiesz o swoje dbać to potem trzeba ponieść
konsekwencje na przykład w tym wypadku powiązane z czasem.
nie należy zapominać tego, iż CD-Projekt to nie bezmyślny moloch, tam też pracują ludzie a
człowiek ma ograniczone możliwości..
I jak by pan to załatwił....
Siedzi sobie pan na stołku i zaczyna pracę i nagle.. bummm 2000 zgłoszeń z których połowa to
są pretensje typu bo mnie się należy.. dziennie obsłuży pan takich klientów setkę i ma dość...
A fakt zapomniałem w końcu to my jesteśmy dla nich więc nie ma co tu być grzecznym bowiem MI
SIĘ NALEŻY...
:):)

Relanium nie łykam, gierki kupuję dość często a do bogaczy wcale się nie zaliczam, ot po prostu
wybieram, oszczędzam i zaciskam pasa gdy chcę jakąś grę... a że wydaję na to ciężko zarobione
pieniądze dlatego też sobie pilnuję by gry były jak najdłużej sprawne.

"Mój pies tak jak każdy inny pies nie potrafi wejść na szafkę zawieszoną dwa metry nad ziemią
i nie może pogryźć płytek" - to taka subtelna aluzja..:):):)

To ja rezygnuję z nowej gierki i lecę do apteki po relanium.. ile..? 500 tabletek mi chyba
na miesiąc wystarczy..??



bzdury...

CD Projekt utrzymuje się na rynku już kawał czasu jak sam wspomniałeś, w tym czasie mieli okazje zdobyć odpowiednie doświadczenie w obsłudze większej ilości klientów, mogli przewidzieć taką sytuacje.

Mogliby zamieścić oficjalna informacje na głównej stronie w związku z wydłużonym okresem wymiany płyt w ramach dożywotniej gwarancji, ale tego nie zrobili.

Wkyrzasz mnie marcelusVega, nie wiem z jakiej wioski klikasz... jak nie znajdujesz się w podobnej sytuacji to po co się wypowiadasz? dzielisz sie swoimi ciotow... przemyśleniami


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2006 o 13:57, cybekziom napisał:

Ja bym ten temat najchętniej usuną :/


Taktoczna Towarisz Połkownik! Propaganda, wywrotowcy, Żydzi i masoni nie będą śmiecili pięknego forum swoimi imperialistycznymi pomówieniami! Ku chwale Towarzysza (...)!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.12.2006 o 14:27, marcelusVega napisał:

Zasada oni dla nas, zgodnie z założeniem klient nasz pan...
zwlaszcza taki klient który nie potrafi załatwić nic tylko się denerwować i wrzeszczeć, niestety
wiem coś o tym bo miałem wiele razy doczynienia z takimi ludźmi którym nie wytłumaczy się nic,
a jedyny sposób załatwiania wszystkich spraw to jest bądź krzyk bądź pretensje....

a jakie to ma znaczenie jaki klient?? klient to klient poza tym mail racje po co obiecywac cos czego nie mozna spelnic

Dnia 06.12.2006 o 14:27, marcelusVega napisał:

Taka jest natura takiego człowieczka, że wszystko musi mieć już zaraz na miejscu bo on wymaga
bo on ma na to prawo... a że jest na tyle... przepraszam za określenie d... i pozwala sobie
na niszczenie płytek bo pies pogryzł bo teściowa zabrała bo bo bo...... to już nie moja wina..

zniszczyc plytke kazdemu moze sie przydazyc

Dnia 06.12.2006 o 14:27, marcelusVega napisał:

Ja kupuję gry już od ponad 10 lat a może i więcej i jeszcze nigdy przenigdy nie zniszczyłem
swojego oryginału, są na niektórych rysy bo to oczywistym jest podczas eskploatowania...

nonon 10 lat hmmmm to pochwal sie swoja kolekcja chetnie zobacze...

Dnia 06.12.2006 o 14:27, marcelusVega napisał:

Mówi się nie bez kozery jaki pan taki kram, jak nie umiesz o swoje dbać to potem trzeba ponieść
konsekwencje na przykład w tym wypadku powiązane z czasem.

dbac kurde w domu to masz chyba muzeum

Dnia 06.12.2006 o 14:27, marcelusVega napisał:

nie należy zapominać tego, iż CD-Projekt to nie bezmyślny moloch, tam też pracują ludzie a
człowiek ma ograniczone możliwości..
I jak by pan to załatwił....
Siedzi sobie pan na stołku i zaczyna pracę i nagle.. bummm 2000 zgłoszeń z których połowa to
są pretensje typu bo mnie się należy.. dziennie obsłuży pan takich klientów setkę i ma dość...
A fakt zapomniałem w końcu to my jesteśmy dla nich więc nie ma co tu być grzecznym bowiem MI
SIĘ NALEŻY...
:):)

no przepraszam chyba taka ma prace uzerac sie z klientami tak??

Dnia 06.12.2006 o 14:27, marcelusVega napisał:


Relanium nie łykam, gierki kupuję dość często a do bogaczy wcale się nie zaliczam, ot po prostu
wybieram, oszczędzam i zaciskam pasa gdy chcę jakąś grę... a że wydaję na to ciężko zarobione
pieniądze dlatego też sobie pilnuję by gry były jak najdłużej sprawne.

troche polotu nie trzeba byc "bogaczem" zeby gierki kupowac

Dnia 06.12.2006 o 14:27, marcelusVega napisał:


"Mój pies tak jak każdy inny pies nie potrafi wejść na szafkę zawieszoną dwa metry nad ziemią
i nie może pogryźć płytek" - to taka subtelna aluzja..:):):)
hmmmm chyba nie jak kazdy moj potrafi hihihhi ale akrobata co??
To ja rezygnuję z nowej gierki i lecę do apteki po relanium.. ile..? 500 tabletek mi chyba
na miesiąc wystarczy..??

chodzilo mi tylko o to ze ten stoicki spokoj chyba wzial sie z zaklamania drobnego......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to teraz czas mi się bronić tak...:)
tytułów mam gdzieś z 50..:) więc troszkę tego jest może mało może i dużo nie wiem...
Co do reszty tak czy siak będzie to tylko subiektywne odczucie każdego człowieka, jeśli wy zaś wychodzicie z założenia iż jesteście nieomylni, a co za tym idzie inni też nie mogą się mylić i popełniać przez to błędów..:)
Cóż siędzę w niebie z aniołkami.
KAżdy się myli i popełnia błędy... taka jest prawda....
przytrafiło się to CD - P przeprosili, no chyba że wy działacie na takiej zasadzie popsuje się wam telewizor dzwonicie do serwisu, pan przyjeżdza a wy od razu na niego besztacie że późno, że źle, że niedobrze...

Miałem problemy z CD-P bo miałem ale mam w sobie więcej szacunku do tego rodzaju pracy i wszystko załatwiam grzecznościowo.. i z uśmiechem na buzi.... i wszystko od razu jest lepiej... i szybciej co dziwne no nie..??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2006 o 21:02, Markus89 napisał:

> dzięki złodzieje że oddaliście mi płyty na święta

No skoro oddali to nie złodzieje... ;]


Ale jestes kur.. zabawny... uśmialem się ze ja pier.. nie gaś sie więcej

Blood Elf mi też nie oddali oczywiście! niepoważni ludzie, ignoruja nas, psychopaci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2007 o 22:31, Ferago napisał:

Ale jestes kur.. zabawny... uśmialem się ze ja pier.. nie gaś sie więcej
Blood Elf mi też nie oddali oczywiście! niepoważni ludzie, ignoruja nas, psychopaci


Przekleństwa i obrażanie innych uzytkowników forum nie jest mile widziane, podobnie jak nazywanie kogokolwiek psychopatą. Przed dodaniem kolejnego posta zastanów się prosze co piszesz... ostrzeżenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2007 o 22:31, Ferago napisał:

> No skoro oddali to nie złodzieje... ;]

Ale jestes kur.. zabawny... uśmialem się ze ja pier..


Jeśli nie potrafi się rozróżniać ironii no to cóż...

Dnia 02.01.2007 o 22:31, Ferago napisał:

nie gaś sie więcej


Że jak? Że kto? Że co? Pisz tak aby każdy Cię zrozumiał - nie gaś się więcej nijak pasuje chyba...

Dnia 02.01.2007 o 22:31, Ferago napisał:

Blood Elf mi też nie oddali oczywiście! niepoważni ludzie, ignoruja nas, psychopaci


Zastanów się lepiej kto tutaj jest psychopatą... A z tymi płytami to jak w końcu jest oddali Ci czy nie - bo w poście wyżej napisałeś, że oddali Ci płyty na święta więc zdecyduj się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.01.2007 o 22:39, t6h6c6 napisał:

Z tym oszustwm to prawda! Niby dozywotnia ale 90 % moich gier juz niema gwaranacji!


Bo ona obowiązuje od pewnego czasu, jak się nie mylę to od września 2005 - wcześniejsze gry nie posiadają tej gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować