Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Więcej grobowców i zagadek w Rise of the Tomb Raider - szczegóły z Game Informera

27 postów w tym temacie

Dnia 04.02.2015 o 21:00, Kaerobani napisał:

A czy to nie służy czasem sprawianiu wrażenia, że coś nam grozi i zwykłym spowalnianiu
naszych postępów na zasadzie "doszedłeś do połowy ściany, więc teraz otworzy się klapa
i zlecisz na sam dół, a teraz będziesz się wspinał jeszcze raz i inną drogą, hehe"?

W niektórych momentach trzeba się spieszyć, bo inaczej spadniesz w przepaść. Pod tym względem nie różni się to niczym od starych Tomb Raiderów i im podobnych.

A tak swoją drogą - Uncharted IMO jest łatwe, nawet na wyższych poziomach trudności, ale to akurat takie moje wrażenie. Last of Us już do łatwych gier nie należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A tak swoją drogą - Uncharted IMO jest łatwe, nawet na wyższych poziomach trudności,
> ale to akurat takie moje wrażenie. Last of Us już do łatwych gier nie należy.

To dla mnie odwrotnie. Przeszedłem The Last of Us na najwyższym wymaganym do trofeum poziomie trudności i nie przypominam sobie by to było bardzo uciążliwe. Pewnie dlatego, że TLoU był mocno oparty na skradaniu, więc tak jak w wielu skradankach, jeśli próbujesz przejść grę jak najmniej zauważony to jest ci wszystko jedno jaki masz poziom trudności. Uncharted to seria bardziej oparta na walce i tam większy damage przeciwników czy mniejsza ilość HP sprawiała że ten sam etap na wyższych poziomach trudności trzeba było kończyć po kilka-kilka naście razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Survival? Spróbuj Grounded, tam jest już znacznie trudniej.
Amunicji praktycznie nie ma wcale (a przez niektóre fragmenty się nie przekradniesz), HUDa nie ma, przeciwnicy zadają potrójne obrażenia, nie wiesz ile masz amunicji w magazynku. Jest znacznie ciężej niż w Uncharted, gdzie wyższe poziomy trudności zwiększają praktycznie tylko obrażenia przeciwników i nic więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Coraz bardziej podoba mi się to czego dowiadujemy się o Rise of the Tomb Raider.
> Oczywiście, wolałbym pograć na PS4, ale tak jak już wcześniej pisałem, dobrze
> że będzie na Xbox 360.
> Pewnie nie wytrzymam zanim wydadzą na platformę Sony ;)
Wersja na Xboxa 360 nie jest tworzona przez studio Crystal Dynamics. Jest to sytuacja bardzo zbliżona do np. Cienia Mordoru, czyli wersja na poprzednią generację będzie prawdopodobnie brzydsza/wykastrowana/mniej dopracowa albo wszystko razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Widzisz, ja oczekuję jak najmniej tego drętwego gameplayu z pierwszych odsłon TR, w które
> próbowałem grać na PSX, a jak najwięcej przygody i akcji znanych z Uncharted i poprzedniej
> części TR.
> Mnie się akurat zagadki oparte na fizyce podobały.
Zgadzam sięw pełni, nowy TR bardzo mi się podobał, zwiększenie dynamiki akcji na plus, fabuły też jest więcej niż w poprzednich, podeszło mi o wiele lepiej od np. Anniversary, w którą grałem dość dawno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować