Zaloguj się, aby obserwować  
Kamis16

Gothic 2

13657 postów w tym temacie

Dnia 14.08.2008 o 12:14, Damian14BO napisał:

Pytanie dot. maga - czy jesli w momencie castowania np. kuli ognia cos mnie zaatakuje
to kula bedzie sie dalej castowac czy bede musial zaczac od nowa? Bo np. uzyskanie mozliwie
najwiekszej KO troche trwa...

Choćby cała chmara przeciwników atakowała Cię ze wszystkich stron to castowanie w Gothic II jest nieprzerwalne. Przeciwnie w Gothic 1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2008 o 13:19, Damian14BO napisał:

No bo wlasnie dwa tygodnie temu ukonczylem GI i mi sie pomieszalo wszystko. Jeszcze jedno
pytanie - co daje Magowi wybicie Lez Innosa?

Czasową premię do szybkości (identycznie jak w przypadku mikstury szybkości), premie do atrybutów: +5 do siły, +5 do zręczności (bodajże), całkowite wyleczenie i uleczenie z opętania. To chyba wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U którego kupca mogę znaleźć język ognistego jaszczura? Bo nie chce mi się specjalnie magiem uczyć tej umiejętności i czekać, aż będę na dworze Irdorath, bo tam są ogniste jaszczury, jakie mi tylko zostały w grze ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.08.2008 o 19:31, Draxvoxdor napisał:

Miksturka która daje dla maga ognia siłę niedźwiedzia? +5 do siły?;D

Siłę dwóch niedźwiedzi. Tak powiadał Pyrokar. Prawda, dla mnie też wydaje się to dziwne. Ale jak wiadomo, premia +50 do siły byłaby premią zbyt wielką, tak więc ten występek można wybaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2008 o 10:04, Draxvoxdor napisał:

Jeszcze lepiej xD. Ale +50 siły dla MAGA to nie było by zbyt wiele, bo i tak mag nie
pakuje w siłę punktów;P

Nie prawda, ja gram magiem ognia tylko po to, żeby mieć takie czary jak kula ognia, jakieś uleczenie, bryła lodu i takie tam średniawe oraz PN pakuję w manę, ale najwięcej tracę na siłę, ponieważ jestem takim magiem bitewnym. Mówię ci, 100 razy lepiej gra się magiem z siłą, choć nieraz ciężko na to wszystko pozbierać kasy i doświadczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2008 o 13:30, Karharot napisał:

Ja myślę że najlepiej by było gdyby ta miksturka dawała +50 do many. Taki bonus byłby
w końcu najbardziej sensowny dla maga...

Ale też nieco przesadny. Biorąc pod uwagę bonusy z V rozdziału dla pozostałych gildii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2008 o 19:46, Człowiek Drzwi napisał:

Nie gram w gothica bo ma brzydka grafikeTu mówi Piwomaniak!

Żal...jak na gre 2002 roku to grafike ma wypas. I jeszcze jedno mimo grafiki gra w te gre setki a jak nie miliony graczy do dzisiaj i tu nie chodzi o grafe tylko o klimat. Lepszego RPG od Gothica nie bedzie nigdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem, na tą chwilę gdybym miał wybór pomiędzy uzyskaniem bonusu z wypicia Łez Innosa a konsekrowania miecza to wybrałbym to drugie niezależnie od gildii. Ten bonus do siły i zręczności dla maga jest po prostu śmieszny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2008 o 20:00, Karharot napisał:

Ten bonus
do siły i zręczności dla maga jest po prostu śmieszny...

To prawda, nie jest to jakiś cudowny napój. Jednak premia +50 do many to już lekka przesada, przynajmniej moim zdaniem. Stawiałbym tutaj na jakieś... 25-30 punktów many.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mogło by być, dla maga każdy bonus do many jest przydatny. Tak właściwie to nawet gdyby to przerobić na zaledwie +10 do many to i tak byłoby to lepsze niż jest teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2008 o 20:20, Karharot napisał:

gdyby to przerobić na zaledwie +10 do many to i tak byłoby to lepsze niż jest teraz.

Na pewno byłoby lepsze od tych nędznych 5 punktów siły (i zręczności), ale 10 many to już trochę za mało, porównując z pozostałymi glildiami.
Jednak zgadzam się - dla maga liczy się każdy punkt many.

Gdyby w takim razie mikstura dawała taki oto bonus - powiedzmy 30 punktów many, to jak wyglądałaby historia Łez Innosa? Motyw "siły dwóch niedźwiedzi" i wojowników kosztujących napoju trzebaby było usunąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech, najlepiej by było gdyby używając tych Łez można było przyrządzić jakąś unikatową runę (np. przemiany w Golema) ale to już pewnie jest zbyt daleko posunięte kombinowanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2008 o 20:34, Karharot napisał:

Ech, najlepiej by było gdyby używając tych Łez można było przyrządzić jakąś unikatową
runę (np. przemiany w Golema) ale to już pewnie jest zbyt daleko posunięte kombinowanie...

Paladyn konsekruje nimi miecz, łowca Smoków nic z nimi nie robi a mag je po prostu wypija. Nie pamiętam jej dokładnie ale ona dodaje siłę,zręczność i manę tak?? Moim zdaniem powinna dodawać albo samą manę albo być składnikiem tej ostatniej i najlepszej runy o której dowiadujemy się z podziemi klasztoru. To było by najnormalniejsze rozwiązanie. ;] ,ze się tak wtrącę do dyskusji ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować