TobiAlex

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4960
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez TobiAlex


  1. MisioKGB napisał:

    Serio sklepy stacjonarne pobierały (dalej pobierają?) 50%? Robisz grę, poświęcasz na nią x godzin pracy i sklep, który Ci ją po prostu sprzeda bierze z tego połowę zysków? To nie podchodziło pod jakiś haracz?

    Tu zapewne chodzi o co innego np. w Polsce, gdy ja robiłem w hurtowni oprogramowania, to taki sklep zarabiał na grze maks 8 zł (a to było z 15 lat temu), dziś pewnie ta kwota jest jeszcze mniejsza.

    • Upvote 1

  2. ZubenPL napisał:
    Cytat

    Steam będzie służył grom niezależnym i drugiej kategorii, a Epic premierom tytułów AAA

    xDDD Przecież oni prawie żadnego prawdziwego AAA nie mają na wyłączność służą jedynie jako druga platforma dystrybuji, wystarczy popatrzeć na the division 2 na uplay wzrost preorderów o 6 razy od monetu ogłoszenia że tylko tam i na epicku można kupić a danych o sprzedaży na epic game brak bo pewnie są niższe niz wyniki poprzedniej części na steamie. Epic jak na razie jedynie dotuje wydawców gier AAA darmowymi pieniędzmi. 

    Ja nie wiem, co trzeba mieć z głową nie tak, aby kupić taki Division 2 na EPIC Store, gdzie:

    1. Docelową platformą jest Uplay (to samo w sumie dotyczy Steam).

    2. Na obu platformach cena jest taka sama, ALE...

    3. ... na Uplay można wykorzystać rabat 20%, co przy takiej wersji Gold w EPIC Store to ponad 400 zł a na UPlay ok. 320 zł.

     


  3. diabol_16 napisał:

    W moim zdaniu o to własnie chodziło: "Po to są beta testy aby każdy gracz mógł swobodnie grać bez problemów" tylko może noc była i niezrozumiale napisałem. To zdanie powinno brzmieć: Po to są beta testy aby każdy gracz mógł swobodnie grać bez problemów w pełnej wersji.

    Takie było założenie mojej wypowiedzi że po to jest beta/demo aby firma ogarnęła grę i w pełniaku nie było takich numerów ale tutaj dali ciała bo "niektórzy" gracze i tak mieli problemy, a żeby o tym pisać to musiała być duża grupa a nie 5 osób

    Że co proszę? "po to jest beta/demo aby firma ogarnęła grę i w pełniaku"? Beta tak, ale nie DEMO. DEMO to wycinek pełnoprawnej gry a takową było DEMO Anthem (a nie żadna beta).


  4. Kafar napisał:

    Widzę że tu wszyscy nagle spece od prawa autorskiego. Więc może się czegoś jeszcze nauczycie, po pierwsze nie wiecie jaka była umowa z Sapkowskim i czy nie zawiera jakiś baboli (patrzac jak wiedzminy powstawały to wcale bym się nie zdziwił), po drugie prawnie Sapkowki może w takim przypadku upominać się o kasę, a żadna ale to żadna umowa czy regulamin nigdy nie jest ponad prawem.

    Rozuiem że dramy i szykanowanie to u was norma ale poczekajcie na finał z ocenami osoby. Każdy z was będąc na jego miejscu zrobiłby tak samo, gdyby tylko się okazało że z waszych dzieł może przysługiwać wam kasa... niestety nikt z was niczego kreatywnego w życiu nie zrobił, więc rozumiem brak rozgarnięcia w tej sprawie. ;)

    Nie, nie każdy. Tak zrobiłby tylko cham i prostak. A, nieznajomość prawa nie jest żadnym usprawiedliwieniem. I jak ktoś się nie orientował, to teraz jest sobie winien. No cóż, trafił swój na swojego. A, i tak, ja zrobiłem dużo kreatywnego. Problem w tym, że ty nawet nie masz pojęcia kim ja jestem.


  5. Renchar napisał:
    NemoTheEight napisał:

     grąłem w DevilMayCRy 4, a póxniej DmC i obie wg. mnie były bardizej krytykowane niż na to zsługiwały.

    W DMC wersja premierowa była cienka poziom trudności był poracha robiony dla dzieci z podstawówki. Skoro najwyższy poziom DMC był porównywalny do łatwego z DMC 3. Walki uproszczone nie trzeba było się starać by coś zrobić. Ogólnie gra nie zarobiła minimalnej zakładanej kwoty, a to coś znaczy. To że ludzie narzekali nie wzięło się znikąd zasługiwała by ją krytykować.

    Zaznaczam, że gry mają bawić a nie frustrować...


  6. Arhoz napisał:

    "Nowością będzie system kontraktów" - ŁAŁ

    "Jak podkreślił Marek Tymiński, szef CI Games, twórcy tym razem nie zaczynają od zera, lecz skupiają się na ulepszeniu tego, co już mają." - CTRL+C i CTRL+V. 

    "Przyznał, że w przypadku Sniper Ghost Warrior 3 ambicje były zbyt duże, ale wnioski z błędów już zostały wyciągnięte." Tworzenie tego typu gier to są zerowe ambicje. W takich tytułach są dwie opcje, albo będzie mozna przyjemnie postrzelać przy piwie za mniej więcej 30 zł. (SE3 i4) albo nie będzie żadnej przyjemności (SGW3). Tego typu gry nie powstają na bazie ciekawych pomysłów, to jest tak oklepany i nudny schemat że aż mnie mdli na samą myśl. Dajcie spokój z tymi gierkami, może w latach 90 dałoby się w to pograć. Firma z takim potencjałem a bierze się za jakieś gów.. tytuły.

    A grałeś chociaż? Bo fakt, SGW3 na początku był słaby, ale po patchach jest grą dobrą, nawet bardzą dobrą a do tego jedną z lepszych strzelanek (model strzelania).


  7. default1 napisał:

    ' Nie tak dawno trafiła również do serwisu Steam, gdzie spotkała się ze świetnym odbiorem. ' No tak, z falą KRYTYKI, bezwartościowego konsolowego portu i średnią oceną gry poniżej 50% za tą hahahaha "AAA" grę.

    No, jak czytam takie perełki recenzji na Steamie, że "gra nie ma paska skrótów jak w grach mmo i muszę się męczyć z menu kołowym", gdzie a) jest to po prostu mechanika gry b) taki pasek da się włączyć, wystarczy poszukać w opcjach gry.


  8. Khalid napisał:

    Jeśli mają zrobić coś takiego jak Diablo III to ja dziękuje. Lepiej zrobić Simsy MMO. Trzecia część to było takie dno, że nawet Jezus płakał gdy to zobaczył. Jedynka wymiotłą wszystko. Dwójka też była fajna, ale trzecia część... totalna pogarda dla fanów. Patrząc na inne ich produkjce takie jak Overwatch niech zajmą się produkcją gier dla dzieci.

    Nie fanów tylko fanatyków. Fani dobrze się bawili w 1,2 i zarówno 3.