Giret

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    86
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Giret

  • Ranga
    Przodownik
  1. Skoro zadajesz tak głupiutkie pytanie to znaczy ze twój intelekt i tak nie dał by rady przetworzyć prawdy, ale spróbuje naj prościej jak się da. Nie płaca mu za nic, to co robi to nie twój interes.
  2. "BioWare nie będzie miało problemów, jeśli Anthem będzie klapą" Pewnie że nie, bo nie może mieć problemów studio które nie istnieje :)
  3. Puszczają słodkie bąki, ale ja jakoś czuje tylko gó**o z grubej rury. Jedynkę kupiłem w późniejszym terminie za grosze, dwójkę chciałem kupić na premierę. Niestety odór spowodował ze całkowicie wypadła z mojego planu zakupowego nawet za grosze.
  4. Ojoj z czytanka ze zrozumieniem była pała? "Jeśli zdecydujesz się na abonament przed 19 czerwca, pierwsze 7 dni dostaniesz ZA DARMO! Po zakończeniu okresu próbnego będziemy Cię obciążać opłatą miesięczną lub roczną (zależnie od wybranego planu). Jeśli zrezygnujesz z abonamentu przed upływem 7-dniowego okresu próbnego, nie zapłacisz ani grosza."
  5. Właśnie sprzedali singla którym to w ogóle nie bylem zainteresowany. Dużo przegrałem w GRFS ale to zapowiada się dużo lepiej. A singla pewnie nawet nie odpalę :)
  6. I nie pamiętam żeby kiedykolwiek taki system pojawił się w innej grze > tego gatunku, aż do teraz. > > Nie sądziłem że kiedykolwiek doczekam dnia kiedy taka gra powstanie :) W jedynkę nie grałem, ale w Battlezone 2 miałeś coś takiego samego.
  7. Giret

    Risen 3: Titan Lords ulepszone na PC

    > > Cóż z tego, że poprawią grafikę i animację jak nadal będzie to najgorszy Risen? > :) > > Jedynka jednak byłą najfajniejsza z całej trójki. > > Też uważam, że jedynka była najlepsza. Przede wszystkim miała najlepszy system walki > z którego w kontynuacjach zrezygnowano. A ja wręcz przeciwnie, uważam ze jest to najlepsza gra pirani jaka stworzyli. Podoba i się świat, jest i mroczna cześć i kolorowa, Fajne frakcje. walka nie jest już taka drętwa jak w poprzednich częściach tylko jest za łatwa. Fajna magia, jedna z fajniejszych szczerze. Fabuła ... cóż bywały leprze, ale nie jest źle. Skille są fajnie przemyślane, przydatny crafting oraz grafika jest przyzwoita.
  8. Cóż chętnie zagrał bym w nowe Freedom Fighters z epicka muzyka, ale jak nie ma to zagram w to.
  9. Gra o magicznej wciągarce. Szkoda ze jest tak dużo zbędnych przerywników, ale w sumie możne to i dobrze. Magiczna wciągarka mogła by się szybko znudzić.
  10. > > Nie wiem, czy zespół Bethesda jest w stanie zaprojektować ciekawe i złożone > > systemy, nie jestem pewien czy w ogóle tego by chcieli. > Poprawka - nie wiesz, czy gracze by tego chcieli. To, że Ty pragniesz systemu złożonego > z setki statystyk i grzebanie tam to jak obsługa panelu kontrolnego elektrowni atomowej > to nie znaczy, że większość graczy preferuje takie rozwiązania. Puste bonusy procentowe > (patrz Wiedźmin 3) są strasznie nudne i nie wnoszą nic do "łał! zdobyłem poziom", bo > jaki tego jest efekt? "juhu! mogę uderzać o 2% mocniej, ale fajnieeeee....". Lepiej mniej, > prościej, a o większym znaczeniu, żeby po wbiciu tego poziomu czuć tego efekt. Wow. Ostatni akapit bardzie pasuje do Skyrima, Obliviona, F3 (w FNV nie grałem to nie wiem, ale zakładam ze było tak samo) niż do Wiedzminia. To banalne uproszczenie woła o pomstę do nieba. Dla przykładu zadam pytanie ile parametrów było liczonych za otrzymane obrażenia w F1, F2? I nie trzeba było do tego dużej matematyki żeby wiedzieć co i jak. (Odp 4 statystyki)+ można podciągną 1ną za amunicje z jakiej do nas strzelali.
  11. > Chciałbym by w końcu stworzono świat > a nie kolejny klon gry. Chciałbym wejść do takiego świata, gdzie nie ma "ataku klonów". > Otwarty wielki świat, każdy robi co chce i jest kim chce i wygląda jak chce. Gdzie nie > ma identycznie wyglądających setki bo o tysiące trudno postaci. Gdzie każdy nie biega > z takimi samymi skilami jak reszta i robi to samo co reszta. Np. chcę być kowalem to > system widzi, że tworzę co chwila zbroję i miecze a w z uwagi na to rośnie mi siła przy > użyciu młota, wiedza na temat surowców itp. Nie potrzebuję też wiedzieć że mam 30lvl > na 50 możliwych, bo czy ktokolwiek w życiu coś takiego widział? Albo coś potrafię zrobić > albo nie. Nie potrzebuję też opcji wyboru różnych skili, które nic mi nie mówią. Bo skoro > np. gram dwoma mieczami i używam uników zamiast bloków to chyba logiczne że mam w "D" > tarczę! To system powinien przydzielać skile na podstawie stylu gry. Więc jeśli chciałbym > się w jakimś kierunku rozwijać to po prostu robię co trzeba i narzędziami jakimi trzeba > a nie zbieram punkty by kupić skila. Chyba powinny być jedyne widoczne liczby jak na > tą chwilę to ilość posiadanego życia i np. mocy bo normalnie to byśmy czuli się wykończeni, > ranni lub słabi a w grze to raczej niemożliwe. Aaa i inne widoczne liczby to np. liczba > kasy i matsów ;P > A co do klimatu Sci-f,i to taki właśnie jest! Bogowie w tej grze to po prostu wysoce > rozwinięta rasa. Coś jak Asgardczycy w Thorze. :D Mówisz i masz https://www.shroudoftheavatar.com/
  12. > > Czyli jednak ps-owcy nie maja w co grać skoro taka aktywność na konsoli xd to ze > na PC > > malo gra to się nie dziwie ja np teraz odkrywam tytuły tak zwane indycze lichdom > battlemage > > magia mega efektowna xD > Battlefieldy od BF3 mają więcej graczy na Playstation niż na PC, ale tlumacz sobie dalej, > że nie mają w co grać. Cóż to dalej utwierdza ze nie maja w co grac, bf`y nie są żadna wykładnią w zakresie strzelanek na PC. na PC jest tego więcej i leprze.
  13. Dla mnie wręcz przeciwnie, straszna bieda. Pokazali 2 biedne płaskie mapy, a i samo granie jakieś kulawe, mam nadzieje ze będzie beta.