Aqrelon
Gramowicz(ka)-
Zawartość
197 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Aqrelon
-
Ranga
Brygadzista
-
W Assassin`s Creed Unity pojawią się anomalie czasowe
Aqrelon odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Na dobrą sprawę, fabularnie da się wytłumaczyć to w ten sposób, że Animus się wykrzacza i rzuca Arno w sytuacje w której brał udział jego przodek albo potomek. Sytuacja dość ciekawa, być może Ubisoft chce w ten sposób sprawdzić grunt pod wprowadzenie AC w klimaty bliższe drugiej wojny światowej (które na dobrą sprawę, w pewnym momencie były dość popularne w grach, ale aktualnie gier z tego okresu prawie nie ma [no może nasze rodzime Enemyt Front]), albo inne co do których nie ma pewności, czy się sprawdzą. PS. Dla tych którzy nie ogarnęli jeszcze sytuacji, seria AC jest Sci-fi od pierwszej części, i używanie rzeczywistych okresów z historii Ziemi wcale nie zmienia faktu, że to jest i będzie sci-fi (albo coś z pogranicza, może historia alternatywna? :P). -
Feudalna Japonia zbyt obnażona jak na standardy Assassin`s Creeda
Aqrelon odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jeśli chcą niewykorzystane wcześniej okresy historyczne, to może by podrzucić komuś z Ubi pomysł na AC w okresie rozbiorów Polski. -
Popieram. H3 była świetna jeśli chodzi o płynność rozgrywki. A co do przegranych frakcji, drobne sprostowanie, dodatkowe frakcje nie pojawią się jako DLC w dniu premiery, jednak mogą się pojawić w przyszłości.
-
Pierwsze szczegóły jeśli ktoś jeszcze nie wie: - za grę odpowiada studio które patchowało H6 i zrobiło M&M X (jakby ktoś nie kojarzył nazwy z trailera), - ponoć mają kasę tylko na 6 frakcji, pozostałe frakcje które przegrają w głosowaniu nie zostaną dodane jako DLC (o tym się jeszcze przekonamy ;p ), - w drugim głosowaniu do wyboru ponoć będą Lochy oraz Inferno, - będzie 7 surowców, - będą karawany jak w H5, nie będzie możliwości zebrania całej populacji ze wszystkich miast z jednego do którego akurat wkroczy gracz, - niektóre elementy świata mają być interaktywne, np. ma istnieć możliwość zniszczenia mostu oraz jego odbudowania, - będą maszyny oblężnicze, - podczas walki będzie miało znaczenie czy atakujemy jednostkę od frontu czy z flanki, - drzewko umiejętności jak w H5, - za muzykę odpowiada Romero, - ekrany miast w 2D, cała reszta w pełnym 3D, - szczegóły na temat kampanii, brak spoilerów co do fabuły, ale i tak dałem spoiler na wszelki wypadek ;p - wybór jednostek z najwyższego poziomu (czempion) jak w H4, trzeba wybrać jedną z 2 opcji, - nie ma możliwości przekonwertowania miasta pod swoją frakcję, - gra ponoć działa na Unreal Engine 3, edytor ma być dostępny od samego początku. http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=40444&PID=1229916#focus << w tym poście można znaleźć pierwsze screeny, interfejs jest ponoć w stanie prototypu i może się zmienić, wszystkie te informacje zgarnąłem z tego właśnie tematu.
-
"A na moim Gramsajcie..." - czyli pochwal się, co nowego u Ciebie!
Aqrelon odpisał Tenebrael na temat w Na każdy temat
TYTUŁ: Mass Effect - dramat w trzech aktach TEMAT: moje subiektywne przemyślenia o serii Mass Effect (przy czym tekst zawiera kilka spoilerów) LINK: http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=297008&n=70 -
Jeśli chodzi o Wargaming to też namieszali trochę w World of Warplanes, zapowiedzieli nowy tryb gry, gdzie gracze sterują artylerią przeciwlotniczą http://worldofwarplanes.eu/pl/news/3/aa-mode/ , a z rzeczy bardziej "namacalnych", na graczy w hangarze czeka nowy myśliwiec :).
-
Od wersji 8.10 w hangarze pokazuje stopień zaawansowania załogi wliczając w to bonusy od dowódcy (10% kwalifikacji dowódcy zaokgrąglone w góre leci jako bonus dla reszty załogi, dla załóg z dowódcą na 50% jest to 5% bonusu, dla 105% jest to 11%) oraz z wyposażenia, stąd też przykładowo masz załogę na 100% mimo, że faktycznie mają coś około 91% kwalifikacji ;p .
-
Dzielenie się grami na Steamie: Zapisy do wersji beta otwarte
Aqrelon odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> O ile się nie mylę, to to ograniczenie dotyczy tylko jednej gry, a nie całej biblioteki. Mylisz się, z danej biblioteki może korzystać tylko jedna osoba, przy czym pierwszeństwo ma właściciel. Tak po za tym, to całkiem przydatna opcja jeśli chodzi o udostępnianie gier na swoim komputerze osobom, którym właściciel nie chce podawać hasła albo nie chce żeby "lamiły" na jego koncie ;p . PS. Ktoś się orientuje jak wygląda to dostawanie się do bety? Bo z moich obserwacji i wypowiedzi nYguss''a wynika na to, że dostęp dostaje zarówno osoba która się zgłosiła, jak i jej znajomi. -
Kawiarnia w klimatach Dark Souls... znaczy każdy kto wejdzie będzie musiał się przebić przez paskudztwa i ominąć pułapki żeby coś zamówić, a jak już dojdzie spotka podpowiedzi innych bywalców kawiarni w stylu "Sos tabasco wcale nie jest ostry" :P
-
Dyrektor kreatywny Ubisoftu: po co grom zakończenia?
Aqrelon odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wow, niezły ''hejt'' poszedł na gościa, a jak dla mnie wcale takich wielkich głupot nie wygadywał. To co powiedział całkiem nieźle wpisuje się w schemat gier popularnie zwanych ''rogue-like'', które mają jakąś fabułę i teoretycznie można je przejść, ale w praktyce każde takie przejście może się różnić od poprzedniego. Przykład? Binding of Isaac, FTL czy Don''t Starve. -
Mam drobne pytanie, czy ktoś z tutaj obecnych wie może, czy pudełkowe Borderlands 2 od Cenegi jest w jakiś sposób ograniczone regionalnie?
-
Jeszcze nie ma oficjalnego wsparcia modów, przez co gra nie wykrywa, że masz je zainstalowane.
-
Mam niepotrzebną kopię Nuclear Dawn, coprawda teraz kosztuje około 2 euro, ale nie sprecyzowałeś jak "tania" ma być inna gra :P . W każdym bądź razie mógłym się wymienić.
-
Może załoga zginęła zanim pojazd został zniszczony, w takim wypadku wypada się z gry. Nie pamiętam tylko czy pojazd pozostaje w formie wraku czy nie.
-
Rozdajemy 500 kluczy do bety Painkiller Hell & Damnation
Aqrelon odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Kołkownica, bo jaka to satysfakcja, strzelać do wroga i nie przybić go do ściany :P .