Ujemny

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    59
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Ujemny

  • Ranga
    Przodownik
  1. 1. Wyłącz wszystkie zbędne programy, oraz odłącz kabelek sieciowy - może jakaś aplikacja działa w tyle. 2. Sprawdź ustawienia pamięci wirtualnej. Właściwości systemu > Wydajność > Wirtualna pamięć. Poprawne minimalne ustawienia to 768 MB.
  2. Ujemny

    Quiz - Legacy of Kain

    Nazwa konstrukcji podchodzi od imienia Strażnika, Nupraptor. Sprawdź na zagranicznych stronach Internetowych, bądź skorzystaj z wyszukiwarki Google. Nupraptor''s Retreat - 1 440 wyników Nuporator''s Retreat - brak wyników
  3. Ujemny

    Quiz - Legacy of Kain

    Poprawna nazwa tej konstrukcji Twierdza - bardziej Wrota - Nupraptora. Niezwykłości w oczodołach? Różniły się kształtem, a prawy to najzwyklejsze w świcie przejście - stąd nawa Wrota.
  4. Na Allegro kupisz oryginał za 67 zł. Super sprzedawca.
  5. "Integrujemy", miało być "ingerujemy" =)
  6. Przy wykonywanie tego typu akrobacji nie można ruszać myszką/kamerą. Zaczep się linką, i pozwól niech program sam dopasuje odpowiedni widok. W 99,9% przypadkach za rozhuśtanie odpowiadają klawisze góra, dół, a za odskok lewy, prawy. Skocz w momencie, gdy bohatera wykonuje nawrót. Ogólnie rzecz biorąc im mnie integrujemy w pracę kamery tym dane ruchy są zdecydowanie łatwiejsze.
  7. (...) restartu podczas gry.
  8. Misquamaqus Przecież już ci dawałem. Programiści zablokowali możliwość wymiany zapisów gry. Kolejna wada: 7. Brak możliwości restartu poziomu. Kto wpadł na taki idiotyczny pomył?
  9. Jeszcze jedna uwaga. Ja skończyłem grę z blisko 90 apteczkami...
  10. Teraz zabieram się za Driver: Parallel Lines. -- Pozdrawiam
  11. I tak przyszedł czas na rozstanie się z tą produkcją. Odnalazłem wszystkie relikwie i artefakty, a co za tym idzie zdobyłem cały pakiet bonusów wyłączając kody (do odkrycia przy próbach czasowych, których to nie mam ochoty się podjąć). Po dwóch ostatnich etapach gry, przede wszystkim z powodu ograniczonej interakcji z otoczeniem gra dużo w mojej końcowej ocenie straciła. W oczy aż kuła niekonsekwencja programistów, którzy raz pozwalają spadającej bohaterce chwycić się elementu otoczenia, a raz nie. Raz skacząc do przodu chwyta element stojący z boku, a raz koło niego przelatuje. Raz wykonując daleki skok wyciąga się, jak struna, a raz nie. I tak dalej, i tak dalej. PLUSY: 1. Świetne bonusy. 2. Wszystko poza poniższymi wadami. WADY: 1. Ograniczenie wynikające z stworzenia przez programistów jedne drogi dojścia do danego celu, powodem czego bohaterka nie chwyta się przedmiotów, skał, które ma przed nosem, nie wyskakuje z wody w miejscach o wysokości paru centymetrów, nie wypuszcza haku, etc (absurd absurdów w tego typu grach). Innymi słowami porażająca liniowość w pokonywaniu przeszkód. 2. Brak możliwości operowania w pełni kontrolowaną przez gracza kamerą. Autodopasowanie wprowadza totalny chaos podczas starć z kilkoma przeciwnikami (niekiedy nie widać, gdzie się biegnie, w co strzela, gdzie znajduje się przeciwnik), oraz podczas wykonywania skoków z hakiem po odpiciu się od ściany. 3. Samoistna zmiana celu. Pogłębia jedynie efekt zagubienia orientacji. 4. Minimalna ilość punktów obrażeń na ciele przeciwnika powodująca, że 50% strzałów dolatuje do celu, ale nie zadając ran. W tym elemencie gry programiści zupełnie się nie wysilili. Parodią jest sytuacja w której przeciwnik obrywa kilka strzałów w głowę, a nie umiera. Jednak, że wystarczy rozgniewać oponenta, wykonać unik, i po jednym strzale w tą samą głowę ginie. Dodatkowo przy zapełnieniu poziomu agresji przeciwnik przez dłuższy czas staje się odporny na kule. 5. Koszmarne rozmieszczenie punktów zapisu. REASUMUJĄC: Apetyt mocno spadał w miarę jedzenia.
  12. "Odkryłem" ciekawy motyw. W Grecji, w końcowym etapie można uniknąć włączenia płonących konstrukcji, pochodni, etc. Wystarczy przejście - Alt - po elemencie uruchamiającym pułapkę, a nie po nim biec. Taki myk ułatwia zdobycie głowy feniksa.
  13. Ostatnio was pytałem o miejsce ukrycia "karabinków". Właśnie je odkryłem. Są w Koloseum w miejscu wskazanym na zdjęciu (za kamieniem).
  14. Qbli Nie, nie, nie grę kończy się przy statusie 100% =) W końcu dorwałem działająca wersję. Niestety program uznaje poprzednie zapisy stanu gry, jako błędne. Wgrywa zdobyte przeze mnie bonusy, ale stany nie. Jestem zmuszony grać od nowa. Misquamaqus Uporałeś się w końcu z tymi Centaurami?
  15. Wszystko wskazuje na to, że muszę przedwcześnie zakończyć zabawę z tą grą. Z niewiadomych dla mnie powodów gra się zawiesza przy pierwszym egipskim etapie. Aby nie uciekły mi spostrzeżenia, zamieszczam bilans plusów i wad. Plusy: 1. Świetne bonusy. 2. Wszystko poza poniższymi wadami. Wady: 1. Brak możliwości operowania w pełni kontrolowaną przez gracza kamerą - autodopasowanie kamery podczas walk w ogromnym stopniu wpływa na poziom trudności pojedynku. 2. Ograniczona interakcja z otoczeniem - główna bohatera z niewiadomych przyczyn nie potrafi wyjść z wody chwytając się elementu, który ma na wyciągnięcie ręki. 3. Ograniczenie wynikające z stworzenia przez programistów jedne drogi dojścia do danego celu, powodem czego bohaterka nie chwyta się przedmiotów, skał, które ma przed nosem. 4. Koszmarna, nieodpracowana, minimalna ilość punktów obrażeń na ciele przeciwnika powodująca, że 50% strzałów dolatuje do celu, ale nie zadając ran - zwłaszcza w przypadku ręcznego namierzania (celownik ma kolor czerwony). Reasumując: Bardzo dobra produkcja. Od czasów serii Legacy of Kain żadna gra tego typu nie przykuła mnie do monitora na tyle godzin. Pozostaje mieć nadzieje, że programiści pójdą dalej tym tropem i odrestaurują drugą i trzecią cześć serii