Vel_Grozny
Gramowicz(ka)-
Zawartość
1990 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Vel_Grozny
-
Ranga
Przewodniczcy
-
Torment: Tides of Numenera: pierwszy screenshot i wideo prezentujące test oświetlenia
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Fajna muzyka -
Przeczytałem w życiu tylko jedną książkę opartą o grę - "Starcraft: Ghost - Nova". Obiecałem sobie, że już nigdy nie sięgnę po książkę firmowaną logiem Blizza. Jedyną pociechą było to, że kupiłem ją na Kindle''a. Żal mi tych drzew, które zostały przerobione na papier, na którym wydrukowano to coś.
-
Język C / C++ / C# / Java - pytania, problemy...
Vel_Grozny odpisał Bartuc na temat w Sprzęt i technologie
Ciekawa sprawa. Kiedyś słyszałem, że to jakieś niestandardowe rozszerzenia Borlanda. Do prostych programików w MS VC często się getch/kbhit przydają. Z tego co piszesz - czy gcc pod Linuksem ma te dwie funkcje? Zawsze wydawało mi się, że są one windows-only, ale skoro wspominasz o Uniksach... -
Blizzard nakłada ograniczenia na cyfrowe wersje Diablo III
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Zwariowali? Sam mam cyfrówkę... Ale kupioną przed premierą. A teraz śpiewają sobie za cyfrówkę więcej niż sklepy (60 EUR) i jeszcze sprzedają demo na 3 dni? Aż brak mi słów... -
CD Projekt RED: Cyberpunk będzie przystępniejszy niż Wiedźmin
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Dobrze, że zdali sobie z tego sprawę. Pamiętam jak grałem w Wiedźmina i nagle była rozmowa z "Królem Gonu". Klikałem losowo w kwestie do wypowiedzenia, bo nie rozumiałem o czym jest ta rozmowa. -
Blizzard usuwa wsparcie dla innych języków dla rosyjskich kluczy do Diablo III
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Heh, do dzisiaj pamiętam te scenkę jak chodził po markecie i kazał właścicielowi obniżać ceny. Nie wiedziałem, że podobny numer wyciął koncernom multimedialnym. Nie sądziłęm, że ktoś ich do tego przymusił... -
Blizzard usuwa wsparcie dla innych języków dla rosyjskich kluczy do Diablo III
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wydaje mi się, że wydawcy uznają ją za biedny kraj, a rynek mają całkiem spory. Chcą zarobić, a żeby uniemożliwić eksport tych edycji za granicę, blokują inne języki. -
Blizzard usuwa wsparcie dla innych języków dla rosyjskich kluczy do Diablo III
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Activision się udało. ;P -
Kojima: opcje społecznościowe staną się nieodłączną częścią gier
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Czy to groźba? -
Breaking not so bad?
-
E3 2012: South Park: The Stick of Truth - (bardzo) niegrzeczna część prezentacji Microsoftu
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nowatorskie podejście do klas. Wreszcie zerwanie z nudnym schematem wojownik, mag, złodziej ;D -
E3 2012: Trials Evolution, Beyond Good & Evil HD, I Am Alive i inne darmowe gry od Ubisoftu
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Może wreszcie zagram w normalny sposób w BG&E na widescreenie :) -
Nie wymieniają konkretnego języka, czyli nic zaawansowanego. Skoro to ma być "quest designer" najprawdopodobniej chodzi o to, żeby sobie poradzić w ichnim języku skryptowym (którego zapewne nie znasz, bo na zewnątrz się go nie używa). Cóż, czyli moim zdaniem z grubsza ogarniać jakiś język, najlepiej skrypotwy właśnie. Może podstawy Pythona?
-
Znamy przybliżony termin wydania gry Neverwinter, są też nowe screeny
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ja akurat pamiętam zbiorowe narzekanie na kampanię single w NWN. Dopiero w dodatkach się bardziej dołożyli. W dwójkę nie grałem, ale słyszałem, że single był b. dobry. -
Znamy przybliżony termin wydania gry Neverwinter, są też nowe screeny
Vel_Grozny odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
NWN w zamyśle nigdy nie było grą dla singli. Początkowo pierwsze NWN miało nawet nie mieć kampanii single. Pewnie dltageo była taka kiepska.