lookastdu

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    370
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O lookastdu

  • Ranga
    Brygadzista
  1. lookastdu

    Internetowe bzdury growe na weekend #115

    A to tak dorzucę od siebie trzy moje filmy video: Jazda pociągiem na 2 (4) kołach: http://youtu.be/AlXoyIXbBPM ULTIMATE NON-STOP MULTI-TRACK DRIFTING: http://youtu.be/86PUB4u2s2A Trolowanie policji lawetą: http://youtu.be/VxdnMXU05ws A także jedno video które mnie urzekło :P Forklifting MLG (jak ktoś cierpi na epilepsję to niech lepiej tego nie odpala... :P ): http://youtu.be/bhNFrPtbKGc
  2. "Maszyna ta "zabijała" możliwościami graficznymi, które oferowały jej układy pod wodzą 128 bitowego procesora Emotion Engine" Ekhm, Emotion Engine nie był procesorem 128-bitowym, mógł posiadać część rejestrów o takim rozmiarze, ale to nie czyni z niego pełnoprawnego 128-bitowego procesora. AMD w 2003 bodajże dopiero co wprowadziło procki 64-bitowe, zaś 128-bitowych CPU to nie ma chyba nawet i dziś (nie licząc może laboratoriów). Po prostu kłuje mnie to w oczy. :P Równie dobrze można by sprzedawać dzisiejsze procki jako 256-bitowe tylko ze względu na to, że posiadają w swojej budowie rejestry o takim rozmiarze. :P
  3. Tak swoją drogą, można gdzieś podsyłać gramowi filmy, które mogłyby kandydować do umiejscowienia w bzdurach growych? :P
  4. lookastdu

    Forza Horizon - przegląd ocen

    Jest, jak chcesz zobacz na moich filmach jak prezentuje się ;) http://youtu.be/-KW4DYi5lVE?t=2m20s http://youtu.be/cLovBMGtNwA
  5. Ja bym raczej odrzucał taką opcję, choćby ze względu, że gry wymagałyby przekompilowania ich. Architektura PowerPC i x86 różnią się (np. endianami: PPC ma big endiana, x86 little endiana), to oznacza, że plik wykonywalny dla Xboxa 360 który jest na dysku DVD gry, nie będzie działał na PC.
  6. Na to czekałem!!! Model jazdy z FM4!!! Otwarty świat, stacje beznynowe, salony samochodowe, cykl dzień-noc! Jak dla mnie to jest właśnie zrobione właściwie TDU3!!! <3 Biorę preordera jak tylko się ukaże...
  7. Tak btw. jak wejdziecie na tą stronę i spojrzycie w źródło (mam na myśli Ctrl+U :P ) to pojawi Wam się m.in. taki fragment: <!-- March 14, 2012 --> <!-- Shadowy Figure- Raise Dead : Infinity Engine --> <!-- It is coming. --> Jako komentaż w kodzie. W sumie nie wiem co mnie natchnęło by spojrzeć do kodu strony. xD
  8. Mógłbym się dowiedzieć kiedy tdu.gram.pl z kolektywu w końcu wróci do życia? :/ Bo już z ponad dobry miesiąc jest wyłączony. :(
  9. Nie wiem czy pytam w odpowiednim wątku o to, ale nie działa jedna ze stron (którą często odwiedzam) kolektywu gram.pl: tdu.gram.pl :/ Po wpisaniu adresu strony przenosi do strony kolektyw.gram.pl, a ta sytuacja utrzymuje się już parę dni. Byłoby miło jakbyście mogli to naprawić. ;)
  10. Niestety, ze zniszczeniami chyba zawiodę Ciebie po raz drugi, tym razem połowicznie. Model zniszczeń prawdopodobnie będzie taki jak w poprzednich grach serii, czyli uszkodzona ciężarówka będzie się gorzej zachowywać, wolno przyspieszać, na pewnym etapie pojawi się na ekraniku w ciężarówce pojawi się informacja o wymaganej naprawie etc., jednak z wyglądu auto pewnie będzie niedraśnięte. Choć mam nadzieję, że coś w tej kwestii więcej zrobili lub chociaż zrobią (jeszcze ze 3 czasu SCS ma). Bądź co bądź jak do tej pory nie było ani jednego screenshota z porysowaną lub w inny sposób uszkodzoną ciężarówką. Natomiast fajny wg mnie będzie tuning ciężarówek, który dzięki modom może być jeszcze fajniejszy. :D
  11. Raczej nie będzie takich rzeczy, gdyż w tej grze raczej nie będzie pieszych z takich właśnie powodów. :P Z tego co pamiętam studio rozważało możliwość pieszych, robili nawet testy jak wpłyną na obciążenie CPU, ale chyba ostatecznie odrzucili ze względów, że gra mogłaby dostać z miejsca 16+. Ja ofc wyczekuję tej gry. Nawet nią wyczekuję bardziej niż na niejedną grę pokroju DiRT. :D Poza tym mam nadzieję, że da radę przerzucić naszego moda do ETS2.
  12. AI się zbuntowało i zaczęło używać cheatów. :E It''s not a bug, it''s a feature! Bethesda, by gracze nie powiedzieli, że nic nie robiła przy AI, dodała dla NPCów takie możliwości jak olanie gracza z questem czy inne kaprysy. :P A to cham! A tak do tematu: Weeeeeeee, zostaje "fizyka" koni! :D W zasadzie to dochodzę do wniosku, że koń w TESV to istota tak potężna, że potrafi bez problemu zaginać czasoprzestrzeń, lewitować, robić 360* wraz z zaprzęgniętym wozem, więc chodzenie po pionowej ścianie nie stanowi jakiegokolwiek problemu. :D Jak dla mnie niech wyeliminują bugi pokroju crashe gry, problemy z texturami, błędy w misjach, zaś konie i takie "smaczki" niech zostawią. :D
  13. lookastdu

    Szef CD Projektu wzywa do porzucenia DRM-u

    Chyba w Forzie 4 coś podobnego dali. Jak dotychczas podczas odpalania gry na Xklocuszku, płyta zakręciła się na starcie, laser odczytał sektor startowy płyty z zabezpieczeniem zapewne i dalej to tylko płyta się pokręciła z minutę, już bez użycia lasera (mówię o sytuacji gdy gra jest na HDD w obu przypadkach). Natomiast w FM4 podczas startu gry to laser chyba co chwila skacze na inny sektor płyty, miele, skacze na inny sektor, miele, znów skacze na inny sektor i tak przez kilkadziesiąt sekund, potem się uspokaja i nie męczy już płyty. :E Aż skojarzyło mi się ze stacją dyskietek, gdzie to głowica potrafiła skakać po różnych sektorach dyskietki, wydając przy tym swój charakterystyczny dźwięk.
  14. A może po prostu w produkcji jest GTA: Warszawa? Albo GTA: Wąchock. :D Wyobraźcie sobie te syte jumanie maluchów spod bloków, chodzenie na ustawki, zasuwanie ciągnikiem po polach i takie tam. :P
  15. lookastdu

    Artykuł: Forza Motorsport 4 - recenzja

    Ekhm... osoba która pisała ten fragment textu o Fanatecu mogłaby to zrobić nieco rzetelniej. Po pierwsze: jest to niemożliwe, aby grała ona na Xboxie używając Fanateca Turbo Racing. Dlaczego? Bo to był model tylko dla PC/PS3. Prawie podobnym był Fanatec Turbo S. Prawie. :P Ten pomimo prawie tego samego wyglądu, także obicia skórą koła kierowniczego etc. współpracował już z X360. Poza tym posiadał inne bebechy elektroniczne (pomijam tutaj silniczek FF). Kolejna sprawa: kierownice Fanateca nie posiadają 3 silniczków FF. Kiera posiada 1 silniczek Mabuchi 550 RS o mocy około 50-60W oraz 2 niewielkie silniczki wibracyjne w kole kierowniczym. Następnie: kierownicy Fanatec Turbo S w sklepie Fanateca już nie kupicie. Był to model limitowany do 10 tys szt, obecnie jeśli chce ktoś kierę od Fanateca do X360 to polecam albo model GT2 (alcantara, mrrr ^^) albo dedykowaną kierę do FM4, CSR Wheel. Obydwie kosztują chyba tyle samo, tj. 250€. Jeśli ktoś już się zdecyduje na kupno tej kiery musi się liczyć z tym, że w skrajnym przypadku poczeka nawet 3 miesiące na swój towar (ja czekałem 2 miesiące przykładowo, ofc musiałem zrobić przedpłatę). Jeszcze mój mały komentarz odnośnie cen kierownicy: jeśli kogoś stać na G25, to za jakieś 100PLN więcej może stać się posiadaczem Fanateca GT3 RS V2 kompatybilnego z PC i PS3 (wyjdzie to około 240€ + do 20€ przesyłka). Jeśli chce mieć kompatybilność z X360 to niech doliczy 70€ na droższy model kiery. Jeśli ktoś nadal ma kasę to może zaszaleć i wziąć pedały za 150€ albo nawet 200€ oraz shiftery za 60€ nie 30€. Jeśli ktoś nie wie czemu te pedały są takie drogie, to w skrócie: one nie bazują na potencjometrach, tam odczyt na sprzęgle i gazie jest oparty innej zasadzie, zaś hamulec jest oparty na load-cellu. Ogólnie to jeśli nie jesteście maniakami samochodów i gier wyścigowych to sobie darujcie taki sprzęt, szczególnie, jeśli zagracie na nim raz na 3-4 tygodnie. Kiery te zdecydowanie polecam osobom często śmigającym, głównie w symulatory, gdyż pomysł Fanateca z przeniesieniem oddziaływań silniczka FF przez pasek klinowy sprawdza się znacznie lepiej aniżeli przez zębatki.