elambasadore

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    113
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O elambasadore

  • Ranga
    Przodownik
  1. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Tak, klucze powinny być wysłane jeszcze dziś.
  2. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Hej, klucz, który sprzedajemy w naszym sklepie jest kluczem do aktywacji na boxoffstore, ale ostatecznie otrzymujesz klucz do aktywacji gry na Steamie.
  3. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Hej, w przypadku tytułów od EA wprowadzamy nowy system aktywacji gier na kontach naszych Klientów. Oznacza to, że nie wysyłamy już więcej kluczy do produktów, a aktywacja polega na zalogowaniu się Klienta do swojego konta Origin. Po pomyślnym logowaniu gra powinna być dostępna w bibliotece. W przypadku Twojego zamówienia system napodkał błąd z samym kontem (widnieje jako wyłaczone/zablokowane), na który niestety nie mamy wpływu. Podejrzewam, że w tej sytuacji może pomóc tylko EA.
  4. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Jacek z DOK-u powinien odezwać się do Ciebie w tej sprawie.
  5. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    @Llordus, @Alienor i KsWikary Wspomniane opóźnienie było spowodowane dosyć późną wysyłką kluczy od samego wydawcy. W tym momencie klucze są już przypisywane do zamówien przedpremierowych. Miłego grania! @Vookash Błąd, o którym piszesz wynika z faktu, że wspomniana przez Ciebie gra była, w momencie składania zamówienia, dostępna wyłącznie "na zamówienie". Obecnie czekamy na dostawę kluczy od Codemasters - postaram się informować o sprawie na bieżąco.
  6. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    @gucio52 Rzeczywiście Twój zwrot gdzieś nam umknął, ale z tego co udało mi się ustalić został już zrealizowany i niedługo pieniądze powinny być na Twoim koncie. @Olsen42 Jeśli tylko przyjdą to tak, ale przypominam, że zagrać będzie można dopiero jutro wieczorem.
  7. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    @KeinenMikusien i @gucio52 Wszystko powinno być już ogarnięte:)
  8. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Hej, tak jak pisałem wyżej, byliśmy zmuszeni wyłączyć DiRT 3 z naszej oferty. Zwroty pieniędzy za wsopmnianą grę mają być realizowane jeszcze dzisiaj.
  9. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Hej, w trakcie trwania promocji wydawca poinformował nas o wycofaniu wspomnianego przez Ciebie tytułu z oferty. Z tego co udało nam się dowiedzieć, tytuł zostanie ponownie wprowadzony do sprzedaży jako wydanie kompletne, w którym poza podstawową wersją gry, znajdą się wszystkie DLC. Niestety nie znamy jeszcze dokładnej daty "premiery" wspomnianego wydania, ale już teraz uzgadniamy z Codemasters promocję na ten tytuł. Jeśli chodzi o kwestię zwrotu pieniędzy, nasz dział obsługi klienta zajmuje się tym tematem i wszystko wskazuje na to, że do końca tygodnia pieniądze wrócą na konto. Przepraszam za brak informacji w tej sprawie, ale dopiero dziś udało nam się uzyskać więcej informacji, którymi mogliśmy się podzielić.
  10. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Hej, Twój klucz jest już dostępny w szczegółach zamówieniach. Jeszcze raz przepraszam, że tyle to trwało.
  11. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Hej, przypomnij się proszę naszemu DOK-owi: http://sklep.gram.pl/pomoc/#formularz-kontaktowy Podeślemy klucze do tytułów, do których mamy steamowe klucze.
  12. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - Dział Obsługi Klienta

    Hej, jak pisałem w dziale cyfrowym, dostaliśmy nową partię kluczy i wszystkie zamówienia na Skylines powinny zostać już zrealizowane. Przepraszam za utrudnienia oraz życzę miłego grania:)
  13. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    @Osoby, które czekają na swoje klucze do Skylines Dobra wiadomość, przed chwilą dostaliśmy nową partię kluczy, które zostały dodane do naszego systemu i wszyscy, którzy nie dostali swojego klucza powinni otrzymać go w przeciągu najbliższych 30 minut. @LAMAS Bardzo mi przykro, że doszło do takiej sytuacji. Obecnie produkt jest dostępny wyłącznie na zamówienie, zgłosiliśmy prośbą o wysłanie kolejnej partii kluczy i oczekujemy na jej wysyłkę. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, klucze do PayDay 2 zostaną wysłane jutro (16.03). Porozmawiam też z naszym działem IT w temacie usprawnienia informowania Klientów o dostępności produktów cyfrowych na kartach produktów tak żeby nie doszło do podobnych sytuacji.
  14. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    OK, Jacek z DOK-u odezwie się do Ciebie w tej sprawie.
  15. elambasadore

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Super, cieszę się, że udało się odnaleźć klucz. Dodam jeszcze, że w szczegółach zamówienia znajdziesz też (tak jak inni którzy zamawiali wersję Deluxe) klucze odblowujące "pakiety oszczędzające czas":)