Fhaeil

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    77
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Fhaeil


  1. Jakby była fizyka ubrań, a nie dwie nachodzące na siebie tekstury,
    Jak był pokazany widok normalny, czyli z daleka, to murawa dla mnie wyglądała tak samo, jak w ostatniej fifie, w jaką grałem (11), jakby było widać te źdźbła murawy z takiej odległości, a nie, że widać je tylko na powtórkach, a podczas normalnej rozgrywki cały czas murawa wygląda jak jedna, wielka tekstura.


  2. > Sam jesteś sponsorowany...
    ...
    "Realizm do potęgi - FIFA 15 i jej wizualne fajerwerki" Gdzie tu fajerwerski? Z bliska to wygląda ładnie, ale na krótkich urywkach z widokiem z normalnej kamery, która będzie podczas gry, to wszystko wygląda cały czas bez szału. Nie grywam w te gierki sportowe, nie obchodzi mnie, jaki jest standard grafiki w tych grach, ale to "wizualnymi fajerwerkami" nazwać nie można.


  3. BC2 uwielbiam za:
    Single: Genialny humor, historia choć prosta, to ciekawa i wciągająca, wracałem do niej kilka razy, nie to co w BF3, a 4''ki nawet nie przeszedłem, za dużo bugów i nudno, nie wiadomo o co come on.
    Multi: genialne mapy do mojego ulubionego trybu: gorączki. Balans na serwerach (w BF4 nikt nie słyszał o balansie), rozwalenie śmigłowca nie jest tak banalne, jak w BF4, i nie są one tak OP jak w BF3 i 4. Brak broni OP. BRAK CAMPERÓW. A jak byli, to ogarnięta osoba mogła ich bez większych problemów wykurzyć. Dlatego też nie gram w BF4, bo serwerów rush no snipers/drm NIE MA, a z noobami camperami grać nie zamierzam.


  4. Nie użyłem ani razu słowa "zero", powiedziałem, "Brak jakichkolwiek wspaniałych shaderów, czy gry świateł, geometria również nie powala". I taka prawda, jedyne, co bardzo ładnie wygląda w Dywiżyn, to dym. A to, że coś jest lepsze od ogółu, nie oznacza, że wygląda bardzo dobrze, po prostu reszta wygląda poniżej oczekiwań.
    Ale to jest Ubisfot, tylko mongoł będzie się podniecał wyglądem ich gier przed ich premierą, zwłaszcza po Far Cry''u 3 i zegarkach.