Mackopff
Gramowicz(ka)-
Zawartość
187 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Mackopff
-
Ranga
Brygadzista
-
Czy mi się wydaje, czy serwery są pełne chińczyków... Praktycznie całe mecze są wypełnione nickami ala "kazurimotoshi93". Pominę fakt, że te maniaki są praktycznie nie do pokonania. Wykorzystują błędy gry, a wyłapanie tych debili jest niemożliwe. Dedykowane serwery są jak zwykle kiepskie.
-
Deus Ex ma już 15 lat. Z tej okazji powstał nowy zwiastun
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Dziwi mnie ten fenomen świętowania minionych lat. Rozumiem, świętować kolejny rok World of Warcraft, ale reszta jest robiona pod publike -
Wymaga PS+? Nfs wymagal, jesli chcialo sie grac online
-
Wyłączność Scalebounda dla Xboksa One zrodziła się... z miłości
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Techno hipster z przereklamowaną ręką z super mocami, ujeżdżający smoka z charakterem. Clishe, clishe, clishe… hipsterzy. Wszystko w tej grze mnie odpycha i wywołuje odruch wymiotny -
Trailer zaprasza na zamkniętą betę Rainbow Six: Siege. To już dziś!
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Chętnie zagram w jakiejś drużynie. PSN ID: fazums Podobno granie z randomowymi graczami mija się z celem. Liczę również na jakąkolwiek komunikację ;) -
Były reżyser Dead Island 2 zatrudniony przy produkcji Horizon: Zero Dawn
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Czyli Guirella stawia na gameplay, na rzecz fabuły. -
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - recenzja
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nareszcie recenzent z jajem i własnym zdaniem! Nie dość, że fan, to jeszcze nie został oślepiony jak reszta cała reszta. Ta gra to po prostu przeciętniak. Jedyne co podbiło oceny do 9/10, to marketing… Przecież ta gra to zwykły średniak. -
Konami pracuje nad rozwiązaniem problemu z utraconymi stanami gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Oto jedna z opinii gracza, fana serii, który był bardzo rozczarowany MGS-em, tak samo jak ja. The fuck you is the fact that the trailers were false advertising. I have never been so disappointed in a game. Remember the start of the Nuclear trailer? What happened to that scene? Mission 51 to conclude Eli''s arc? Nope, cut. Any reference to David? Nope. Any explanation of Psycho Mantis? Nope. Zero teased at being in the game? Nope that audio is from a secret post-true-ending tape. Customizing Mother Base? UH.... WHAT THE FUCK NO WE CANT DO THAT!!!! Open world? Not for Afghanistan, which is basically follow-the-road open world. Fuck all happens between outposts, patrols etc. All the best missions are squeezed into linear segments instead of using the open world. Bridge the gap? Nope, didn''t do that at all, we see like 5 mins of content regarding the real Big Boss. Explanation of Paz? Nope, no explanation. Decent use of The Boss AI pod? Nope, it might as well be a giant tape recorder. "He doesn''t remember me" says Skullface about Big Boss, but who the fuck is he??? Random Chico death was stupid. Can''t play as any interesting characters if placed in combat unit for no apparent reason. So you get Sahelanthropus and... don''t actually get to do anything with it. You get a battle gear and... don''t actually get to do anything with it. The checkpoint system is atrocious. The chopper speed is horrible. The last trailer completely spoiled Quiet''s arc. "Dynamic story" basically means you can either shoot quiet or not shoot Quiet and either way she buggers off, lame. Mother base is kinda pointless to go back to, you walk around and.... walk around and that''s about it. Where are the things to do on the Command, Combat, Intel, Animal Conservation platforms? What is the point of fultoning machine guns, mortars and AA guns if MB doesn''t actually get attacked other than in a scripted mission? Why are there only 8 colours, what''s the point of even offering the option if you''re going to offer EIGHT! Why can''t you abort the mission A Quiet Exit? Oh and the ''twist'' was obvious from the first mission. I thought there would be something else but.... uh.... nope. Just that. Then you have to play through the intro again for no reason. So fucking shit, the series ended with Peace Walker. -
Everybody`s Gone to the Rapture trwa tyle, ile dwa-trzy epizody odcinkowych przygodówek
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
"Everybody''s Gone to the Rapture trwa tyle, ile dwa-trzy epizody odcinkowych przygodówek"… Artykuł na nagrodę "Tytułu roku". Jeśli jechać to tylko po bandzie. Oto kilka przykładów, których możecie użyć na następne posty; -Długość kampanii dla pojedyńczego gracza wynosi tyle, ile typowa długość kampanii dla pojedyńczego gracza. - Następne E3 odbędzie się dokładnie za 543156613 minut. Oglądaj już teraz LIVE na gram pl - Niestety gra nie jest tak dobra jak przewidywaliśmy, jednak jesteśmy zachwyceni! - Zobacz to! Gra sprawi, że opadnie Ci szczęka! (materiał o niczym) To macie za darmo, następne będą płatne -
Blast - 20-osobowy Team Deathmatch w Star Wars: Battlefront
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Grając Szturmowcem dostajemy modyfikator -50 do celności ;) i -112 do widoczności :) https://www.youtube.com/watch?v=Ja4v-qiFvBg -
Strumieniowanie gier na linii Xbox One - PC będzie działać w obie strony
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Nie ma to jak grać w gry z PC na konsoli… więcej gier, mniej funkcji -
Bohaterka Horizon: Zero Dawn inspirowana postaciami z Obcego i Gry o Tron
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wiedziałem, że kogoś mi przypomina. Czekam na artykuł o niezadowoleniu Ygritte. Niestety bohaterka w grze jest do niej zbyt podobna. Zero oryginalności, ale tak to już jest z Guirellą. Nawet sama gra wygląda jak Killzone. Po kiepskim Killzone sceptycznie patrzę na ich innowacyjne gry. -
Nic dziwnego, przecież to sie nadaje jedynie do Minecrafta...
-
Twórcy Deus Ex grają w pierwszą część serii. Posłuchaj, co po 15 latach o niej myślą
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Po tylu latach wiem jedno. Jeśli deweloper nowej części, wraca wspomnieniami do pierwszych odsłon i zaczyna się u niego sentymentalna gatka to jest to po prostu atak marketingowy i mydlenie oczu. Tak samo było w przypadku Alien Colonial Marines -
Nowy Hitman to przygoda, nie wczesny dostęp i nie gra podzielona na odcinki
Mackopff odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Czemu mnie to nie dziwu… Rynek mobilny zaraża konsole. Deweloperzy zamiast tworzyć gry na to diabelstwo, robią to na konsolach. Niestety zawsze znajdzie się jakiś frajer, który napędza tego typu politykę… Nawet MGS, jak wcześniej Mortal Kombat, będzie wspierał mikropłatności. Niektórzy narzekają, na The Order 1886 że to film a nie gra, ale są gotowi wydać 5$ po to aby gra się sama przechodziła. Ta generacja jest już przegrana