Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 3, 2015 Katarzyna Dąbkowska Legendarna seria po raz pierwszy trafia do naszych kieszeni. Przeczytaj cały tekst "Fallout Shelter - recenzja" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robertkorkor 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 3, 2015 W sierpniu podobno na androidzie ma być, więc niedługo sam wypróbuję :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jave 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 3, 2015 Na pierwszym ipadzie mini wywala po utworzeniu nazwy krypty. Nie zanosi się, że będą coś z tym robić, tak więc tego. Czekam na F4. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kuberman 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2015 Ja gram na iPhone 5S i wszystko działa bez zarzutu. Powrót Mieszkańców z Pustkowi można przyspieszyć trikiem podobnym do tego z Dragon Age: Inkwizycja. Po prostu wchodzimy do opcji czasu i manualnie przestawiamy do przodu. Tyko wtedy zużycie zasobów leci na łeb, a po ustawieniu z powrotem na automat, może być tak, że pokoje mają czas produkcji 15h 54m (przykładowo). Wiec wtedy najlepiej przestawiać przed zbiórką zasobów. A jeśli się czas przestawia podczas eksploracji Pustkowi, to najczęściej Mieszkaniec dostaje trochę XP-ów, kapsle, i itemy. No i ginie, ale można ich wskrzesić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Numenpl 9 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2015 Dnia 03.07.2015 o 21:10, Jave napisał: Na pierwszym ipadzie mini wywala po utworzeniu nazwy krypty. Nie zanosi się, że będą coś z tym robić, tak więc tego. Czekam na F4. czyli to będzie wujowo działać na wszystkich urządzeniach mających procki Cortex-A5 i Cortex-A8 dobrze wiedzieć ,że chociaż mój tablet ma szanse to pociągnąć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach