Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Watch Dogs 2 z bardziej znaczącą narracją

2 posty w tym temacie

Kolejne obiecanki.
- Jest ciut lepiej ale dalej szału nie ma.
- Pojazdy zaraz po wciśnięciu gazu cisną ponad 100km/h
- Kilku bohaterów z dupy ,zero backstory przez to ,że mamy ich kilku ich charakterystyka spłycona jest razy 4 (4 bohaterów)
- Na PS4 rysowanie terenu to porażka
- Dobrze wykonana policja, czasem aż za bardzo agresywni, rzucają na lewo i prawo granatami i czym popadnie, nie zwracając uwagi na to ,że obok nich idzie kilku cywilów
- większa interakcja z ludźmi, npc itd
- nie wygląda słabo jak mafia 3 ale znów nie jest to topowa półka
- postacie to nadal duchy/wampiry nie odbijaj sie w lustrach/szybach
- lustra/szyby maja zerowe odbicia (mamy zmierzch 2k16) a jak już mają to rzucają randomowe odbicia fatalnej jakości
- umiejętności kopiuj wklej, z tym ,że doszły nowe zabawki i związane z nimi skille, oraz zrobione na podział według stylu gry (ale nie ma tego wiele)
- wiele efektów dźwiękowych ukradziono z innych gier ubisoftu, np. dźwięk alarmu to - -- kalka tego samego dźwięku z Splinter Cell 1/2/3/
- Typowy sandbox ubilol-a, schematyczność i powtarzalność
- mała rozmaitość pobocznych zadań i aktywności
- po ok 18h (story + poboczniaki) , fabuła się słabo rozkręca i nie ma szału jak na razie.
- gra rwie przy wielkiej szybkości (to samo było w Watch Dogs 1) lecz nie tak często ale zauważalne to jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować