• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Maxtreme

Problem ze sklepem

Pytanie

Problem ze sklepem mam od poniedziałku.Zamówiłem przesyłkę 1 listopada a ona dzisiaj dalej nie jest wysłan,czekam już tydzień!!!!!Co się dzieje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 04.11.2005 o 19:25, Maxtreme napisał:

Problem ze sklepem mam od poniedziałku.Zamówiłem przesyłkę 1 listopada a ona dzisiaj dalej nie jest wysłan,czekam już tydzień!!!!!Co
się dzieje??


Przede wszystkim powinieneś zgłosić się z tym do pracowników sklepu. Namiary znajdują się zarówno w każdym mailu jaki otrzymujesz ze sklepu jak i na samej stronie sklepu. Na wszelki wypadek podaję: http://www.gram.pl/kontakt.asp. Wiem, że adres podano w poprzednim poście lecz jest one błędny - wejście do formularza kontaktowego sklepu możliwe jest tylko bezpośrednio z działu pomocy w sklepie, inaczej trafisz na formularz ogólny i wiadomość nie zostanie przesłana do obsługi sklepu lecz działu obsługi klienta CD Projekt.

Sprawdziłem natomiast stronę z podsumowaniem Twojego zamówienia i widnieje tam informacja "oczekuje na potwierdzenie". Czy potwierdziłeś swoje zamówienie klikając na linku jaki wysłany jest zaraz po złożeniu zamówienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.11.2005 o 19:52, Destro napisał:

> Problem ze sklepem mam od poniedziałku.Zamówiłem przesyłkę 1 listopada a ona dzisiaj dalej nie jest wysłan,czekam już
tydzień!!!!!Co
> się dzieje??

Przede wszystkim powinieneś zgłosić się z tym do pracowników sklepu. Namiary znajdują
się zarówno w każdym mailu jaki otrzymujesz ze sklepu jak i na samej stronie sklepu. Na wszelki wypadek podaję: http://www.gram.pl/kontakt.asp.
Wiem, że adres podano w poprzednim poście lecz jest one błędny - wejście do formularza kontaktowego sklepu możliwe jest
tylko bezpośrednio z działu pomocy w sklepie, inaczej trafisz na formularz ogólny i wiadomość nie zostanie przesłana do
obsługi sklepu lecz działu obsługi klienta CD Projekt.

Sprawdziłem natomiast stronę z podsumowaniem Twojego zamówienia
i widnieje tam informacja "oczekuje na potwierdzenie". Czy potwierdziłeś swoje zamówienie klikając na linku jaki wysłany
jest zaraz po złożeniu zamówienia?

Nie wiem czy go dostałem gdzie się on znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Destro, większośc osób nie wie że można wysyłaś maile na ten adres. Może byś założył temat, którym można zgłaszać błedy? Zawsze sprawdzą najpierw na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 04.11.2005 o 20:34, Maxtreme napisał:

Nie wiem czy go dostałem gdzie
się on znajduje?


Po złożeniu zamówienia z płatnością "przy odbiorze", wysyłany jest e-mail z prośbą o potwierdznie złożonego zamówienia. Mail wysyłany jest na to samo konto mailowe, którego używasz do logowania się na gram.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować