Zaloguj się, aby obserwować  
nocnyszakal5

GTA: Vice City Stories (PSP)

25 postów w tym temacie

Grałem w GTA Vice City Stories i na PlayStation 2, i na PSP. Muszę przyznać, że jestem pełen podziwu dla pracy twórców. Zmieścić to wspaniałe miasto na malutkiej płytce...?
W tej produkcji nie podoba mi się (a wręcz wkurza mnie) jedno: budynki, które zdobywamy, rozwalając wszystkich w środku, ciągle wymagają ochrony... Każdy chce tę grę skończyć, a tu takie coś ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2009 o 09:29, xbit71 napisał:

W tej produkcji nie podoba mi się (a wręcz wkurza mnie) jedno: budynki, które zdobywamy,
rozwalając wszystkich w środku, ciągle wymagają ochrony... Każdy chce tę grę skończyć,
a tu takie coś ...


Po misji w której po raz pierwszy przejmujesz wrogi lokal dozbrój się i przejmij wszystkie biznesy (jest możliwość przejścia na drugą wyspę nielegalnie tak jak w VC) od teraz gdy rozpocznie się atak na twój biznes po prostu zapisz grę.

GTA:VCS

MINUSY:
- Całe miasto wygląda jak jeden wielki plac budowy , nie lepiej było wymyślić jakieś oryginalne miejscówki ?.
- Stworzenie nowego miasta nie wchodziło w grę (niby jak to uzasadnić wyspa się rozrosła czy jak ?) ale jak już wspomniałem wyżej można by zaprojektować ciekawe lokacje i miejsca.

- Bardzo mało miejsc zapisu gry , (w połowie gry się to zmienia ale na początku jest to dość uciążliwe).

- Brak możliwości zakupu broni w sklepach (po kiego grzyba ?) na początku gry.

- Turf wars (latanie jak kot z pęcherzem i bronienie bądź atakowanie lokali do przejęcia).

- Postacie w grze o ile w Vice City Umberto Robina , Phill Cassidy i parę innych postaci miały swój charakter i wzbudzały jakieś emocje (złe lud dobre) tak w VSC odarto ze z tej nutki tajemnicy przez co stały się płaskie i bezbarwne.

- O ile w W VC misje strażaka , policjanta , karetki pogotowia można było ale niekoniecznie trzeba było ukończyć w grze to w VSC bez ukończonej misji strażaka zginiemy w trakcie "Light My Pyre" misji karetki pogotowia nie skończymy misji "In the Air Tonight" "Kill Phill Part 2".

- Broń typu kastet , kij bejsbolowy , piła łańcuchowa , katana , zwykły nóż , pałka policyjna , kij golfowy ,
maczeta , toporek , metalowa laska to zabawki dla dzieci w VC jedno cięcie piłą łańcuchową to jeden trup w VCS
tych cięć należy wykonać trzy ogólnie wdawanie się w walkę wręcz to samobójstwo. A jest w VCS kilka misji gdzie walczymy wręcz i powiem szczerze to koszmar.

- Wracając do postaci gangsterów w grze cześć z nich to nie gangsterzy a menele spod budki z piwem , zwykłe dresy , (Marty J. Williams) i niby to beztalencie zostało gangsterem ? w jaki sposób ? chyba scenarzysta gry miał zły dzień.

- Częściowo zabito klimat z Vice City powód podałem powyżej.

- Debilny brat głównego bohatera który wiecznie pcha się nam pod lufę (Lub ma tendencje samobójcze) przez co nie raz będziemy musieli powtarzać misję.

- Brak ciekawych misji i fabuły niektóre wręcz chamsko zerżnięte z VC np. Purple Haze = Boomshine Saigon
ze zmianami na gorsze kto grał ten wie.

- W Vice City były misje bardzo trudne owszem zgadzam się ale można było je pominąć i ukończyć grę w VCS
nie ma takiego wyboru i zgrzytaj zębami człowieku kiedy po raz kolejny nie przeszedłeś misji którą można przejść tylko w jeden określony sposób jaki wymyślili twórcy przykłady:

Boomshine Blowout

Jive Drive

Hose the Hoes

Hawana Good Time

Money for Nothing

The Bum Deal

Taking the Fall

Unfriendly Competition

High Wire

Domo Arigato Domestoboto

I parę innych których w tej chwili nie pamiętam a dały mi się ostro we znaki

- Sztuczne wydłużenie czasu gry przykłady powyżej.

Były minusy teraz czas na

PLUSY:

- MUZYKA , MUZYKA i JESZCZE RAZ MUZYKA.

- Nie trzeba zaczynać misji strażaka , policjanta itp . od początku tylko jeśli zaszło się wystarczająco wysoko od poziomu 6 lub 12.

- Pieniędzy nie trzeba zbierać z lokali sama spływa na konto o 16.00 każdego dnia.

- Utraconą broń można odzyskać za pieniądze przy wyjściu z komisariatu policji bądź szpitala.

- Łatwiejsze misje policjanta (poziom trudności obniżony) przy każdym posterunku zawsze motor
policyjny który się odnawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamięta ktoś czy po misjii burning bridges da się jakoś odzsykać zabrane bronie? I czy to od tej misji trzeba zacząć ochraniać te lokale itp?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.11.2009 o 20:09, Kuban11 napisał:

Pamięta ktoś czy po misjii burning bridges da się jakoś odzsykać zabrane bronie? I czy
to od tej misji trzeba zacząć ochraniać te lokale itp?


Broń zawsze możesz odzyskać po wyjściu ze szpitala bądź policyjnej paki , na zewnątrz jest ikonka wejdziesz w nią i za odpowiednią ilość $ odkupujesz utraconą broń.
Sposób na obronę lokali jest taki na samym początku gry kiedy możesz przejąć pierwszy lokal , latasz po planszy i przejmujesz wszystkie lokale i masz spokój , tu masz sposób jak się dostać na drugą wyspę na początku gry.
http://www.youtube.com/watch?v=9QKcnxEYlqc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować