Zaloguj się, aby obserwować  
elTadziko

Psychonauts - problem

14 postów w tym temacie

Jak można zebrac pajęczyny? Bo znalazłem w tym pierwszym etapie wszystkie trzy pajęczyny, ale za nic nie wiem co mam z nimi zrobic, by mi je zaliczyło :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.11.2006 o 14:24, elTadziko napisał:

Jak można zebrac pajęczyny? Bo znalazłem w tym pierwszym etapie wszystkie trzy pajęczyny, ale
za nic nie wiem co mam z nimi zrobic, by mi je zaliczyło :|


Musisz nazbierać odpowiednią liczbę tych fioletowych "marchewek" i kupić go w sklepiku, potem korzystasz z niego przez inwentarz i zbierasz pajęczyny chyba przyciskiem "F"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jest sklepik?

Jestem w umysle tego zielonego profesora, na tym sześcianie. Mam ponumerowane meble i mam coś z nimi zrobic, ale nie wiem co? Bo jak podgrzeję jeden z ich, to gada mi, ze źle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I można powtarzac etapy z umysłów? Jeśli tak to w jaki sposób? Bo ja już kupię tego wciągacza pajęczyn, chciałbym powrócic do umysłu tego instruktora :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.11.2006 o 22:07, elTadziko napisał:

I można powtarzac etapy z umysłów? Jeśli tak to w jaki sposób? Bo ja już kupię tego wciągacza
pajęczyn, chciałbym powrócic do umysłu tego instruktora :P


Z tego co pamiętam to musisz z nim pogadać, albo urzyć tej maszyny w jego laboratorium.
Urzywająć tej sam,ej maszyny możesz się przemieszczać między poziomami:)
Na czym grasz? Jak dla mnie giera wymiata!:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.11.2006 o 00:09, Larry Laffer napisał:

> I można powtarzac etapy z umysłów? Jeśli tak to w jaki sposób? Bo ja już kupię tego wciągacza

> pajęczyn, chciałbym powrócic do umysłu tego instruktora :P