Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nie wszyscy pokochają trzeciego Fallouta

147 postów w tym temacie

ja bym jeszcze walkę w turach dopisał, bez takowej nie będzie prawdziwego fallouta (ew może być wybór tury/czas rzeczywisty jak w tacticsie). natomiast z tego co wiadomo faktycznie wynika że to będzie gra dla tych co poprzednich falloutów na oczy nie widzieli i zobaczyć nie zamierzają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja od ukończenia (po raz n-ty) Fallouta 2 nie mogę doczekać się Trójki. Jak gdzieś usłysze jakieś strzępki informacji to muszę, po prostu muszę, je zbadać!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>ja bym jeszcze walkę w turach dopisał, bez takowej nie będzie prawdziwego fallouta (ew może być wybór tury/czas rzeczywisty jak w tacticsie). natomiast z tego co wiadomo faktycznie wynika że to będzie gra dla tych co poprzednich falloutów na oczy nie widzieli i zobaczyć nie zamierzają.

Tiaa, racja, walka w turach też. Co do zmiany walka w turach-real time, to z jednej strony ok, może tak być, zresztą, w tacticsie sie to przydawało, ale z drugiej strony ciekaw jestem, jak rozwiązą kwestię celowania. Że niby jak walczysz w real-time, to celowanie własne, a jak w turach, to zależy to od Twoich umiejętności (Twojej postaci)? Nie widzi mi się to, bo będzie to polegać an tym, że najpierw grasz w turach, zeby sie dobrze ustawic, potem właczasz real time, stzrelasz (zeby nie spudłowac) potem znow tury itp itd. Innymi słowy, zamiast umiejetnosci postaci albo umiejetnosci swoich, będzie kuriozalny misz-masz. Możliwe, że troszkę dramatyzuję, ale po tym, co zrobili z Oblivionem (a po Morrowindzie wychwalałem Bethesde pod niebiosa) już boję się, jak schrzanić mogą sprawę tutaj. A wiadomo, ze prosciej spartolic legendę gry, której marke nie samemu sie ustanawialo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rzut izomeryczny ma być ;) a co do celowania w real time, można by np zrobić coś takiego że im mniejsze umiejętności postaci tym celownik bardziej "skacze" po ekranie co utrudni celowanie w obu trybach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, ma być, z tym, że ma to być dodatek, coś alternatywnego. Boję się więc, ze będzie to coś jak widok FPP w Neverwinter Nights. Czyli niby ok, ale w rzeczywistości praktycznie bezużyteczne. Co do celowania, to pomysł ciekawy, ale po "genialnych" rozwiązaniach z Obliviona boję się, co oni mogą wykombinować. Echt, tak spieprzyć potencjalnie genialną grę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tym celownikiem dałbym sobie spokój, jeszcze zamiast taktyka dostaniemy action/rpg ( tfu! ) w stylu Diablo. Po Oblivionie mam pewne obawy... Grało się fajnie, recenzje były miłe a świat pełen nowości, ale z Bethesdą to jest tak że zaskakują i wzbudzają podziw, po czym szybko nudzą i grać się w połowie odechciewa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ot, ciekawostka: Bethesda kupila prawa do calej licencji Fallouta. (Do tej pory mieli tylko prawa do wydania czesci 3 - 5).

Interplay ma jeszcze pewna furtke na zrobienie tego swojego MMORPGa, ale szanse na to sa niewielkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować