Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 14.03.2006 o 21:37, wojkm napisał:

Wlsaciwie heroesow ktozy wystepowali w wiekszosci czesciach powinni dac i do 5

Podejrzewam, że się nie rozczarujesz. W Nekropolis ma być Tamika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2006 o 19:42, Pitolu? napisał:

Hej ludziska mozecie mi powiedziec jak dlugo jeszcze bedziemy czekac na Herosow 5 bo to czekanie
zaczyna mnie wkurzac ?!!!


No jeszcze ze dwa miesiące sobie poczekasz... Ja też :(
A było tak pięknie... Premiera w lutym...
Nigdy nie wierz w pierwszą, ani drugą oficjalnie podaną datę premiery...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2006 o 20:24, pershing napisał:

Nigdy nie wierz w pierwszą, ani drugą oficjalnie podaną datę premiery...


Tak naprawdę OFICJALNA data premiery nigdy nie była podana. Owszem mówiło się wstępnie o 30 III, ale oficjalnej deklaracji nie było. Teraz krążą pogłoski o 19 V ale to wciąż nie jest oficjalne stanowisko producenta. ;-)

Tak czy siak: wolę dopieszczoną grę w czerwcu niż niedorobioną w lutym!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.03.2006 o 20:26, Ururam Tururam napisał:

Tak czy siak: wolę dopieszczoną grę w czerwcu niż niedorobioną w lutym!


byle by była przed wakacjami, bo wtedy będzie można (w wakacje) pograć... bo potem rok szkolny :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2006 o 20:26, Ururam Tururam napisał:

> Nigdy nie wierz w pierwszą, ani drugą oficjalnie podaną datę premiery...

Tak naprawdę OFICJALNA data premiery nigdy nie była podana. Owszem mówiło się wstępnie o 30
III, ale oficjalnej deklaracji nie było. Teraz krążą pogłoski o 19 V ale to wciąż nie jest
oficjalne stanowisko producenta. ;-)

Tak czy siak: wolę dopieszczoną grę w czerwcu niż niedorobioną w lutym!


Myślę że informację CDP na tym forum że premiera będzie w lutym mogę uznac za oficjalną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam nadzieje że to będzie gdzieś około 30kwietnie - 5 maja :d wtedy juz jest luz w budzie zalezy jak kto sie uczy ;p :] i mozna pykac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2006 o 21:09, Ziom 22 napisał:

ja mam nadzieje że to będzie gdzieś około 30kwietnie - 5 maja :d wtedy juz jest luz w budzie
zalezy jak kto sie uczy ;p :] i mozna pykac


Akurat u mnie maj to jest ostatni miesiąc przed sesją, kiedy trzeba wziąć się na serio za naukę...
Ja to mam pecha....
W dodatku kupa egzaminów...
Jeśli gra okaże się takim hiciorem, to nie zdam tej sesji :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2006 o 21:14, pershing napisał:

> ja mam nadzieje że to będzie gdzieś około 30kwietnie - 5 maja :d wtedy juz jest luz w
budzie
> zalezy jak kto sie uczy ;p :] i mozna pykac

Akurat u mnie maj to jest ostatni miesiąc przed sesją, kiedy trzeba wziąć się na serio za naukę...
Ja to mam pecha....
W dodatku kupa egzaminów...
Jeśli gra okaże się takim hiciorem, to nie zdam tej sesji :D

a ja się ciesze bo nie mam jeszcze sesji;-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, przestańmy wałkować temat premiery! Wiadomo że może w maju lub w czerwcu, ale nie róbmy już bałaganu.

Wiecie czego mi najbardziej szkoda teraz? Zaklęć i systemu magii. Sami autorzy przyznali, że nie są zbyt zadowoleni z tego elementu. Ale zaklęcia mogłyby być świeższe, bo narazie to prawie same powtórki z poprzednich części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2006 o 22:29, Galadin napisał:

Dobrze, przestańmy wałkować temat premiery! Wiadomo że może w maju lub w czerwcu, ale nie
róbmy już bałaganu.


Wiecie czego mi najbardziej szkoda teraz? Zaklęć i systemu magii. Sami autorzy przyznali, że
nie są zbyt zadowoleni z tego elementu. Ale zaklęcia mogłyby być świeższe, bo narazie to prawie
same powtórki z poprzednich części.


Ale dalej jest to magia czterech żywiołów tak? mam nadzieję że powiesz tak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2006 o 22:56, Vicar-Padaka napisał:

Ale dalej jest to magia czterech żywiołów tak? mam nadzieję że powiesz tak :)

Pytanie nie do mnie, ale odpowiem ;]
Nie tyle żywiołów co elementów: Światła, Ciemności, Destrukcji i Inwokacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2006 o 22:56, Vicar-Padaka napisał:

Ale dalej jest to magia czterech żywiołów tak? mam nadzieję że powiesz tak :)


Nie :)
Chociaż szkół magii jest cztery.
wszystkie czary --> homm5.gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po dluzszych testach, musze przyznac ze tak male pole walki ogranicza cala bitwe. Deprymujacy jest fakt, iz gra posiadajac potencjal jest ograniczona przez tak prosty element. Caly obszar dostepny w walce powinien byc minimum poltora razy wiekszy. Owszem taka "scisla" gra przypomina szachy, ale nawet w szachach jest wieksze pole manewru. Odpowiednie ustawienie wojsk, manewrowanie nimi, otaczanie, blokowanie, zachodzenie, zaslanianie za przeszkodami to klucze elementy w bitwie!! grajac bez tego sprawadzamy walke do zwyklego lupania, ktore zalezne jest od buffow, liczebnosci wojsk i bohatera!! tak nie moze byc. Na wiekszych polach moznaby za to umiescic wiecej przeszkod i bynajmniej bardziej roznorodnych... ot zniszczony woz z weglem, badz palaca sie katapulta (w zaleznosci od scenerii). Poki co system walki jest bardzo ograniczony, juz homm4 wypada tu duzo lepiej, gdzie gracz mial duze mozliwosci ruchu i taktyki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2006 o 00:45, tenshu napisał:

Po dluzszych testach, musze przyznac ze tak male pole walki ogranicza cala bitwe. Deprymujacy
jest fakt, iz gra posiadajac potencjal jest ograniczona przez tak prosty element. Caly obszar
dostepny w walce powinien byc minimum poltora razy wiekszy. Owszem taka "scisla" gra przypomina
szachy, ale nawet w szachach jest wieksze pole manewru. Odpowiednie ustawienie wojsk, manewrowanie
nimi, otaczanie, blokowanie, zachodzenie, zaslanianie za przeszkodami to klucze elementy w
bitwie!! grajac bez tego sprawadzamy walke do zwyklego lupania, ktore zalezne jest od buffow,
liczebnosci wojsk i bohatera!! tak nie moze byc. Na wiekszych polach moznaby za to umiescic
wiecej przeszkod i bynajmniej bardziej roznorodnych... ot zniszczony woz z weglem, badz palaca
sie katapulta (w zaleznosci od scenerii). Poki co system walki jest bardzo ograniczony, juz
homm4 wypada tu duzo lepiej, gdzie gracz mial duze mozliwosci ruchu i taktyki...


Skoro juz pisze o systemie walki w homm5 (tutaj developerzy musza sporo jeszcze dopracowac)... Strasznie flustrujacy jest brak combat loga. Wiem ze autorzy tworzyli UI z mysla, by bylo jak najbardziej czytelne ale... gdy puszczam np czar obszarowy, albo gdy rzucam grupowa klatwe, lub gdy atakuje jednostka o masowym razeniu, to chcialbym do diabla wiedziec jakie dokladnie zadalem wszystkim jednostkom obrazenia, ktore jednostki przelamaly moje zaklecie lub ktore sparowaly atak. Z pojedynczej linii textu nie mozna sie tego wszystkiego dowiedziec, a nawet przelaczenie na log window nie posiada wystarczajaco miejsca by to wszystko pomiescic... pozatym nie da sie grac majac podglad tylko na log bez widocznego paska inicjatywy!! pasek inicjatywy i log window powinny byc zintegrowane, nie mozna ich rozdzielac... najwyzej zastosowac w combat logu automatyczne blindowanie po jakims czasie danej linijki textu (znikajaca historia) i pod tym umiescic pasek inicjatywy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Same mapy przygody, krajobrazy, zroznicowanie terenu i interakcja z otoczeniem jest ok - no moze poza zbyt malymi gabarytowo jednostkami neutralnymi. Jesli juz omawiam ten aspekt gry, to musze przynac, ze jednostki neutralne dosc ciezko zauwazyc wsrod tego calego swiata wypelnionego tysiacami poligonow, dynamicznego swiatla, polprzezroczystych efektow itp z racji... ich rozmiaru. No wlasnie taki demon lub potezny cerber moglby robic za podnozek naszemu bohaterowi, czesto zdaza sie wrecz na taki oddzial wrecz "nadepnac" nie zauwazajac go. Moze developerzy maja jakies kompleksy? :P Jednostki neutralne na mapie przygody powinny byc duzo wieksze (nie wyobrazam sobie hydry siegajacej bohaterowi do pasa - lol) i tak wszyscy zdajemy sobie sprawe, ze jest to tylko jednostka symbolizujaca oddzial, wiec nikt sie nie obrazi gdy (tak jak do tej pory) jednostki beda powiekszone wzgledem skali calego otoczenia i budynkow...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że polemizujesz sam ze sobą :))

Dnia 16.03.2006 o 01:02, tenshu napisał:

gdy puszczam np czar obszarowy, albo gdy rzucam grupowa klatwe, lub gdy atakuje jednostka o masowym
razeniu, to chcialbym do diabla wiedziec jakie dokladnie zadalem wszystkim jednostkom obrazenia, ktore
jednostki przelamaly moje zaklecie lub ktore sparowaly atak.

W H4 było to widać. Co prawda zbyt krótko ale jednak.
Czyżby cofnięcie się w rozwoju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.03.2006 o 20:39, pershing napisał:

Myślę że informację CDP na tym forum że premiera będzie w lutym mogę uznac za oficjalną...



Jeśli chcesz ją za taką uznawać, to czemu nie. :-D Ja bym tego nie robił w każdym razie.

Oficjalna informacja o dacie premiery to pojawienie sie konkretnej daty w opublikowanych planach biznesowych producenta - czyli Ubisoftu. A to nie nastąpiło. Nawet informacja na stronach ubisoftu jesli nie mieści się w ramach "oficjalnego planu wydawniczego" nie jest datą oficjalną tylko przypuszczalną.

Ale ludzie lubią uznawać swoje marzenia za czeczywistość, (a potem czują się zawiedzeni).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować