Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin's Creed - problemy na obu konsolach

81 postów w tym temacie

Pamiętam czasy domorosłych specjalistów, którzy tak kroili gry na Commodore 64, co by na kasecie dało się odpalić. Odpalał się początek, jeden, dwa poziomy i gra przestała działać. Taki mały bubelek. Mój kumpel nabył Last Ninja bodaj na giełdzie i się wielce zdziwił :D. Ech, to były czasy... ~_~

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2007 o 10:02, Clawpek napisał:

Houston ! ! We have a problem xD
Niech rzucą te konsole i lepiej zajmą się wersją na PC ;P


A zyski ?
Z tego co oni zarobią na wersji PC to nawet tej pięknej pani producentce nie starczy na kosmetyczkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2007 o 10:11, R4v napisał:

Znając trendy na rynku PC to się skończy tak, że wyjdzie na 4 płytach DVD i na dysku zajmie
40GB :P


Raczej ją okroją :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2007 o 10:15, Makratos napisał:

Czyli wersja na PS3 , ma mniejszy problem , odkryją co robią żle , albo sie poradza sony i
będzie wszystko grało;)


na miesiac przed premiera gra nie dziala tak jak powinna, sa problemy z architektura konsoli, i to niby ma byc mniejszy problem?

wiesz, mimo wszystko, jednak tyci prosciej wydac gre na 2 x DVD albo zamiast dawac piec jezykow na plycie z gra dac dwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, jak widać wszystko ma swoje wady. Zaczynając od końca - o problemach z architekturą pamięci w PS3 słyszało się już od chwili premiery (a nawet przed nią, z "przecieków" od posiadających devkity twórców), natomiast kwestia formatu nośników dla X360 - cóż... Jakimś cudem Gears of War mieści się spokojnie w tych 8 GB, a wcale nie wydaje się okrojone ani żeby miało specjalnie "pogorszoną" jakość tekstur. Widać Assasin''s Creed jest albo tak rozbudowany, albo tak przesadnie uszczegółowiono świat gry, że miejsca brakuje. Cóż, wystarczy nieco zredukować i/lub skompresować tekstury i problem powinien się rozwiązać. Za to zastanawia mnie ostatnio implementowanie wielojęzyczności - czy nie prościej wydać grę w kilku wersjach na różnym terytorium? Przy odpowiedniej strategii cenowej mogłoby to nawet podbić wyniki sprzedaży i zrekompensować koszty utworzenia dodatkowych matryc dla innych wersji językowych. Nie uważacie, że to dziwne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2007 o 10:29, Ciastuś napisał:

na miesiac przed premiera gra nie dziala tak jak powinna, sa problemy z architektura konsoli,
i to niby ma byc mniejszy problem?

wiesz, mimo wszystko, jednak tyci prosciej wydac gre na 2 x DVD albo zamiast dawac piec jezykow
na plycie z gra dac dwa...


Najlepiej to zrobić gre na PC tam na 20 FPS-ów nikt nie kręci nosem , PS3 ma jednak pewne standardy dlatego maja problem , który wymaga rozwiazania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wniosek? Kupcie wersje PC... xD Bo na Kompie takich problemów nie ma :] No dobra tak na serio, to z Xklocem sobie poradzą na bank... choć coś czuje że na 90% wersja okrojona będzie, tak jak Unreal Tournament 3, który nie będzie miał paru map bo nie są wstanie zmieścić się na jednym DVD ^_^. Co do PS 3 najwyżej przesuną premierę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2007 o 11:31, Kifa napisał:

Cóż, jak widać wszystko ma swoje wady. Zaczynając od końca - o problemach z architekturą pamięci
w PS3 słyszało się już od chwili premiery (a nawet przed nią, z "przecieków" od posiadających
devkity twórców), natomiast kwestia formatu nośników dla X360 - cóż... Jakimś cudem Gears of
War mieści się spokojnie w tych 8 GB, a wcale nie wydaje się okrojone ani żeby miało specjalnie
"pogorszoną" jakość tekstur. Widać Assasin''s Creed jest albo tak rozbudowany, albo tak przesadnie
uszczegółowiono świat gry, że miejsca brakuje. Cóż, wystarczy nieco zredukować i/lub skompresować
tekstury i problem powinien się rozwiązać. Za to zastanawia mnie ostatnio implementowanie wielojęzyczności
- czy nie prościej wydać grę w kilku wersjach na różnym terytorium? Przy odpowiedniej strategii
cenowej mogłoby to nawet podbić wyniki sprzedaży i zrekompensować koszty utworzenia dodatkowych
matryc dla innych wersji językowych. Nie uważacie, że to dziwne?


Cóż jedni mają problemy z architektura PS3 drudzy nie , takie konsole pokazują prawdziwy kunszt programistów.
Co do języków , to jest jak z filmami , im więcej języków na płycie tym lepiej dla wszystkich i mniej zabawy z lokalizacjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hyh, co do tego braku miejsca kwestia jest prosta - producentom zwyczajnie nie starcza czasu na odpowiednią optymalizacje wszystkiego, bo po co, jak i tak się zmieści a terminy gonią. A tu zonk :) Śmieszyło mnie to przy Heavenly Sword (gdzie ścieżka dźwiękowa zajmuje bodaj 17 giga), będzie śmieszyć dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To się musiało kiedyś stać... a cały czas żyłem w przekonaniu, że Xpudło ma wbudowany czytnik HD-DVD. Nie ma. No, zaczyna się robić ciekawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować