Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Porządki w Hyborii

25 postów w tym temacie

Doskonale - banować każdy zweryfikowany przypadek oszustwa. Ja osobiście w Guild Wars jeszcze nie trafiłem na żadnego delikwenta posiłkującego się botem czy jakimś hackiem, ale to pewnie dlatego, żem młody i niedoświadczony. ;) Takich ludzi powinno się permanentnie usuwać z gry. To samo tyczy się moim zdaniem twórców botó i podobnych - powinni być karani za próby żerowania na ciężkiej pracy innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Doskonale, robactwo trzeba tępić ostro i od razu, by odstraszyć następnych. Sam cheatów używam tylko i wyłącznie w singlu, a i tak rzadko i nie dlatego, że nie mogę przejść gry, tylko po prostu czasem miażdżenie sąsiednich państewek i podbijanie świata sprawia mi przyjemność ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście bardzo fajnie że twórcy gry mają jasno określoną politykę przeciwko oszustom w grze. Warto jednak zastanowić się nnad tym czy aby gra nie ukazała się za wcześnie pod wpływem tudzież rynku tudzież marketingu Funcom. Czwarty dzień po premierze w EU mamy informacje o tym że producent zamierza tępić oszustów. Cel szczytny ale dlaczego betatesty a może alfa.. nie dały żadnych wniosków? Gram w AoC. Gram podoba mi się. Żałuję tylko że cała ta walka odbywa się kosztem uczciwych graczy. Dlaczego? Wygląda na to że w popłochu łatane diury powowodują powstawanie nowych bugów i to nie z gatunku "liść 37 na drzewie typu 3 wyswietla się źle" tylko nieco istotniejsze. Na przykład niemożność zbierania niektóych zasobów. Fajnie jest napisać list pod któym podpisze się jakiś tam dyrektor i pogrozi palcem. Ale fajniej by było gdyby to po prostu działało.

Komentarz mało pochlebny w przeciwieństwie do wielu tutaj, niemniej jednak gra mi się podoba i uważam że po 3 latach grania w "Wow" w końcu mam tytuł na który moge się przesiąść. Miło jednak by było widzieć że gra jest dopieszczana a nie reanimowana.

pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy tej nawale pozytywnych komentarzy aż musiałem coś napisać :)
Gram w mmo funcomu nie od dziś (i jestem sobie mały miś też, żeby nie było)... Problemy w produkcjach tej firmy są IMHO dwa. Po pierwsze - nowe patche/updaty/nowy content jest bardzo słabo przetestowany. W Anarchy Online właściwie każdy większy patch był po 1-2 dniach łatany... potem znów po kilku dniach. Wydaje się, że w tamtej produkcji firma liczyła głównie na graczy grających na specjalnym serwerze testowym... Problem w tym, że takich graczy było niewielu, no i nie robili oni tego samego co we właściwej grze. Nikomu nie chciało się urządzać rajdów gdzieśtam, głównie była to arena do zabaw około-pvp.
Drugi problem to kontakt z tech supportem. Na trzy dni przed premierą AoC zgłosiłem im problem z moim kontem, problem dość krytyczny. Do tej pory nie dostałem odpowiedzi - co śmieszniejsze, na jeden z dwóch wysłanych im maili dostałem automatycznie wygenerowany tekst, że skontaktują się w ciągu 36 godzin... na drugi nie... I nic, pomimo upływu więcej niż 36 godzin. Funcom support... czego więcej oczekiwać?
Ktoś kiedyś podsumował sytuację: "Developerzy Blizzarda grają w domu w WoWa. Developerzy Funcomu grają w domu także w WoWa."
PS. żeby nie było - lubię produkcje Funcomu. Po prostu uważam, że nie zaszkodziłoby im, naprawdę, przykładanie większej uwagi do opinii klientów. I nie traktowanie płacących klientów jak testerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować