Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pobierz nowy patch do gry World of Warcraft!

42 postów w tym temacie

> A mi nie podoba się ciągle rosnąca liczba skilli, które zamiast przejmować funkcjonalność
> po starych, dodają nową i z pewnością będą wymagane do efektywnej gry... Łączenie umiejętności
> w jedną jest zabiegiem jak najbardziej na miejscu, przynajmniej nie trzeba będzie kupować
> dwóch klawiatur żeby móc sobie wszystko zbindować :) Wyobraź sobie co by było, gdyby
> tak nie robili, normalnie połowy ekranu byś nie widział, tak byś miał go zapchanego skillami.
Tak, tylko żeby z tym ''łączeniem'' kiedyś nie przesadzili... Nie chcę grać moją postacią (dajmy na to magiem) i spamować dwoma-trzema spell''ami, bo Blizz sądzi że ''zaklęć było stanowczo za dużo i trzeba było wprowadzić nieco uproszczeń dla maga, łącząc Blizzard z Cone of Cold''.

> Tja, niech ludzie wchodzą na areny ze sprzętem z zaledwie śladowymi ilościami statsów
> PvP z resztą graczy, którzy od dawna mają już full S3 i trochę S4... To by dopiero było
> fair! Zastanów się nieco głębiej nad tym co piszesz, bo widać nie masz zielonego pojęcia
> o mechanice gry, a taki wielki z ciebie pro ;]
Totalnym bezsensem było wprowadzenie epickich przedmiotów za honor (epicki gear można mieć po mniej więcej tygodniu grania). Teraz każda lama może farmić honor na BG, aby zdobyć wspomniane epickie przedmioty. Dzięki temu też instancje/raidy cieszą się mniejszym zainteresowaniem, bo ''po co męczyć się na nich i modlić się o drop upragnionego przedmiotu, skoro można łatwo i szybko być full epic uber-ownerem farmiąc na BG'' ? Byle lama z kosmicznym resilience może stać się ''pro'', bo wystarczy że skończy farmić ten cholerny honor i sprawi sobie Battlegear... Nie tędy droga. I proszę nie rzucać we mnie tępymi inwektywami - po prostu nie lubię gdy w grach tego typu, tak ważne sprawy jak zdobywanie gear''u zostają upraszczane. Grałeś w pre-BC? Tam instancje odgrywały dużą rolę, sprawiały satysfakcję, wynosiło się pełno loot''u. Teraz jest wręcz odwrotnie.

> IMHO powinni jeszcze bardziej udogodnić grę od 20 do 60 lvla, wprowadzając jeszcze więcej questów, jeszcze bardziej obniżając XP potrzebne do levelowania i znacznie ułatwić rozwijanie profesji usuwając nadmiernie duże ilości potrzebnych składników oraz dodając nowe recepty w levelach 1-375
Fakt, ulepszanie blacksmithing idzie mi dość opornie, więc raczej w sprawie profesji się zgadzam. Ale po kiego obniżyć exp potrzebny do levelowania? IMHO i tak już poziomy zdobywa się stanowczo za szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2008 o 14:07, marcinshinoda napisał:


"Warto też odwiedzić Haris Pilton, która wypuściła nową linię biżuterii i toreb."

To żart czy naprawde coś takiego jest?


Pół-żart :) O ile nowa epicka 22-slotow atorba (1200g) jest na prawdę fajną okazją do wydania nadmiernie nafarmionego golda, o tyle już jeszcze droższa i niczemu służąca biżuteria to chyba jakaś parodia Paris Hilton :) Albo zachęta dla "Cyberówmanów" ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze w tym patchu jest chyba to, że zjechali rogue''owi sinister calling ;/ Zamiast wzmacniać sinister strike i eviscerate o 2/4/6/8/10% teraz wzmacnia jedynie o 1/2/3/4/5% ;( cry ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety to nie żart Harris Pilton faktycznie pojawiła sie w grze - Blizzowi kończą sie pomysły lub taki specyficzny ciężkostrawny american-humor. A może uważają że prawie-imienniczka w RL jest powodem do dumy i wszystkie nacje na świecie im tej gwiazdeczki zazdroszczą ? Kto wie - IMO nie śmieszne, nie fajne - raczej żałosne.

Popieram zdanie przedmówcy leveling 20-60 powinien być szybki, bardzo szybki. Inaczej nowi nie wyrobią sie z postacią do premiery dodatku ( nie każdy gra kilka godzin dziennie) a starzy gracze wracający do WoW naprawdę mają juz dość tych samych questów, krain... Nie powinni za to ułatwiać gry w OL. 60-70 lvl da sie zrobić w miarę sprawnie i szybko i jednocześnie jest to dobra szkoła dla nowicjuszy.

Ja sam właśnie wróciłem do WoWa po dłuższej przerwie. Nowe konto nowa postać levelowana do 70 ( już czwarta w historii, tych do tylko 50-60 lvl nie liczę ) i niedobrze mi sie robi w Azzeroth. Mount na 30 przyda sie to prawda ale mogliby pomyśleć o czymś innym np o questach za pierwsze zaliczenie instancji za które nagroda byłby + 1 lvl. No cóż wolą implementować Harris Pilton :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hubert, ja pamiętam jak bliz znerfil wara jeszcze bardziej, to zostawiłem tą grę, bo szkoda było nerwów. A w tym samych patchu ulepszyli druta który i tak po wyjściu BC był najlepszą klasą... (nie mówię o tym patchu dzisiejszym)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2008 o 14:16, Metalhead86 napisał:

Totalnym bezsensem było wprowadzenie epickich przedmiotów za honor (epicki gear można
mieć po mniej więcej tygodniu grania).


Zrozum, że bez tego gracze dopiero zaczynający karierę na arenach nie mieliby ŻADNYCH szans na wygraną z tymi, co posiadają już S3 i S4, nie mówiąc już o nagrodach za sezony... To normalna kolej rzeczy. Spróbuj no duelować się z kimś kto ma secik S4, samemu posiadając jedynie to co było dobre tylko przez jakiś czas po starcie sezonu 1. Zyskało na tym PvP, bo liczba ludzi aktywnie udzielających się na battlegroundach i arenach rośnie, a nie maleje.

Dnia 17.07.2008 o 14:16, Metalhead86 napisał:

Fakt, ulepszanie blacksmithing idzie mi dość opornie, więc raczej w sprawie profesji
się zgadzam. Ale po kiego obniżyć exp potrzebny do levelowania? IMHO i tak już poziomy
zdobywa się stanowczo za szybko.


Zobaczysz dopiero jaki to hardcorez jak dojdziesz do nauki specjalizacji (o ile już nie masz tego za sobą), albo jakbyś zobaczył ile golda marnuje się tylko po to żeby dobić do 375 w Enchanting czy Tailoring :] Poziomy 1-60, owszem zdobywa się teraz znacznie szybciej, ale mi jako osobie pracującej i mającej życie prywatne jakoś średnio się widzi 2-3 tygodniowe żmudne (bo wszystko to już widziałem zbyt wiele razy) i monotonne levelowanie (bo porównując do questów z Outlandu, te w Azeroth są słabiutko urozmaicone), tylko po to żebym wreszcie mógł rozpocząć "prawdziwą" grę w Outlandzie. Wolę nie myśleć, co będzie, jeśli WotLK wyjdzie zanim wyleveluje sobie pozostałe interesujące mnie klasy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2008 o 14:25, PavelZ napisał:

Niestety to nie żart Harris Pilton faktycznie pojawiła sie w grze - Blizzowi kończą sie
pomysły lub taki specyficzny ciężkostrawny american-humor.


... jest już w grze od bety TBC :) Wcześniej była tylko zwykłym npc, takim żartem z Paris Hilton (jak poszukasz na google, to znajdziesz od groma stron www, na których wymieniane są bardzo liczne żarty twórców oraz inspiracje filmami, grami i muzykami), teraz przynajmniej jest na jakiś sposób użyteczna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2008 o 14:30, Sth`Devilish napisał:

Zrozum, że bez tego gracze dopiero zaczynający karierę na arenach nie mieliby ŻADNYCH
szans na wygraną z tymi, co posiadają już S3 i S4, nie mówiąc już o nagrodach za sezony...
To normalna kolej rzeczy. Spróbuj no duelować się z kimś kto ma secik S4, samemu posiadając
jedynie to co było dobre tylko przez jakiś czas po starcie sezonu 1. Zyskało na tym PvP,
bo liczba ludzi aktywnie udzielających się na battlegroundach i arenach rośnie, a nie
maleje.

Jak najbardziej to rozumiem, jednakże Blizz powinien nieco zbalansować PvP. Duelować się z molochami z S4 nawet nie śmiem ;). PvP w WoW zawsze cieszyło się dużym popytem, jednakże zmiany wprowadzone przez Blizz''a dotykają również spraw PvE, i dlatego też instancje już nie ''świecą'' tak jak kiedyś.

Dnia 17.07.2008 o 14:30, Sth`Devilish napisał:

Zobaczysz dopiero jaki to hardcorez jak dojdziesz do nauki specjalizacji (o ile już nie
masz tego za sobą), albo jakbyś zobaczył ile golda marnuje się tylko po to żeby dobić
do 375 w Enchanting czy Tailoring :] Poziomy 1-60, owszem zdobywa się teraz znacznie
szybciej, ale mi jako osobie pracującej i mającej życie prywatne jakoś średnio się widzi
2-3 tygodniowe żmudne (bo wszystko to już widziałem zbyt wiele razy) i monotonne levelowanie
(bo porównując do questów z Outlandu, te w Azeroth są słabiutko urozmaicone), tylko po
to żebym wreszcie mógł rozpocząć "prawdziwą" grę w Outlandzie. Wolę nie myśleć, co będzie,
jeśli WotLK wyjdzie zanim wyleveluje sobie pozostałe interesujące mnie klasy :)

Więc i balans w strukturze PvE by się przydał. IMHO poziomy 60-70 zdobywało się znacznie szybciej niż 50-60. Levelowanie w OL jest strasznie proste. Jestem już Master Swordsmith''em ze skill''em 357, więc raczej wiem jak cholernie jest trudno... Moim celem jest na razie Lionheart Champion i Execuctioner, co wiąże się z tym felernym podwyższaniem Blacksmithing. Przydałoby się zmniejszyć liczbę reagent''ów potrzebnych do tworzenia przedmiotów, bo farmienie 10 primal might dla mieczyka jest ''troszkę'' monotonne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2008 o 14:47, Metalhead86 napisał:

Jak najbardziej to rozumiem, jednakże Blizz powinien nieco zbalansować PvP.


No niestety przy tylu skillach i takim systemie ciężko jest tu cokolwiek balansować (po cichu przyznam, że pod tym względem uważam twórców Guild Wars za guru w tej kwestii, system PvP jak i same profesje są rewelacyjnie zbalansowane, prawie każdy mocny skill ma tam jakieś efekty uboczne). Btw, jeśli rozumiesz, to czemu uważasz to za nadmierne ułatwianie gry? To jedynie taki mały "recap".

Dnia 17.07.2008 o 14:47, Metalhead86 napisał:

Więc i balans w strukturze PvE by się przydał. IMHO poziomy 60-70 zdobywało się znacznie
szybciej niż 50-60.


Ja tylko wczoraj przy nieco dłuższym posiedzeniu (akurat miałem wolny dzień) zdobyłem prawie cztery levele w Hinterlands (ale to akurat mały wyjątek, Hinterlands to po prostu chyba najlepszy quest hub w Azeroth :)), natomiast mojego locka z 60 do 70 levelowałem nieco ponad tydzień :)

Dnia 17.07.2008 o 14:47, Metalhead86 napisał:

Przydałoby się zmniejszyć liczbę reagent''ów potrzebnych do tworzenia przedmiotów, bo
farmienie 10 primal might dla mieczyka jest ''troszkę'' monotonne.


I mało opłacalne, bo lepsze lub porównywalne bronie można zdobyć poprzez system PvP, albo w raidach (jak np ten zajebisty dwurąk z ZA, na miarę sławetnego Zin''rohka z ZG :)). To i tak masz już pewne ułatwienie, bo wcześniej najważniejsze składniki były BoP i dropiły wyłącznie w heroicach i w raid dungeonach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2008 o 15:12, Buniek2 napisał:

ktoś się orientuje ile kosztuje transfer 70 lvl postaci na inny serwer ?

Dokładnie €20. Level postaci nie ma tutaj żadnego znaczenia. Poza tym, w przypadku innych pytań, polecam temat o WoW ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam głęboką nadzieję, że WoW przestanie zmierzać w kierunku "World of Casualcraft" po premierze dodatku, bo jeśli nie, to nie mam już po co do niego wracać... gdzie jest fun w zdobywaniu full epic gearu w 2 tygodnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gram.pl z tym patchem do WoW''a chyba upadł na łeb a szczególnie z linkiem do pobrania. Lol myślicie że grając na Globalu wejdziecie do gry ze starym patchem buahhaha gra aktualizuje sie automatycznie a jesli ma ktoś wyłączona automayczną aktualizacje pojawia mu się komunikat o nowym patchy . Naprawde przegieliscie pałke z tym niusem xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co z tymi, którzy mają problem ze ściąganiem czegokolwiek przez P2P? To właśnie dla nich hostuje się te patche...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troszkę, bo troszkę to ''wymuszony'' news, ale fakt parę ważnych zmian jest i miło poczytać na gram coś w co wciąż się gra. ;)

Haris Pilton, Floyd Pinkus, Harrison Jones, "Dirty" Larry, Area 52 i wiele innych ingame joke''ów w wowie jest i to od bardzo dawna(beta). Wystarczy looknąć na wowwiki :P

Co do osób burzących się w sprawie "free-epics" to się zgodzę i nie. Nie zgodzę się w sprawie S2 za honor. Już teraz jest trudno zabić takiego rogala w s3/s4, zanim on zabije ciebie i twojej grupy w pvp-starting gear(a jak jeszcze dojdzie do tego drugi rogal albo drut to pozostaje czekanie na ressa na gy^^). I nie wyobrażam sobie, żeby walczyć przeciwko ''czemuś'' takiemu na bg czy random world. Natomiast zgodzę się w sprawie pve, gdzie zniesienie attów(preq, wymaganych do wejści do instacji/raidu), jest po prostu dziadostwem. Jeśli ktoś nie potrafi znaleźć sprzętu i ludzi do zrobienia preq, to najwyraźniej nie jest jeszcze gotowy na grę na tym ''poziomie''. I nie powinno się tego ułatwiać. Domagam się attów do kara, ssc, tk czy bt. ~:<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

News może i ciekawy ale kiedy doczekam się newsa mówiącego że polscy gracze mają takie same prawa jak gracze z europy? Jak do tej pory nie możemy uczestniczyć w żadnych konkursach, nie można zaprosić przyjaciela do gry nie można wysłać scroll of resurection itp itd. Wszystkie rzeczy z których są jakieś profity są dostępne tylko dla hamburgerów a my jesteśmy ze swoimi pieniędzmi traktowani jak śmiecie. Jeśli wg Blizzarda nie możemy mieć dostępu do niektórych usług niech zmienią wysokość abonamentu dla polaków. Jak ktoś ma pomysł jak to zmienić może niech się wypowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytałem gdzieś na oficjalnym forum, że kraje, które mogą uczestniczyć w konkursach są zależne od prawa w danym kraju. Możliwe, że polskie prawo przeszkadza w tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować