Zaloguj się, aby obserwować  
Ecko09

Star Wars: The Force Unleashed PC

521 postów w tym temacie

Dnia 31.12.2009 o 13:29, Pernia napisał:

lalala, srututu, +5 fps !!! IMBA PLYNNOSC <33333333333

U Ciebie tego nie widać, bo masz słaby komputer i narzekasz, pozdrawiam :).

Dnia 31.12.2009 o 13:29, Pernia napisał:

''Z odpowiednich materiałów'' ;). Właśnie chciałem dopisać, że może poczekamy z dyskusją
te 4 miesiące, do premiery BF:BC2, który będzie miał te same wymagania ( mozluiwe ze
nawet nizsze) a oferował będzie 30x więcej.

O jejku i może pójdzie Ci na 30 fps, dlatego to będzie świetna gra, HURA.

Dnia 31.12.2009 o 13:29, Pernia napisał:

meh. Nie umiesz czytac, i pokazujesz to po raz trzeci. Gdzie ja napisałem że silnik fizyczny
nie istnieje? Te wszystkie Havoki, PhysiXy ( nvidii to akurat jest, tylko i wyłącznie)
to ... ''dodatki'', które wpływają na fizykę, ale nie mają BEZPOŚREDNIEGO POŁĄĆZENIA
Z SILNIKIEM GRY, KTÓRY ODPOWIADA JEDNOCZESNIE ZA FIZYKĘ, GRAFIKĘ, ITD ( SILNIK GRAFICZNY
TO SIĘ ZWIE, ZWYCZAJOWO). Dla przykładu - Batmana można było odpalić bez PhysiXa, co
znaczy, że nie ingeruje on bezpośrednio w kod gry, wiesz? Nie ingeruje w silnik. Tu nie
można nawet tego wyłączyć ( port z konsoli ftw ), a sam silnik NIE JEST ZOPTYMALIZOWANY.

Boże, dawać Ci dowody w postaci linków do Wikipedii, ale dla Ciebie dalej fizyka jest zawsze w silniku fizycznym. Dyskusja z Tobą nie ma sensu, bo nie podajesz żadnych logicznych argumentów, żadnych dowodów ani zupełnie nic - Ty żyjesz w swoim świecie, wierzysz w co chcesz wierzyć, bo jesteś specem, Wikipedia mówi swoje ale Ty i tak wiesz swoje :). Bez komentarza to zostawię.

Dnia 31.12.2009 o 13:29, Pernia napisał:

> A co do tego z linków - a co, silnik fizyczny ma być dołączony do gry osobno? :D

Ty nie wiesz. xD
Napisałem ci, że osobnych silników graficznych tworzonych do samego enginu gry NIE MA
POPROSTU, I NIE BĘDZIE, BO FIZYKA JEST ZINTEGROWANA W SILNIK GRAFICZNY. ODPOWIADA ON
ZA WSZYSTKO, A W JEGO SKŁAD WCHODZI FIZYKA, GRAFIKA, I NIE WIADOMO CO JESZCZE. Teraz
rozumiesz, czy mam ci to rozłożyć jeszcze bardziej!?!?!?

Silnik graficzny Max Payne 2 - MAX-FX 2.0 (w wersji na PC - według Wikipedii), silnik fizyczny - Havok. Ale dalej fizyka jest w silniku graficznym. Według Ciebie taki np. Unreal Engine odpowiada za fizykę, a to nieprawda :).

Unreal Tournament 3 i Batman: Arkham Asylum wyglądają podobnie, bo mają ten sam silnik graficzny. Ale Batman to nie FPS, trochę bijatyki, trochę zagadek. Gdyby cały silnik był identyczny, to Batman byłby FPSem, nie byłoby żadnych gadżetów, systemu walki itd. więc Twoja teoria, że silnik graficzny odpowiada za wszystko UPADA.

Dnia 31.12.2009 o 13:29, Pernia napisał:


> Wymagania MINIMALNE to C2D 2,4 GHz / Athlon X2 5200+, 2 GB RAM i Radeon HD2600 lub
Geforce
> 8600, a Ty kupujesz grę mając Pentium 4 i 7600GT i zaczynasz się żalić, jaka to
gra zła,
> FAIL.
A w necie C2D 2,4 ghz ( SICK, GTAIV 1,8 ghz [E6300], ktory ma dużo lepszą fizykę,...
a Crysis, który poprostu miażdzy... dupy w tych sprawach, jeszcze niższe...:) ), 2 GB
ram, i HD3870/8800. Pozatym, jak na pudelku masz hd2600/8600, to znak że panowie z aspyru
nie zoptyamlizowali dla GFów kart, bo HD2600=7600 GT, a 7600 jest nawet miejscami lepszy
i szybszy, co pokazały Testy. Pogódź się z tym, że ta gra jest najbardziej skopaną konwersją
ever ;(.
P.S Kupowanie Pentium Dual-Core to debilizm, ale kk.

Wszyscy wiemy, że Twój Crysis jest najlepszy, bo Ci chodzi i Cię zdumił tak zaawansowaną fizyką, bo pewnie gry z lepszą Ci nie pójdą, więc trzeba się żalić. Crysis fizyką się nie wyróżnia, nie jest zła, ale też nie jest wybitna. A Ty, po przejściu CoDa, który fizyki praktycznie nie ma, po zobaczeniu fizyki z Crysisa byłeś zdumiony, czego nie skomentuję :).

Teraz płacz, jak to źle zrobili panowie z Aspyr, bo gra Ci nie chodzi :(. Na pudełku podali inną kartę niż Twoja, więc są źli i okropni, bo przecież masz lepszą kartę niż HD2600, ale gra Ci dalej nie chodzi! Dla Geforce''ów masz minimalnie 8600, a Ty porównujesz sobie wymagania z Radeonami, byle tylko się pożalić, jak to źle zoptymalizowali dla Geforce''ów, o jejku, jacy oni źli i niedobrzy ;(.

A słyszał Pan, że ATI wspiera Havoka? :)))

Najbardziej skopana konwersja, bo Ci nie działa płynnie na około 4 letnim kompie ;((. Kup nowy komp, a później się wyżalaj.

Ja z Tobą dyskusję kończę, bo do Ciebie żadne argumenty nie docierają, forum to miejsce na dyskusję, która opiera się na przedstawianiu odpowiednich argumentów. Ty jednak ich nie rozumiesz, albo ich nie przyjmujesz do siebie, bo uważasz się za wszystkowiedzącego, jak dziecko, ehhh.

P.S. Podanie linku do sklepu nie oznacza od razu, że ktoś chce kupić procesor, może go już mieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.12.2009 o 11:17, koLLLL napisał:

> Czy na takim procesorze gra będzie działała płynnie?
> http://www.tryton.com.pl/cennik_towar.php?idtow=22219&stat=165&tab=1
Nie jesteśmy wróżkami. Sam procesor nie odpowiada za płynność gry, dużo większą rolę
odgrywa karta graficzna. Wymień resztę sprzętu i wtedy można coś na ten temat powiedzieć

Co do reszty jestem pewny, że gra zadziała, ja się pytam o procesor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem wyżej, u mnie na E5300 chodzi całkiem nieźle. E5400 chyba jest lepszy, więc sądzę, że powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

więcej mi się komentować nie chce, bo poprostu żal się robi. :/

Dnia 31.12.2009 o 14:01, mikim napisał:

Unreal Tournament 3 i Batman: Arkham Asylum wyglądają podobnie, bo mają ten sam silnik
graficzny. Ale Batman to nie FPS, trochę bijatyki, trochę zagadek. Gdyby cały silnik
był identyczny, to Batman byłby FPSem, nie byłoby żadnych gadżetów, systemu walki itd.
więc Twoja teoria, że silnik graficzny odpowiada za wszystko UPADA.

Ty dalej nie rozumiesz o czym ja mówie. Dalej. Gdzie stwierdziłem, że Havok nie wpływa na fizykę, ani nie jest silnikiem fizycznym? Nigdzie. Havok, jak i inne te g...na, służy tylko polepszeniu... ''odczuć'' płynących z gry, bo jest to dodatkowy... tak, nazwijmy to silnik, który powoduje lepszą fizykę, i tylko za nią odpowiada. Pare postów temu podałeś link do swojej kochanej wikipedii, w której wszystko to co mówie, jest zawarte. Engine gry odpowiada ZA GRAFIKĘ I FIZYKĘ, aczkolwiek jeżeli występuje PHYSIX czy HAVOK, one POPRAWIAJĄ fizykę, NIE INGERUJĄC w grę. Rozumiesz? Nie? Szkoda, dalej nie będę ci tłumaczył.

Dnia 31.12.2009 o 14:01, mikim napisał:

Wszyscy wiemy, że Twój Crysis jest najlepszy, bo Ci chodzi i Cię zdumił tak zaawansowaną
fizyką, bo pewnie gry z lepszą Ci nie pójdą, więc trzeba się żalić. Crysis fizyką się
nie wyróżnia, nie jest zła, ale też nie jest wybitna. A Ty, po przejściu CoDa, który
fizyki praktycznie nie ma, po zobaczeniu fizyki z Crysisa byłeś zdumiony, czego nie skomentuję
:).

Zdumiony w Crysisie może byłem grafiką, aczkolwiek fizykę też mozna było zobaczyć. Po przejściu CoDa... tak, faktycznie, skoro dla mnie CoD4 nie miał żadnej imba kampani ( tak, przeszedlem, fajna grafika, dobry shooter, ale single to nic w porównaniu z multi ). Widząc TFU nie widzę PRAKTYCZNIE ŻADNEJ FIZYKI , jest to poziom... no, trochę wyższy niż w CoDzie. Co tu masz super? Łamanie drewnianych elementów, i Zaawansowany Ragdoll. Co tu jest takiego super?

Dnia 31.12.2009 o 14:01, mikim napisał:

Teraz płacz, jak to źle zrobili panowie z Aspyr, bo gra Ci nie chodzi :(. Na pudełku
podali inną kartę niż Twoja, więc są źli i okropni, bo przecież masz lepszą kartę niż
HD2600, ale gra Ci dalej nie chodzi! Dla Geforce''ów masz minimalnie 8600, a Ty porównujesz
sobie wymagania z Radeonami, byle tylko się pożalić, jak to źle zoptymalizowali dla Geforce''ów,
o jejku, jacy oni źli i niedobrzy ;(.

Taka prawda. 7600 jest lepszy niz HD2600, ale skoro oni uważają, że te karty mają te same osiągi ( 8600 i HD2600 ) - to znaczy tylko że są jeszcze większymi debilami, mógłbym ci zarzucić linkami do forów, na których piszą o debilnej optymalizacji ( a raczej o jej braku ), skopanym silniku gry, itede... ale nie zarzucę. Czemu? Bo mi się nie chce, wystarczy sobie wklepać SW TFU low fps, czy cokolwiek innego... odrazu wyskoczą tysiące stron, z ludźmi przeklinającymi Aspyr. Działa ci? Ciesz się.

Dnia 31.12.2009 o 14:01, mikim napisał:

Kup nowy komp, a później się wyżalaj.

Oj, kompanowego kupować nie będę, co najwyżej części wymienie. Ale tak, wtedy też będę się wyżalał, jezeli aspyr zrobi kolejną grę, z frameratem zablokowanym na 30, i w grze z beznadziejną fizyką z wymaganym procesorem typu c2d 2,4 ghz.

P.S BF:BC2 nie będę kupował dopóki nie wymienie sprzętu, bo wiem że mi tu nie pójdzie, i do panów z DICE czepiał się nie będę, bo wiem jak zaawansowana fizyka jest tam.. w porównaniu z SW:TFU. Gdybym chociaż odpalając tą grę, ujrzał coś innego niż niski framerate, może bym tak na tą grę nie najeżdzał... Byłaby zawsze opcja że mam ustawioną niską fizykę, ale gra jest tak skonsolowiona, że domyślnie wszystko jest na wysokie, i nie da się tego zmienić... wszystko przemawia przeciw. Przykro mi, fanboju.

Dla mnie koniec dyskusji, bo nie ma o czym z tobą dyskutować, przez x postów piszę ci ciągle to samo, a ty nie potrafisz tego zrozumiec, i zawzięcie bronisz tej gry, mimo że na całym świecie dziwią się, jak beznadziejnie jest ona zoptymalizowana. Jasne, grać się da, mając dobry sprzęt. Mając słaby sprzęt, na którym i tak chodzą WSZYSTKIE inne gry, nie ma nawet co instalować. Pa, pa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spytam się ponownie. Da się jakoś zwiększyć czułość myszy w grze? Bo ta jest bardzo mała i przy używaniu mocy, gdy trzeba coś przesunąć myszką muszę się bardzo namęczyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.12.2009 o 18:15, Kambo napisał:

Kupiłem niedawno SW:TFU na PC i mam takie pytanie,a mianowicie:
Czy ściągnięcie tego cholernego niszczyciela na Raxxus Prime za pomocą myszy i klawiatury
jest w ogóle możliwe?



To jest możliwe. Nie jest to łatwe. Dopiero chyba za 10 razem zdałem sobie sprawę, że nie należy myszką wymachiwać jak głupi, lecz dbać tylko o to by prawa ręka była cały czas w górze. Wtedy szybciej się obraca tym niszczycielem.

Co do myśliwców TIE, to jest na nie prostszy sposób, o którym chyba nikt nie wspomniał. Mianowicie używanie na nich chwytu (prawy przycisk myszy). Naturalnie najpierw muszą się one znaleźć w zasięgu. Najlepiej też rzucać nimi na inne nadlatujące, szybciej wtedy wszystkie zniszczysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem: otóż ściągnąłem sobie oficjalny path do Force Unleashed lecz gdy staram się go włączyć wyskakuje mi takie powiadomienie, jak na screenie poniżej. Dlaczego nie mogę go zainstalować?

PS: Grę mam zainstalowana na dysku D jeśli to jest w ogóle ważne.

20100124193240

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2010 o 19:32, Desann235 napisał:

Mam taki problem: otóż ściągnąłem sobie oficjalny path do Force Unleashed lecz gdy staram
się go włączyć wyskakuje mi takie powiadomienie, jak na screenie poniżej. Dlaczego nie
mogę go zainstalować?

PS: Grę mam zainstalowana na dysku D jeśli to jest w ogóle ważne.


Jeśli masz wersję PL gry nie musisz instalować patcha. W innym wypadku musisz przeinstalować grę i wtedy będzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam wersję PL więc pewnie dlatego. Ale teraz mam inne pytanie: otóż od samego początku gry mój miecz ma kwadratową podstawę, tak jak na screenie. Jak mogę to zlikwidować? Z góry dzięki za odpowiedź.

20100125134946

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.01.2010 o 13:49, Desann235 napisał:

Mam wersję PL więc pewnie dlatego. Ale teraz mam inne pytanie: otóż od samego początku
gry mój miecz ma kwadratową podstawę, tak jak na screenie. Jak mogę to zlikwidować? Z
góry dzięki za odpowiedź.


Na zdjęciu nie widać za bardzo tego kwadratu... W zasadzie jedyne co możesz zrobić to zaktualizować sterowniki swojej karty graficznej, bowiem opcje graficzne w grze zawierają się w wyborze rozdzielczości. Gra została przeniesiona prawie żywcem z konsoli i programistom nie chciało się zaimplementować bardziej zaawansowanych opcji graficznych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kto przeszedł już grę? Jakie macie porady do walki z Vaderem albo Imperatorem. Skubańce są mocni i chyba z 20 raz próbuje. Imperator całkiem całkiem ale jak walcze z Vaderem to miota mną jak chce ;p Jak rozwalić tych skubańców?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ,przeczytałem wszystkie strony i na prawdę jestem zmartwiony.Wydawało mi się ,że mam nawet niezłego kompa i się chyba przeliczyłem.Wklejam roaport DxDiag ;/

------------------
System Information
------------------
Time of this report: 3/12/2010, 18:15:28
Machine name: BI-KOMPUTER
Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)
Language: Polish (Regional Setting: Polish)
System Manufacturer: ASUSTeK Computer Inc.
System Model: N71Vg
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P7450 @ 2.13GHz (2 CPUs), ~2.1GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 4096MB RAM
Page File: 1412MB used, 6775MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: 120 DPI (125 percent)
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.01.7600.16385 32bit Unicode

------------
DxDiag Notes
------------
Display Tab 1: No problems found.
Sound Tab 1: No problems found.
Sound Tab 2: No problems found.
Input Tab: No problems found.

--------------------
DirectX Debug Levels
--------------------
Direct3D: 0/4 (retail)
DirectDraw: 0/4 (retail)
DirectInput: 0/5 (retail)
DirectMusic: 0/5 (retail)
DirectPlay: 0/9 (retail)
DirectSound: 0/5 (retail)
DirectShow: 0/6 (retail)

---------------
Display Devices
---------------
Card name: NVIDIA GeForce GT 220M
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce GT 220M
DAC type: Integrated RAMDAC
Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0654&SUBSYS_1AD21043&REV_A1
Display Memory: 2799 MB
Dedicated Memory: 1007 MB
Shared Memory: 1791 MB
Current Mode: 1600 x 900 (32 bit) (60Hz)
Monitor Name: Generic PnP Monitor
Monitor Model: unknown
Monitor Id: CPT1F42
Native Mode: 1600 x 900(p) (59.997Hz)
Output Type: Internal
Driver Name: nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um
Driver File Version: 8.15.0011.8631 (English)
Driver Version: 8.15.11.8631
DDI Version: 10
Driver Model: WDDM 1.1
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 7/2/2009 04:58:59, 9480192 bytes
WHQL Logo''d: n/a
WHQL Date Stamp: n/a
Device Identifier: {D7B71E3E-4514-11CF-4452-D93A01C2C535}
Vendor ID: 0x10DE
Device ID: 0x0654
SubSys ID: 0x1AD21043
Revision ID: 0x00A1
Driver Strong Name: oem5.inf:NVIDIA_SetA_Devices.NTamd64.6.1:Section024:8.15.11.8631:pci\ven_10de&dev_065 4&subsys_1ad21043
Rank Of Driver: 00E60001
Video Accel: ModeMPEG2_A ModeMPEG2_C ModeVC1_C ModeWMV9_C
Deinterlace Caps: {6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
D3D9 Overlay: Supported
DXVA-HD: Supported
DDraw Status: Enabled
D3D Status: Enabled
AGP Status: Enabled

-------------
Sound Devices
-------------
Description: Speakers (Realtek High Definition Audio)
Default Sound Playback: Yes
Default Voice Playback: Yes
Hardware ID: HDAUDIO\FUNC_01&VEN_10EC&DEV_0663&SUBSYS_10431463&REV_1000
Manufacturer ID: 1
Product ID: 100
Type: WDM
Driver Name: RTKVHD64.sys
Driver Version: 6.00.0001.5928 (English)
Driver Attributes: Final Retail
WHQL Logo''d: n/a
Date and Size: 8/31/2009 11:19:37, 1992352 bytes
Other Files:
Driver Provider: Realtek Semiconductor Corp.
HW Accel Level: Basic
Cap Flags: 0xF1F
Min/Max Sample Rate: 100, 200000
Static/Strm HW Mix Bufs: 1, 0
Static/Strm HW 3D Bufs: 0, 0
HW Memory: 0
Voice Management: No
EAX(tm) 2.0 Listen/Src: No, No
I3DL2(tm) Listen/Src: No, No
Sensaura(tm) ZoomFX(tm): No

Description: Realtek Digital Output (Realtek High Definition Audio)
Default Sound Playback: No
Default Voice Playback: No
Hardware ID: HDAUDIO\FUNC_01&VEN_10EC&DEV_0663&SUBSYS_10431463&REV_1000
Manufacturer ID: 1
Product ID: 100
Type: WDM
Driver Name: RTKVHD64.sys
Driver Version: 6.00.0001.5928 (English)
Driver Attributes: Final Retail
WHQL Logo''d: n/a
Date and Size: 8/31/2009 11:19:37, 1992352 bytes
Other Files:
Driver Provider: Realtek Semiconductor Corp.
HW Accel Level: Basic
Cap Flags: 0xF1F
Min/Max Sample Rate: 100, 200000
Static/Strm HW Mix Bufs: 1, 0
Static/Strm HW 3D Bufs: 0, 0
HW Memory: 0
Voice Management: No
EAX(tm) 2.0 Listen/Src: No, No
I3DL2(tm) Listen/Src: No, No
Sensaura(tm) ZoomFX(tm): No

---------------------
Sound Capture Devices
---------------------
Description: Microphone (Realtek High Definition Audio)
Default Sound Capture: Yes
Default Voice Capture: Yes
Driver Name: RTKVHD64.sys
Driver Version: 6.00.0001.5928 (English)
Driver Attributes: Final Retail
Date and Size: 8/31/2009 11:19:37, 1992352 bytes
Cap Flags: 0x1
Format Flags: 0xFFFFF

-------------------
DirectInput Devices
-------------------
Device Name: Mysz
Attached: 1
Controller ID: n/a
Vendor/Product ID: n/a
FF Driver: n/a

Device Name: Klawiatura
Attached: 1
Controller ID: n/a
Vendor/Product ID: n/a
FF Driver: n/a

Poll w/ Interrupt: No

-----------
USB Devices
-----------
+ Główny koncentrator USB
| Vendor/Product ID: 0x8086, 0x2937
| Matching Device ID: usb\root_hub
| Service: usbhub

----------------
Gameport Devices
----------------

------------
PS/2 Devices
------------
+ Keyboard Device Filter
| Matching Device ID: *pnp0303
| Upper Filters: kbfiltr
| Service: i8042prt
|
+ Sterownik klawiatury serwera terminali
| Matching Device ID: root\rdp_kbd
| Upper Filters: kbdclass
| Service: TermDD
|
+ ELAN PS/2 Port Smart-Pad
| Matching Device ID: *etd0001
| Upper Filters: ETD
| Service: i8042prt
|
+ Mysz zgodna z HID
| Vendor/Product ID: 0x093A, 0x2510
| Matching Device ID: hid_device_system_mouse
| Service: mouhid
|
+ Sterownik myszy serwera terminali
| Matching Device ID: root\rdp_mou
| Upper Filters: mouclass
| Service: TermDD

------------------------
Disk & DVD/CD-ROM Drives
------------------------
Drive: C:
Free Space: 13.6 GB
Total Space: 76.3 GB
File System: NTFS
Model: ST9320325AS

Drive: D:
Free Space: 152.3 GB
Total Space: 152.6 GB
File System: NTFS
Model: ST9320325AS

Drive: F:
Free Space: 213.8 GB
Total Space: 213.9 GB
File System: NTFS
Model: ST9320325AS

Drive: G:
Free Space: 152.5 GB
Total Space: 152.6 GB
File System: NTFS
Model: ST9320325AS

Drive: E:
Model: TSSTcorp CDDVDW TS-L633C
Driver: c:\windows\system32\drivers\cdrom.sys, 6.01.7600.16385 (Polish), , 0 bytes

--------------
System Devices
--------------
Name: Port główny PCI Express mikroukładu Mobile Intel(R) 4 Series - 2A41
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2A41&SUBSYS_1E371043&REV_07\3&11583659&0&08
Driver: n/a

Name: Rozszerzony kontroler hosta USB2 Intel(R) ICH9 Family - 293C
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_293C&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&D7
Driver: n/a

Name: Intel(R) ICH9M-E/M SATA AHCI Controller
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2929&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&FA
Driver: n/a

Name: Kontroler procesora do pamięci DRAM Mobile Intel(R) 4 Series - 2A40
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2A40&SUBSYS_1E371043&REV_07\3&11583659&0&00
Driver: n/a

Name: Rozszerzony kontroler hosta USB2 Intel(R) ICH9 Family - 293A
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_293A&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&EF
Driver: n/a

Name: Kontroler interfejsu LPC Intel(R) ICH9M - 2919
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2919&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&F8
Driver: n/a

Name: Port główny 6 PCI Express rodziny Intel(R) ICH9 - 294A
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_294A&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&E5
Driver: n/a

Name: Uniwersalny kontroler hosta USB Intel(R) ICH9 Family - 2939
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2939&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&D2
Driver: n/a

Name: Mostek (bridge) Intel(R) 82801 PCI - 2448
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2448&SUBSYS_1E371043&REV_93\3&11583659&0&F0
Driver: n/a

Name: Port główny 5 PCI Express rodziny Intel(R) ICH9 - 2948
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2948&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&E4
Driver: n/a

Name: Uniwersalny kontroler hosta USB Intel(R) ICH9 Family - 2938
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2938&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&D1
Driver: n/a

Name: Atheros AR8131 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20)
Device ID: PCI\VEN_1969&DEV_1063&SUBSYS_1E371043&REV_C0\FF8CC61F90E6BAFF00
Driver: n/a

Name: Port główny 3 PCI Express rodziny Intel(R) ICH9 - 2944
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2944&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&E2
Driver: n/a

Name: Uniwersalny kontroler hosta USB Intel(R) ICH9 Family - 2937
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2937&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&D0
Driver: n/a

Name: Atheros AR9285 Wireless Network Adapter
Device ID: PCI\VEN_168C&DEV_002B&SUBSYS_10891A3B&REV_01\001517FFFF24141200
Driver: n/a

Name: Port główny 2 PCI Express rodziny Intel(R) ICH9 - 2942
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2942&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&E1
Driver: n/a

Name: Uniwersalny kontroler hosta USB Intel(R) ICH9 Family - 2936
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2936&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&EA
Driver: n/a

Name: NVIDIA GeForce GT 220M
Device ID: PCI\VEN_10DE&DEV_0654&SUBSYS_1AD21043&REV_A1\4&2B63C91C&0&0008
Driver: n/a

Name: Port główny 1 PCI Express rodziny Intel(R) ICH9 - 2940
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2940&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&E0
Driver: n/a

Name: Uniwersalny kontroler hosta USB Intel(R) ICH9 Family - 2935
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2935&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&E9
Driver: n/a

Name: Kontroler zgodny ze standardem High Definition Audio
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_293E&SUBSYS_14631043&REV_03\3&11583659&0&D8
Driver: n/a

Name: Uniwersalny kontroler hosta USB Intel(R) ICH9 Family - 2934
Device ID: PCI\VEN_8086&DEV_2934&SUBSYS_1E371043&REV_03\3&11583659&0&E8
Driver: n/a

------------------
DirectShow Filters
------------------

DirectShow Filters:
WMAudio Decoder DMO,0x00800800,1,1,WMADMOD.DLL,6.01.7600.16385
WMAPro over S/PDIF DMO,0x00600800,1,1,WMADMOD.DLL,6.01.7600.16385
WMSpeech Decoder DMO,0x00600800,1,1,WMSPDMOD.DLL,6.01.7600.16385
MP3 Decoder DMO,0x00600800,1,1,mp3dmod.dll,6.01.7600.16385
Mpeg4s Decoder DMO,0x00800001,1,1,mp4sdecd.dll,6.01.7600.16385
WMV Screen decoder DMO,0x00600800,1,1,wmvsdecd.dll,6.01.7600.16385
WMVideo Decoder DMO,0x00800001,1,1,wmvdecod.dll,6.01.7600.16385
Mpeg43 Decoder DMO,0x00800001,1,1,mp43decd.dll,6.01.7600.16385
Mpeg4 Decoder DMO,0x00800001,1,1,mpg4decd.dll,6.01.7600.16385
CyberLink Audio Effect (PDVD9),0x00200000,1,1,CLAudFx.ax,6.00.0000.5723
WMT VIH2 Fix,0x00200000,1,1,WLXVAFilt.dll,14.00.8051.1204
Record Queue,0x00200000,1,1,WLXVAFilt.dll,14.00.8051.1204
WMT Switch Filter,0x00200000,1,1,WLXVAFilt.dll,14.00.8051.1204
WMT Virtual Renderer,0x00200000,1,0,WLXVAFilt.dll,14.00.8051.1204
WMT DV Extract,0x00200000,1,1,WLXVAFilt.dll,14.00.8051.1204
WMT Virtual Source,0x00200000,0,1,WLXVAFilt.dll,14.00.8051.1204
WMT Sample Information Filter,0x00200000,1,1,WLXVAFilt.dll,14.00.8051.1204
CyberLink MPEG Video Encoder,0x00200000,1,1,P2GVidEnc.ax,6.00.0001.2226
CyberLink MP3/WAV Wrapper,0x00200000,1,1,P2GMP3Wrap.ax,3.07.0000.1314
DV Muxer,0x00400000,0,0,qdv.dll,6.06.7600.16385
CyberLink Audio Decoder(PDVD9 UPnP),0x00200000,1,1,CLAud.ax,6.01.0000.3816
CyberLink AudioCD Filter,0x00200000,0,1,P2GAudioCD.ax,5.00.0000.1321
Color Space Converter,0x00400001,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
CyberLink Digest Filter (PDVD9),0x00200000,2,2,DigestFilter.dll,1.00.0000.2112
CyberLink TimeStretch Filter (PDVD9),0x00200000,1,1,clauts.ax,2.00.0000.1707
CyberLink Audio Spectrum Analyzer(PDVD9 UPnP),0x00200000,1,1,CLAudSpa.ax,1.00.0000.0924
WM ASF Reader,0x00400000,0,0,qasf.dll,12.00.7600.16385
Screen Capture filter,0x00200000,0,1,wmpsrcwp.dll,12.00.7600.16385
AVI Splitter,0x00600000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
VGA 16 Color Ditherer,0x00400000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
SBE2MediaTypeProfile,0x00200000,0,0,sbe.dll,6.06.7600.16385
CyberLink Editing Service 3.0 (Source),0x00200000,0,2,P2GEdtKrn.dll,3.00.0000.2911
Microsoft DTV-DVD Video Decoder,0x005fffff,2,4,msmpeg2vdec.dll,6.01.7140.0000
SmartLogon_Effect,0x00200000,1,1,face_filter.ax,1.00.0005.0001
AC3 Parser Filter,0x00600000,1,1,mpg2splt.ax,6.06.7600.16385
CyberLink Tzan Filter (PDVD9),0x00200000,1,1,CLTzan.ax,3.00.0001.2905
StreamBufferSink,0x00200000,0,0,sbe.dll,6.06.7600.16385
ASUS Virtual Camera,0x00200000,0,1,virtualCamera.ax,
CyberLink Demux (PDVD9),0x00200000,1,0,CLDemuxer.ax,1.05.0000.6909
MJPEG Decompressor,0x00600000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
MPEG-I Stream Splitter,0x00600000,1,2,quartz.dll,6.06.7600.16490
SAMI (CC) Parser,0x00400000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
P2G Video Decoder,0x00200000,2,3,P2GVSD.ax,6.00.0000.2310
CyberLink HD/BD Mixer (PDVD9),0x00200000,1,2,CLHBMixer.ax,2.00.0000.1607
VBI Codec,0x00600000,1,4,VBICodec.ax,6.06.7600.16385
CyberLink Video/SP Decoder (PDVD9),0x00602000,2,3,CLVsd.ax,8.04.0000.0330
MPEG-2 Splitter,0x005fffff,1,0,mpg2splt.ax,6.06.7600.16385
CyberLink AudioCD Filter (PDVD9),0x00600000,0,1,CLAudioCD.ax,5.00.0000.5316
Closed Captions Analysis Filter,0x00200000,2,5,cca.dll,6.06.7600.16385
SBE2FileScan,0x00200000,0,0,sbe.dll,6.06.7600.16385
CyberLink Push-Mode CLStream(PDVD9),0x00200000,0,1,CLStream(PushMode).ax,1.00.0000.1627
Microsoft MPEG-2 Video Encoder,0x00200000,1,1,msmpeg2enc.dll,6.01.7600.16385
CyberLink Audio Decoder (PDVD9),0x00201000,1,1,Claud.ax,6.03.0000.1610
Internal Script Command Renderer,0x00800001,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
CyberLink Video Regulator,0x00200000,1,1,P2GRGL.ax,2.00.0000.3328
Cyberlink SubTitle Importor (PDVD9),0x00200000,1,1,CLSubTitle.ax,1.00.0000.6016
P2G Audio Decoder,0x00200000,1,1,P2GAud.ax,6.01.0000.3601
MPEG Audio Decoder,0x03680001,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
CyberLink Demultiplexer(PDVD9 UPnP),0x00200000,1,0,CLDemuxer.ax,1.00.0000.4513
CyberLink MPEG Splitter,0x00200000,1,2,CLSplter.ax,3.01.0000.3022
DV Splitter,0x00600000,1,2,qdv.dll,6.06.7600.16385
Video Mixing Renderer 9,0x00200000,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
CyberLink Line21 Decoder (PDVD9),0x00200000,0,2,CLLine21.ax,4.00.0000.9818
CyberLink Video Effect,0x00200000,1,1,P2GVidFx.ax,1.00.0000.2030
CyberLink Audio Noise Reduction,0x00200000,1,1,P2GAuNRWrapper.ax,2.00.0000.1017
Microsoft MPEG-2 Encoder,0x00200000,2,1,msmpeg2enc.dll,6.01.7600.16385
CyberLink Load Image Filter,0x00200000,0,1,CLImage.ax,3.00.0000.2307
CyberLink MPEG-2 Splitter,0x00200000,1,2,P2Gm2spliter.ax,2.04.0000.2301
CyberLink Audio VolumeBooster,0x00200000,1,1,P2GVB.ax,1.00.0000.1008
CyberLink Video/SP Decoder(PDVD9 UPnP),0x00200000,2,3,CLVSD.ax,6.00.0000.3313
ASUS SplitVCam Pump,0x00200000,0,1,virtualCamera.ax,
ACM Wrapper,0x00600000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
Video Renderer,0x00800001,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
MPEG-2 Video Stream Analyzer,0x00200000,0,0,sbe.dll,6.06.7600.16385
Cyberlink Dump Dispatch Filter,0x00200000,1,0,P2GDumpDispatch.ax,1.02.0001.2412
Line 21 Decoder,0x00600000,1,1,qdvd.dll,6.06.7600.16385
Video Port Manager,0x00600000,2,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
Video Renderer,0x00400000,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
CyberLink Audio Resampler,0x00200000,1,1,P2GAuRsmpl.ax,1.00.0000.2625
File Writer,0x00200000,1,0,WLXVAFilt.dll,14.00.8051.1204
VPS Decoder,0x00200000,0,0,WSTPager.ax,6.06.7600.16385
WM ASF Writer,0x00400000,0,0,qasf.dll,12.00.7600.16385
CyberLink MPEG-1 Splitter,0x00200000,1,2,P2Gm1spliter.ax,2.04.0000.2301
ASUS SplitVCam Renderer,0x00200000,1,0,splitvcamrenderer.ax,
VBI Surface Allocator,0x00600000,1,1,vbisurf.ax,6.01.7600.16385
CyberLink Audio Wizard,0x00200001,1,1,CLAudWizard.ax,1.00.0000.3616
File writer,0x00200000,1,0,qcap.dll,6.06.7600.16385
CyberLink Streamming Filter(PDVD9),0x00200000,0,1,CLStream.ax,1.01.0000.2902
iTV Data Sink,0x00600000,1,0,itvdata.dll,6.06.7600.16385
CyberLink Audio Spectrum Analyzer (PDVD9),0x00200000,1,1,CLAudSpa.ax,1.00.0000.0924
iTV Data Capture filter,0x00600000,1,1,itvdata.dll,6.06.7600.16385
Cyberlink File Reader (Async.),0x00200000,0,1,P2GReader.ax,3.00.0000.3016
CyberLink M2V Writer,0x00200000,1,0,P2GM2VWriter.ax,1.03.0000.2017
Cyberlink Dump Filter,0x00200000,1,0,P2GDump.ax,3.00.0000.7122
CyberLink DVD Navigator (PDVD9),0x00200000,0,3,CLNavX.ax,8.01.0000.0428
CyberLink Video Stabilizer,0x00200000,1,1,P2GVideoStabilizer.ax,1.00.0000.1017
CyberLink MPEG-4 Splitter (PDVD9),0x00200000,1,2,clm4splt.ax,1.00.0000.4506
CyberLink PCM Wrapper,0x00200000,1,1,P2GPCMEnc.ax,1.01.0000.0321
DVD Navigator,0x00200000,0,3,qdvd.dll,6.06.7600.16385
Overlay Mixer2,0x00200000,1,1,qdvd.dll,6.06.7600.16385
Asus Motion Detect Filter,0x00200000,1,1,motiondetect.ax,
AVI Draw,0x00600064,9,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
RDP DShow Redirection Filter,0xffffffff,1,0,DShowRdpFilter.dll,
Microsoft MPEG-2 Audio Encoder,0x00200000,1,1,msmpeg2enc.dll,6.01.7600.16385
WST Pager,0x00200000,1,1,WSTPager.ax,6.06.7600.16385
MPEG-2 Demultiplexer,0x00600000,1,1,mpg2splt.ax,6.06.7600.16385
DV Video Decoder,0x00800000,1,1,qdv.dll,6.06.7600.16385
LifeFrame_Effect,0x00200000,1,1,camera_effect.ax,3.00.0005.0001
SampleGrabber,0x00200000,1,1,qedit.dll,6.06.7600.16385
Null Renderer,0x00200000,1,0,qedit.dll,6.06.7600.16385
MPEG-2 Sections and Tables,0x005fffff,1,0,Mpeg2Data.ax,6.06.7600.16385
Microsoft AC3 Encoder,0x00200000,1,1,msac3enc.dll,6.01.7600.16385
StreamBufferSource,0x00200000,0,0,sbe.dll,6.06.7600.16385
ASUS SplitVCam Relayer,0x00200000,1,0,virtualCamera.ax,
CyberLink TimeStretch Filter (CES),0x00200000,1,1,P2Gauts.ax,1.00.0000.2212
Smart Tee,0x00200000,1,2,qcap.dll,6.06.7600.16385
Overlay Mixer,0x00200000,0,0,qdvd.dll,6.06.7600.16385
CyberLink TL MPEG Splitter,0x00200000,1,2,P2GTLMSplter.ax,3.02.0000.2219
AVI Decompressor,0x00600000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
CyberLink MPEG Muxer,0x00200000,2,1,P2GMpgMux.ax,5.01.0000.1723
AVI/WAV File Source,0x00400000,0,2,quartz.dll,6.06.7600.16490
Wave Parser,0x00400000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
MIDI Parser,0x00400000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
Multi-file Parser,0x00400000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
File stream renderer,0x00400000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
LifeFrame Audio,0x00200000,1,1,LifeFrameAudio.ax,9.00.0000.0000
Microsoft DTV-DVD Audio Decoder,0x005fffff,1,1,msmpeg2adec.dll,6.01.7140.0000
StreamBufferSink2,0x00200000,0,0,sbe.dll,6.06.7600.16385
AVI Mux,0x00200000,1,0,qcap.dll,6.06.7600.16385
Line 21 Decoder 2,0x00600002,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
File Source (Async.),0x00400000,0,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
File Source (URL),0x00400000,0,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
P2G Video Regulator,0x00200000,1,1,P2GResample.ax,2.05.0000.1818
P2G Audio Encoder,0x00200000,2,0,P2GAudEnc.ax,2.00.0000.4815
Infinite Pin Tee Filter,0x00200000,1,1,qcap.dll,6.06.7600.16385
Enhanced Video Renderer,0x00200000,1,0,evr.dll,6.01.7600.16385
BDA MPEG2 Transport Information Filter,0x00200000,2,0,psisrndr.ax,6.06.7600.16385
MPEG Video Decoder,0x40000001,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
CyberLink MPEG Decoder,0x00200000,2,3,P2GMVD.ax,5.00.0000.0929

WDM Streaming Tee/Splitter Devices:
Tee/Sink-to-Sink Converter,0x00200000,1,1,ksproxy.ax,6.01.7600.16385

Video Compressors:
WMVideo8 Encoder DMO,0x00600800,1,1,wmvxencd.dll,6.01.7600.16385
WMVideo9 Encoder DMO,0x00600800,1,1,wmvencod.dll,6.01.7600.16385
MSScreen 9 encoder DMO,0x00600800,1,1,wmvsencd.dll,6.01.7600.16385
DV Video Encoder,0x00200000,0,0,qdv.dll,6.06.7600.16385
MJPEG Compressor,0x00200000,0,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
Koder-dekoder Cinepak firmy Radius,0x00200000,1,1,qcap.dll,6.06.7600.16385
Koder-dekoder Intel IYUV,0x00200000,1,1,qcap.dll,6.06.7600.16385
Koder-dekoder Intel IYUV,0x00200000,1,1,qcap.dll,6.06.7600.16385
Microsoft RLE,0x00200000,1,1,qcap.dll,6.06.7600.16385
Microsoft Video 1,0x00200000,1,1,qcap.dll,6.06.7600.16385

Audio Compressors:
WM Speech Encoder DMO,0x00600800,1,1,WMSPDMOE.DLL,6.01.7600.16385
WMAudio Encoder DMO,0x00600800,1,1,WMADMOE.DLL,6.01.7600.16385
IMA ADPCM,0x00200000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
PCM,0x00200000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
Microsoft ADPCM,0x00200000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
GSM 6.10,0x00200000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
Messenger Audio Codec,0x00200000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
CCITT A-Law,0x00200000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
CCITT u-Law,0x00200000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490
MPEG Layer-3,0x00200000,1,1,quartz.dll,6.06.7600.16490

Audio Capture Sources:
Microphone (Realtek High Defini,0x00200000,0,0,qcap.dll,6.06.7600.16385

PBDA CP Filters:
PBDA DTFilter,0x00600000,1,1,CPFilters.dll,6.06.7600.16485
PBDA ETFilter,0x00200000,0,0,CPFilters.dll,6.06.7600.16485
PBDA PTFilter,0x00200000,0,0,CPFilters.dll,6.06.7600.16485

Midi Renderers:
Default MidiOut Device,0x00800000,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
Microsoft GS Wavetable Synth,0x00200000,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490

WDM Streaming Capture Devices:
Realtek HD Audio Mic input,0x00200000,1,1,ksproxy.ax,6.01.7600.16385
Realtek HD Audio Stereo input,0x00200000,1,1,ksproxy.ax,6.01.7600.16385
USB 2.0 1.3M UVC WebCam,0x00200000,0,2,ksproxy.ax,6.01.7600.16385

WDM Streaming Rendering Devices:
Realtek HD Audio output,0x00200000,1,1,ksproxy.ax,6.01.7600.16385
Realtek HDA SPDIF Out,0x00200000,1,1,ksproxy.ax,6.01.7600.16385

BDA Network Providers:
Microsoft ATSC Network Provider,0x00200000,0,1,MSDvbNP.ax,6.06.7600.16385
Microsoft DVBC Network Provider,0x00200000,0,1,MSDvbNP.ax,6.06.7600.16385
Microsoft DVBS Network Provider,0x00200000,0,1,MSDvbNP.ax,6.06.7600.16385
Microsoft DVBT Network Provider,0x00200000,0,1,MSDvbNP.ax,6.06.7600.16385
Microsoft Network Provider,0x00200000,0,1,MSNP.ax,6.06.7600.16485

Video Capture Sources:
USB 2.0 1.3M UVC WebCam,0x00200000,0,2,ksproxy.ax,6.01.7600.16385
ASUS Virtual Camera,0x00200000,0,1,virtualCamera.ax,

Multi-Instance Capable VBI Codecs:
VBI Codec,0x00600000,1,4,VBICodec.ax,6.06.7600.16385

BDA Transport Information Renderers:
BDA MPEG2 Transport Information Filter,0x00600000,2,0,psisrndr.ax,6.06.7600.16385
MPEG-2 Sections and Tables,0x00600000,1,0,Mpeg2Data.ax,6.06.7600.16385

BDA CP/CA Filters:
Decrypt/Tag,0x00600000,1,1,EncDec.dll,6.06.7600.16385
Encrypt/Tag,0x00200000,0,0,EncDec.dll,6.06.7600.16385
PTFilter,0x00200000,0,0,EncDec.dll,6.06.7600.16385
XDS Codec,0x00200000,0,0,EncDec.dll,6.06.7600.16385

WDM Streaming Communication Transforms:
Tee/Sink-to-Sink Converter,0x00200000,1,1,ksproxy.ax,6.01.7600.16385

Audio Renderers:
Speakers (Realtek High Definiti,0x00200000,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
CyberLink Audio Renderer (PDVD9),0x00200000,1,0,cladr.ax,7.00.0000.1607
Default DirectSound Device,0x00800000,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
Default WaveOut Device,0x00200000,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
DirectSound: Realtek Digital Output (Realtek High Definition Audio),0x00200000,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
DirectSound: Speakers (Realtek High Definition Audio),0x00200000,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490
Realtek Digital Output (Realtek,0x00200000,1,0,quartz.dll,6.06.7600.16490

---------------
EVR Power Information
---------------
Current Setting: {651288E5-A7ED-4076-A96B-6CC62D848FE1} (Balanced)
Quality Flags: 2576
Enabled:
Force throttling
Allow half deinterlace
Allow scaling
Decode Power Usage: 100
Balanced Flags: 1424
Enabled:
Force throttling
Allow batching
Force half deinterlace
Force scaling
Decode Power Usage: 50
PowerFlags: 1424
Enabled:
Force throttling
Allow batching
Force half deinterlace
Force scaling
Decode Power Usage: 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2010 o 12:52, Nikodem95 napisał:

Kurcze ,przeczytałem wszystkie strony i na prawdę jestem zmartwiony.Wydawało mi się ,że
mam nawet niezłego kompa i się chyba przeliczyłem.Wklejam roaport DxDiag ;/

to jest dobry komputer? Powiedzieli ci tak chyba w media markt, czy gdzie ty to kupowałeś. Całkowicie do dupy karta graficzna, ciesz się że odpala ci na tym Windows.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2010 o 12:55, Pernia napisał:

> Kurcze ,przeczytałem wszystkie strony i na prawdę jestem zmartwiony.Wydawało mi
się ,że
> mam nawet niezłego kompa i się chyba przeliczyłem.Wklejam roaport DxDiag ;/
to jest dobry komputer? Powiedzieli ci tak chyba w media markt, czy gdzie ty to kupowałeś.
Całkowicie do dupy karta graficzna, ciesz się że odpala ci na tym Windows.

Uspokój się ,tu jest mowa o laptopie.W kompie mi zabrakło Ramu do gry.Bo mam w kompie 1GB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.03.2010 o 13:07, Nikodem95 napisał:

> to jest dobry komputer? Powiedzieli ci tak chyba w media markt, czy gdzie ty to
kupowałeś.
> Całkowicie do dupy karta graficzna, ciesz się że odpala ci na tym Windows.
Uspokój się ,tu jest mowa o laptopie.W kompie mi zabrakło Ramu do gry.Bo mam w kompie
1GB.

To o czym TY do mnie mówisz? O laptopie, czy stacjonarce? Raport wkleja się z maszyny na której próbujesz grać, a jak teraz będziesz sobie dopowiadał bajeczki że ''to nie ten komputer'' czy to, czy tamto... ech, test na IQ przy rejestracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2010 o 13:09, Pernia napisał:


> > to jest dobry komputer? Powiedzieli ci tak chyba w media markt, czy gdzie ty
to
> kupowałeś.
> > Całkowicie do dupy karta graficzna, ciesz się że odpala ci na tym Windows.

> Uspokój się ,tu jest mowa o laptopie.W kompie mi zabrakło Ramu do gry.Bo mam w kompie

> 1GB.
To o czym TY do mnie mówisz? O laptopie, czy stacjonarce? Raport wkleja się z maszyny
na której próbujesz grać, a jak teraz będziesz sobie dopowiadał bajeczki że ''to nie
ten komputer'' czy to, czy tamto... ech, test na IQ przy rejestracji.

Mówię ,że chciałem pograć na laptopie ,bo ramy ,twardy dysk, pasuje.Nie spojrzałem na kartę graficzną.A w stacjonarnym mam lepszą kartę.DxDiag jest z laptopa.Test na IQ czemu nie ,teraz pytanie ,czy byś zagościł na tym forum jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.03.2010 o 13:21, Nikodem95 napisał:

Mówię ,że chciałem pograć na laptopie ,bo ramy ,twardy dysk, pasuje.Nie spojrzałem na
kartę graficzną.

To fajnie, ze przy dobieraniu kompa do gier nie bierzesz pod uwagę najważniejszego elementu. :)
>A w stacjonarnym mam lepszą kartę.DxDiag jest z laptopa.
To daj z PC, a nie z laptopa, skoro mówisz o PC. Pokazujesz, że to ty jesteś nie specjalnie inteligentny, skoro plujesz się że coś ci nie tak działa na PC, a dajesz raport z Laptopa. A może to na odwrót? Nie wiem, napisz z sensem, to pogadamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2010 o 13:24, Pernia napisał:


> Mówię ,że chciałem pograć na laptopie ,bo ramy ,twardy dysk, pasuje.Nie spojrzałem
na
> kartę graficzną.
To fajnie, ze przy dobieraniu kompa do gier nie bierzesz pod uwagę najważniejszego elementu.
:)
>A w stacjonarnym mam lepszą kartę.DxDiag jest z laptopa.
To daj z PC, a nie z laptopa, skoro mówisz o PC. Pokazujesz, że to ty jesteś nie specjalnie
inteligentny, skoro plujesz się że coś ci nie tak działa na PC, a dajesz raport z Laptopa.
A może to na odwrót? Nie wiem, napisz z sensem, to pogadamy.


Czy ja piszę w temacie Problemy z kompem?

1.Nie spojrzałem na wymogi do karty graficznej w wymaganiach gry ,gdy grę kupowałem.
2.Jestem pewien ,że gra nie pójdzie na kompie.Więc na kij ten raport.
3.Przyznam rację ,powinienem napisać,że "myślałem ,że mam nawet dobrego " LAPTOPA"
4.Czy ty jesteś takim chamem? Bo sprawdzałem twoje statystyki i sam miałeś problemy z ramem.I jakoś nikt Ci nie wyskakiwał z IQ.
5.Raport jest z laptopa ,z którego chciałem grać!! Kapejszyn?
6.Gdzie ja napisałem ,że brałem specjalnie latopa do gier?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.03.2010 o 13:31, Nikodem95 napisał:

1.Nie spojrzałem na wymogi do karty graficznej w wymaganiach gry ,gdy grę kupowałem.

to źle. Pierwszy i podstawowy błąd.

Dnia 13.03.2010 o 13:31, Nikodem95 napisał:

2.Jestem pewien ,że gra nie pójdzie na kompie.Więc na kij ten raport.

W sensie stacjonarce, tak?

Dnia 13.03.2010 o 13:31, Nikodem95 napisał:

3.Przyznam rację ,powinienem napisać,że "myślałem ,że mam nawet dobrego " LAPTOPA"

:)

Dnia 13.03.2010 o 13:31, Nikodem95 napisał:

4.Czy ty jesteś takim chamem? Bo sprawdzałem twoje statystyki i sam miałeś problemy z
ramem.I jakoś nikt Ci nie wyskakiwał z IQ.

Ramem. Pytanie czysto hardware''owe, ale nubskie, zgadza się. Ja cham? No, może trochę, lubię być z deczka ironiczny... i nie lubie jak ludzie zadają głupie pytania. A co?

Dnia 13.03.2010 o 13:31, Nikodem95 napisał:

5.Raport jest z laptopa ,z którego chciałem grać!! Kapejszyn?

tak, i co?

Dnia 13.03.2010 o 13:31, Nikodem95 napisał:

6.Gdzie ja napisałem ,że brałem specjalnie latopa do gier?

Nigdzie, ale jak się nie patrzy na grafikę przy jego kupowaniu, to potem jak jakaś gra nie odpala/przycina/cokolwiek innego, to raczej nie można miec pretensji, prawda?
Nie wydaje mi się żeby trzeba było to dłużej ciągnąć ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować