Zaloguj się, aby obserwować  
ziomal1234

Ameryka-gra forumowa

2 posty w tym temacie

Akcja dzieje się w roku 1767.
Na Bałtyk wypływa polski okręt wojenny-handlowy, który miał popłynąć do Dover w celach najprawdopodobniej handlowych. Dnia, którego mieli wyruszyli, nastał sztorm. Sztorm ten zepchnął ich statek, i zamiast płynąć w stronę Danii, na wschód, wypłynęli na Atlantyk. I, tak po długich dniach pływania po oceanie dopłynęli do Ameryki Płn., konkretniej Florydy. I tak, założyli malutki obóz na plaży. Teraz będą się majaczyć po całej Ameryce…

Profesje (w nawiasie podana jest broń początkowa):
Ochotnik - wyspecjalizowany w posługiwaniu się długą bronią palną. Przeciętny w walce wręcz, w której używa rapiera (muszkiet, rapier).
Myśliwy - wyśmienicie posługuję się każdą bronią dystansową - zarówno kuszą i łukiem, jak i bronią palną. Nieźle radzi sobie z krótką bronią sieczną, np. sztyletami, nożami (kusza, nóż na wilki).
Kupiec - jak, sama nazwa wskazuje, lubi handlować. Jest średni w posługiwaniu się bronią białą, ale za to jest świetny w negocjacjach (toporek, nóż do rzucania).
Najemnik - żołnierz fortuny. Doskonale posługuje się bronią białą i jako tako palną (kordelas, pistolet).
Każda postać później stanie przed wyborem, do której gildii dołączyć. Każda profesja ma dwie możliwości rozwoju, które wymienione są poniżej (w nawiasie podane są lokalizacje gildii):
Ochotnik:
- Żołnierz Kontynentalny (dowolne miasto angielskie - koszary);
- Fizylier (dowolne miasto francuskie - koszary);
Myśliwy:
- Goniec Leśny (dowolne obozowisko francuskie w lesie);
- Łowca (wioska Czirokezów, Irokezów lub Lakotów);
Kupiec:
- Przemytnik (tawerna w każdym mieście);
- Medyk (lazaret w każdym mieście);
Najemnik:
- Strażnik (każdy ratusz/koszary w mieście);
- Pirat (dowolne obozowisko piratów).

Moja karta:
Imię:Michał
Nazwisko:Polański
Wiek:25
Profesja:Najemnik

ZASADY:
1. Nie obrażać innych.
2. Rasizm itp. idzie w niepamięć, czyli autor tekstu zostaje usunięty z gry.
3. Słuchać MG.
4. Nie kończyć bitew, ani nie wymyślać nowych.
5. Storytelling obowiązuje.
6. Czynności (np. przeładowanie broni) zapisujemy w nawiasach!
To jest storytelling:
Ujrzałem kapitana piratów i bez wahania poderżnąłem mu gardło.
To nie jest storytelling:
Zabiłem pirata.
7. Jest dwóch MG: ja (Ziomal1234) i Swietlik94.

Wszystkim życzymy doskonałej zabawy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować