Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Postnuklearna wojna - zapowiedź gry Stormrise

17 postów w tym temacie

No nie wierzę, zapowiedź nie wiejąca hurraoptymizmem mimo raczej średnich perspektyw oraz bez haseł ''rewolucja'', ''rewelacja'', etc? To wręcz niespotykane na skalę światową, ostatnim takim zaskoczeniem na gram była dobitnie negatywna recenzja Gothic 3: Forsaken Bugs (do tej pory takie gry albo przemilczano, albo na siłe szukano pozytywów umniejszając wady, zresztą nie tylko tutaj. Ot, taki FC2, gniot jakich mało), choć to akurat szczególny przypadek, bo bronienie tej gry byłoby samobójstwem.

Choć z drugiej strony jak tak czytam kto popełnił ten tekst, to przestaje mnie to dziwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie wersja PC, spokojnie. Kwestia tego, czy aby nie vista only, ale nigdzie nie mogę potwierdzenia znaleźć (zresztą teraz robić grę tylko na ten system to samobójstwo marketingowe).

Dark master - bo widzę, że to co oni nazywają rewolucją to już było, najwyżej się inaczej nazywa. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra wyglada, bardzo ładnie, gameplay ciekawy. Tylko zobaczymy co z tym sterowaniem:-0. Jeżeli okaże sie nad wyraz dobre, to napewno zaopatrze sie w ten tytuł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem jednego... skoro twórcy tak ochoczo wzięli się za produkcję RTSów na konsole to dlaczego zamiast upraszczać, spłaszczać czy po prostu psuć możliwości stosowania strategii wszelakich, nie można zrobić kontrolerów substytuujaących myszkę i klawiaturę ( myszka już wymyślona i nic lepszego zrobić sie nie da a zamiast klawiatury jakaś taka mini wersja z programującymi klawiszami). Poza tym są przejściówki do podłączenia klawiatury i myszki więc chociaż sterowniki mogli by odpowiednie dawać. Produkują gry nazywane szumnie RTSami a to ma tyle ze strategia związane co nic. Zaznacz, wyślij i zapomnij .. ot taka mega złożona strategia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można podłączyć, tak, tylko mało kto to robi. Po prostu na konsolach jest za mało gier, które z myszy i klawiatury korzystają. Dlatego programiści kombinują ze sterowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie byłbym taki optymistyczny, ale artykuł dobry.
Buzzwords, jak innowacja, czy rewolucja (nie wspominając już o epickości), to nie tylko domena marketingowców Stormrise''a. Jednak rzeczywiście, warto od czasu do czasu o tym wspomnieć.

Rywalizacja z DOW2 o to, która bardziej skonsolizowana, o ile może brzmieć wyjątkowo ekscytująco, wyklucza raczej mnie, jako potencjalnego nabywcę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.03.2009 o 12:36, Bambusek napisał:

Można podłączyć, tak, tylko mało kto to robi. Po prostu na konsolach jest za mało gier,
które z myszy i klawiatury korzystają. Dlatego programiści kombinują ze sterowaniem.



chyba trochę inaczej:
1) dokładanie własnego dedykowanego kontrolera do pudełka z grą =większe koszta produkcji= mniejsze zyski.
2) Możliwośc korzystania albo z pada albo z klawy = nierówne szanse w multi = negatywne recenzje tych, którzy wolą się męczyć z padem = mniejsze zyski
3) przymus korzystania z dowolnej myszki i klawy podłączonej do konsoli = mniejsza ilośc potencjalnych nabywców (bo nie każdy musi mieć mysz i klawę jeśli nie jest standardowym wyposażeniem konsoli) = mniejsze zyski.

i tak to koło samo się nakręca i zamyka, więc zostają uproszczenia i kombinowanie z interfejsem.

edit: w sumie można dopisac jeszcze jedno - "mysz i klawa są strasznie.. pecetowe, a to przecież nie przystoi poważnemu graczowi konsolowemu"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno sterowanie w tej grze to katorga i gra zaliczy niemiłosierną klapę. Mam nadzieję, że jednak coś z tego wyjdzie, bo wygląda fajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować