Jave 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 SpoilerWow. Da radę wejść do kwatermistrza w bunkrze? Jak? :OOd siebie dodam, że można też przekierować wieżyczki tak, by atakowały personel krypty. Potem przejść się i zebrać ekwipunek.Moje własne pytanko: gdzie zdobyć drugi T-51? SpoilerJeden mogę kupić w bunkrze, OK. Ten mam. Szukałem przez całą grę drugiego... i nie znalazłem :) Pomijam te "naznaczone" przez Bractwo, interesują mnie tylko te ze zdjętym "logo" frakcji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ecko09 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Nie ma innego sposobu na wejście do zakładu karnego RNk niż zapłacenie temu strażnikowi 100 kapsli? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Dnia 09.11.2010 o 19:01, Jave napisał: SpoilerWow. Da radę wejść do kwatermistrza w bunkrze? Jak? :O SpoilerPod podłogą jest przejście ale wymaga klucza, nie wiem kto go ma (teoretycznie kwatermistrz(ka) powinna). Dnia 09.11.2010 o 19:01, Jave napisał: SpoilerMoje własne pytanko: gdzie zdobyć drugi T-51? SpoilerNa wschód od Lucky Jim Mine po drugiej stronie rzeki (nieoznaczona lokacja) można taki znaleźć (a dodatkowo pancerz Enklawy), uważaj jednak bo to miejsce roi się od Szponów Śmierci i jest naprawdę niebezpieczne (ukształtowanie terenu właściwie uniemożliwia walkę na dużych dystansach, przygotuj dużo stimpaków i dopalaczy bo na pewno Ci się przydadzą) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Można mu pewnie podprowadzić klucz (okradając go lub zabijając). Osobiście nie próbowałem bo 100 kapsli to nie aż taka duża suma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Night_Markus 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Dnia 09.11.2010 o 18:48, Karharot napisał: Oczywiście że jest :) To świetnie, mam nadzieję że będzie można nosić również zbroje wspomagane jak w F3 :)A tak przy okazji, czy mógłbym dostać jakąś opinię "pozarecenzjową" dotyczącą New Vegasa? Czy dużo zmieniło się (tylko o grafice nie wspominajcie :) od poprzedniej części? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Dnia 09.11.2010 o 19:40, Night_Markus napisał: To świetnie, mam nadzieję że będzie można nosić również zbroje wspomagane jak w F3 :) Te pancerze były we wszystkich częściach Fallouta nie musisz więc się obawiać że NV się z tego wyłamie :) Dnia 09.11.2010 o 19:40, Night_Markus napisał: A tak przy okazji, czy mógłbym dostać jakąś opinię "pozarecenzjową" dotyczącą New Vegasa? Czy dużo zmieniło się (tylko o grafice nie wspominajcie :) od poprzedniej części? IMO - świat jest nieco mniejszy ale questów jest więcej i są ciekawsze, gra jest też nieco bardziej rozbudowana (np. dodane różne typy amunicji, modyfikacje do broni, dodano umiejętność przetrwania itp.). Jeśli F# Ci się podobał to NV spodoba Ci się tak samo lub bardziej ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Siriondel 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Ja bym się kłócił troszkę z opinią Karharota. To, że świat jest mniejszy wcale nie jest takim plusem, bo lokacje są przez to mniejsze i jeżeli ktoś narzekał na powtarzalność dungeonów w F3, to tutaj objawia się to jeszcze wyraźniej. Questów również ciekawszymi bym nie nazwał, szczególnie jeżeli questem w F:NV nazywa się schemat: fast travel x3 => dialog x3 => powrót do zleceniodawcy i +1200 EXP. Albo nawet bez "x3". Wolę mniej zadań, ale rozbudowanych. Za to wątek główny jest bardzo dobry, choć ten z F3 wcale nie był zły. Hardcore Mode na wielki plus, normalnie wyglądająca walka również, tak jak rozbudowanie. Do minusów kwestia techniczna, system reputacji i jego powiązanie z karmą.Ogólnie - mi się F3 podobał, ale F:NV podoba się mniej, choć nadal to świetna, wsysająca na długie godziny gra, która w ostatecznym rozrachunku nie zawodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Kryst90 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Dnia 09.11.2010 o 17:56, Karharot napisał: > Niestety nie mam umiejętności "naprawy" na takim poziomie, jest inny sposób ? Otwórz konsole i wpisz player.moveto 0010d8eb To powinno Cię do niego przenieść niezależnie od tego gdzie jest. Wielkie dzięki. Pomogło. Ale teraz mam inny problem odnośnie questu. Muszę zwerbować seksrobota dla Atomic Wrangler. I już znalazłem go włamałem się do terminalu. Ale nie mogę otworzyć tej kapsuły. Są dwie opcje sprawdź diagnostykę i wpisz protokół. Ja biorę sprawdź diagnostykę to pisze że wszystkie systemy sprawne a jak biorę wpisz protokół to nie ma nic do wyboru tylko opcja wstecz. Proszę o pomoc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 A jak już klikniesz na wstecz i wyjdziesz z terminalu to nic się nie dzieje? Poczekaj chwile (kilkanaście sekund), ta kapsuła powinna się otworzyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Siriondel 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 To nie tak. Jest opcja "wczytaj protokół", bo protokołu nie ma, a jak używać nie zaprogramowanego robota? Najpierw znajdź protokół, wczytaj, a kapsuła się otworzy.Wskazówka: SpoilerPopytaj w mieście, może ktoś wie, skąd wziąć protokół seks-bota.Rozwiązanie na tacy, jeśli Ci się nie chce: Spoilerholotaśmę z protokołem seksbota do wgrania ma Mick ze sklepu Micka i Ralpha we Freeside. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Dnia 09.11.2010 o 21:15, Siriondel napisał: Rozwiązanie na tacy, jeśli Ci się nie chce: Spoilerholotaśmę z protokołem seksbota do wgrania ma Mick ze sklepu Micka i Ralpha we Freeside. Heh, nawet nie wiedziałem że coś takiego jest, Spoilermoja postać pewnie użyła Nauk Ścisłych do stworzenia programu ;P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Night_Markus 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 09.11.2010 o 19:49, Karharot napisał: > To świetnie, mam nadzieję że będzie można nosić również zbroje wspomagane jak w F3 :) Te pancerze były we wszystkich częściach Fallouta nie musisz więc się obawiać że NV się z tego wyłamie :) > A tak przy okazji, czy mógłbym dostać jakąś opinię "pozarecenzjową" dotyczącą New Vegasa? Czy dużo zmieniło się (tylko o grafice nie wspominajcie :) od poprzedniej części? IMO - świat jest nieco mniejszy ale questów jest więcej i są ciekawsze, gra jest też nieco bardziej rozbudowana (np. dodane różne typy amunicji, modyfikacje do broni, dodano umiejętność przetrwania itp.). Jeśli F# Ci się podobał to NV spodoba Ci się tak samo lub bardziej ;) Dzięki za pomoc bo dokładniej to zastanawiałem się czy kupić czy nie. Grałem (a właściwie to jeszcze gram :) w F3 i ogólnie seria Fallout jest przeze mnie uznawana za jedną z lepszych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Henrar 2 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Wydano nowy patch do F:NV. Lista zmian (po angielsku)Fallout: New Vegas - Version 1.1.1Companions now show up as waypoints on the mapCompanions will always fast travel with you, unless told to wait or sent awayFix: DLC error/save corruptionFix: Stuttering with water effectsFix: Severe performance issues with DirectX.Fix: Controls temporarily disabled after reloading Cowboy Repeater while crouchedFixed crash using the Euclid C-Finder while having the Heave Ho perkFix: Entering the strip after Debt Collector causes crash and autosave corruptionFix: Using Mojave Express dropbox can cause DLC warningsFixed crash when buying duplicate caravan cards from a vendor in a single transactionCrafting menu should filter valid (bright) recipes to the top of the listFix: Sitting down while looking down a weapon''s ironsights leaves player control lockedFix: If a companion is knocked unconscious with broken limbs they stay broken on respawnFix for varmint night scope effect persisting in kill camFix for giving companions armor that adds STR does not increase their carry weightFix NPC Repair menu displays DAM as DPSHaving NPC repair service rifle with forged receiver decreases CNDPytanie do posiadaczy polskiej wersji: patch jest dostępny? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Ecko09 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 10.11.2010 o 14:24, Henrar napisał: Pytanie do posiadaczy polskiej wersji: patch jest dostępny? Jeszcze nie, ma wyjść w późniejszym terminie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Eye-Maze 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Mam problem przy dwóch misjach.SpoilerPierwsza to jest w obozie Camp Forlon Hope czy jakos tak nie pamiętam dokładnie nazwy. Chodzi o odbicie tej wioski na południu od obozu. Gdy odbiję te wioskę wracam do dowódcy i nie mam żadnej opcji dialogowej związanej z zadaniem.Drugi problem to misja z tego samego obozu, chodzi o fałszywe raporty. Po wykonaniu wszystkich misji dochodzimy do jakiegoś tam pułkownika, który przyznaje się do oszukiwania i wybrałem opcję, że na niego doniosę. Wtedy mam mówi, że mam znaleźć jakiegoś chojraka co go zabierze do więzienia jednak misja się nie uaktualnia i nie wiem do kogo się udać ani nic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 10.11.2010 o 18:42, Eye-Maze napisał: SpoilerPierwsza to jest w obozie Camp Forlon Hope czy jakos tak nie pamiętam dokładnie nazwy. Chodzi o odbicie tej wioski na południu od obozu. Gdy odbiję te wioskę wracam do dowódcy i nie mam żadnej opcji dialogowej związanej z zadaniem. To niestety dość powszechny bug, ostatni patch poprawił go u niektórych osób ale u innych wciąż występuje :/Otwórz konsolę i wpisz:setstage 001214aa 200lub teżsetstage 001214aa 160 Dnia 10.11.2010 o 18:42, Eye-Maze napisał: SpoilerDrugi problem to misja z tego samego obozu, chodzi o fałszywe raporty. Po wykonaniu wszystkich misji dochodzimy do jakiegoś tam pułkownika, który przyznaje się do oszukiwania i wybrałem opcję, że na niego doniosę. Wtedy mam mówi, że mam znaleźć jakiegoś chojraka co go zabierze do więzienia jednak misja się nie uaktualnia i nie wiem do kogo się udać ani nic. Wystarczy że wyjdziesz z pokoju a reszta powinna rozwiązać się sama. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Eye-Maze 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 10.11.2010 o 19:17, Karharot napisał: > SpoilerPierwsza to jest w obozie Camp Forlon Hope czy jakos tak nie pamiętam dokładnie nazwy. Chodzi o odbicie tej wioski na południu od obozu. Gdy odbiję te wioskę wracam do dowódcy i nie mam żadnej opcji dialogowej związanej z zadaniem. To niestety dość powszechny bug, ostatni patch poprawił go u niektórych osób ale u innych wciąż występuje :/ Otwórz konsolę i wpisz: setstage 001214aa 200 lub też setstage 001214aa 160 > SpoilerDrugi problem to misja z tego samego obozu, chodzi o fałszywe raporty. Po wykonaniu wszystkich misji dochodzimy do jakiegoś tam pułkownika, który przyznaje się do oszukiwania i wybrałem opcję, że na niego doniosę. Wtedy mam mówi, że mam znaleźć jakiegoś chojraka co go zabierze do więzienia jednak misja się nie uaktualnia i nie wiem do kogo się udać ani nic. Wystarczy że wyjdziesz z pokoju a reszta powinna rozwiązać się sama. Co do pierwszego pomogło. Tylko, że to usunęło mi również inną opcję dialogową, która była potrzebna do innego zadania :D Przed wpisaniem tego kodu była dostępna :)Co do drugiego, faktycznie od wyjścia nie mam kolejnego celu jednak zadanie jest cały czas na liście aktywnych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 10.11.2010 o 19:31, Eye-Maze napisał: Co do drugiego, faktycznie od wyjścia nie mam kolejnego celu jednak zadanie jest cały czas na liście aktywnych. SpoilerKolejność wydarzeń powinna być następująca - po wyjściu z pokoju drzwi się zamykają o gość przez głośniki przyznaje się do winy po czym popełnia samobójstwo, po tym fakcie musisz się udać z powrotem do Camp Forlorn Hope i zameldować tej radio-cośtam o tym co się wydarzyło Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Tyrax99 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Może ktos napisać jaka jest najlpsza broń w tej grze.Bo ten gauss Rifle jest bardzo dziwny ,niby ma wysokie obrażenia ,ale szpona smierci wolniej ściąga niż np. taki miotacz plazmy.DI drugie pytanie dlaczego w tej częsci gatling laser jest taki cięki i zadaje bardzo mało obrażenia ?Jak pamiętam w falloutcie 3 czy nawet w falloucie był najpoteżniejszą bronią w grze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Eye-Maze 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 10.11.2010 o 19:38, Karharot napisał: > Co do drugiego, faktycznie od wyjścia nie mam kolejnego celu jednak zadanie jest cały czas na liście aktywnych. SpoilerKolejność wydarzeń powinna być następująca - po wyjściu z pokoju drzwi się zamykają o gość przez głośniki przyznaje się do winy po czym popełnia samobójstwo, po tym fakcie musisz się udać z powrotem do Camp Forlorn Hope i zameldować tej radio-cośtam o tym co się wydarzyło To już wiem w czym problem, znowu brak opcji dialogowej :D Tym razem u tej babki. Wiesz może jaki jest kod do tej misji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach Poprzednia 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Dalej Strona 35 z 129 Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz Utwórz konto Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe! Zarejestruj nowe konto Zaloguj się Masz już konto? Zaloguj się. Zaloguj się Zaloguj się, aby obserwować Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów O grach
Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Można mu pewnie podprowadzić klucz (okradając go lub zabijając). Osobiście nie próbowałem bo 100 kapsli to nie aż taka duża suma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Night_Markus 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Dnia 09.11.2010 o 18:48, Karharot napisał: Oczywiście że jest :) To świetnie, mam nadzieję że będzie można nosić również zbroje wspomagane jak w F3 :)A tak przy okazji, czy mógłbym dostać jakąś opinię "pozarecenzjową" dotyczącą New Vegasa? Czy dużo zmieniło się (tylko o grafice nie wspominajcie :) od poprzedniej części? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Dnia 09.11.2010 o 19:40, Night_Markus napisał: To świetnie, mam nadzieję że będzie można nosić również zbroje wspomagane jak w F3 :) Te pancerze były we wszystkich częściach Fallouta nie musisz więc się obawiać że NV się z tego wyłamie :) Dnia 09.11.2010 o 19:40, Night_Markus napisał: A tak przy okazji, czy mógłbym dostać jakąś opinię "pozarecenzjową" dotyczącą New Vegasa? Czy dużo zmieniło się (tylko o grafice nie wspominajcie :) od poprzedniej części? IMO - świat jest nieco mniejszy ale questów jest więcej i są ciekawsze, gra jest też nieco bardziej rozbudowana (np. dodane różne typy amunicji, modyfikacje do broni, dodano umiejętność przetrwania itp.). Jeśli F# Ci się podobał to NV spodoba Ci się tak samo lub bardziej ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Siriondel 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Ja bym się kłócił troszkę z opinią Karharota. To, że świat jest mniejszy wcale nie jest takim plusem, bo lokacje są przez to mniejsze i jeżeli ktoś narzekał na powtarzalność dungeonów w F3, to tutaj objawia się to jeszcze wyraźniej. Questów również ciekawszymi bym nie nazwał, szczególnie jeżeli questem w F:NV nazywa się schemat: fast travel x3 => dialog x3 => powrót do zleceniodawcy i +1200 EXP. Albo nawet bez "x3". Wolę mniej zadań, ale rozbudowanych. Za to wątek główny jest bardzo dobry, choć ten z F3 wcale nie był zły. Hardcore Mode na wielki plus, normalnie wyglądająca walka również, tak jak rozbudowanie. Do minusów kwestia techniczna, system reputacji i jego powiązanie z karmą.Ogólnie - mi się F3 podobał, ale F:NV podoba się mniej, choć nadal to świetna, wsysająca na długie godziny gra, która w ostatecznym rozrachunku nie zawodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kryst90 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Dnia 09.11.2010 o 17:56, Karharot napisał: > Niestety nie mam umiejętności "naprawy" na takim poziomie, jest inny sposób ? Otwórz konsole i wpisz player.moveto 0010d8eb To powinno Cię do niego przenieść niezależnie od tego gdzie jest. Wielkie dzięki. Pomogło. Ale teraz mam inny problem odnośnie questu. Muszę zwerbować seksrobota dla Atomic Wrangler. I już znalazłem go włamałem się do terminalu. Ale nie mogę otworzyć tej kapsuły. Są dwie opcje sprawdź diagnostykę i wpisz protokół. Ja biorę sprawdź diagnostykę to pisze że wszystkie systemy sprawne a jak biorę wpisz protokół to nie ma nic do wyboru tylko opcja wstecz. Proszę o pomoc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 A jak już klikniesz na wstecz i wyjdziesz z terminalu to nic się nie dzieje? Poczekaj chwile (kilkanaście sekund), ta kapsuła powinna się otworzyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Siriondel 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 To nie tak. Jest opcja "wczytaj protokół", bo protokołu nie ma, a jak używać nie zaprogramowanego robota? Najpierw znajdź protokół, wczytaj, a kapsuła się otworzy.Wskazówka: SpoilerPopytaj w mieście, może ktoś wie, skąd wziąć protokół seks-bota.Rozwiązanie na tacy, jeśli Ci się nie chce: Spoilerholotaśmę z protokołem seksbota do wgrania ma Mick ze sklepu Micka i Ralpha we Freeside. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 9, 2010 Dnia 09.11.2010 o 21:15, Siriondel napisał: Rozwiązanie na tacy, jeśli Ci się nie chce: Spoilerholotaśmę z protokołem seksbota do wgrania ma Mick ze sklepu Micka i Ralpha we Freeside. Heh, nawet nie wiedziałem że coś takiego jest, Spoilermoja postać pewnie użyła Nauk Ścisłych do stworzenia programu ;P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Night_Markus 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 09.11.2010 o 19:49, Karharot napisał: > To świetnie, mam nadzieję że będzie można nosić również zbroje wspomagane jak w F3 :) Te pancerze były we wszystkich częściach Fallouta nie musisz więc się obawiać że NV się z tego wyłamie :) > A tak przy okazji, czy mógłbym dostać jakąś opinię "pozarecenzjową" dotyczącą New Vegasa? Czy dużo zmieniło się (tylko o grafice nie wspominajcie :) od poprzedniej części? IMO - świat jest nieco mniejszy ale questów jest więcej i są ciekawsze, gra jest też nieco bardziej rozbudowana (np. dodane różne typy amunicji, modyfikacje do broni, dodano umiejętność przetrwania itp.). Jeśli F# Ci się podobał to NV spodoba Ci się tak samo lub bardziej ;) Dzięki za pomoc bo dokładniej to zastanawiałem się czy kupić czy nie. Grałem (a właściwie to jeszcze gram :) w F3 i ogólnie seria Fallout jest przeze mnie uznawana za jedną z lepszych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Henrar 2 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Wydano nowy patch do F:NV. Lista zmian (po angielsku)Fallout: New Vegas - Version 1.1.1Companions now show up as waypoints on the mapCompanions will always fast travel with you, unless told to wait or sent awayFix: DLC error/save corruptionFix: Stuttering with water effectsFix: Severe performance issues with DirectX.Fix: Controls temporarily disabled after reloading Cowboy Repeater while crouchedFixed crash using the Euclid C-Finder while having the Heave Ho perkFix: Entering the strip after Debt Collector causes crash and autosave corruptionFix: Using Mojave Express dropbox can cause DLC warningsFixed crash when buying duplicate caravan cards from a vendor in a single transactionCrafting menu should filter valid (bright) recipes to the top of the listFix: Sitting down while looking down a weapon''s ironsights leaves player control lockedFix: If a companion is knocked unconscious with broken limbs they stay broken on respawnFix for varmint night scope effect persisting in kill camFix for giving companions armor that adds STR does not increase their carry weightFix NPC Repair menu displays DAM as DPSHaving NPC repair service rifle with forged receiver decreases CNDPytanie do posiadaczy polskiej wersji: patch jest dostępny? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ecko09 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 10.11.2010 o 14:24, Henrar napisał: Pytanie do posiadaczy polskiej wersji: patch jest dostępny? Jeszcze nie, ma wyjść w późniejszym terminie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Eye-Maze 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Mam problem przy dwóch misjach.SpoilerPierwsza to jest w obozie Camp Forlon Hope czy jakos tak nie pamiętam dokładnie nazwy. Chodzi o odbicie tej wioski na południu od obozu. Gdy odbiję te wioskę wracam do dowódcy i nie mam żadnej opcji dialogowej związanej z zadaniem.Drugi problem to misja z tego samego obozu, chodzi o fałszywe raporty. Po wykonaniu wszystkich misji dochodzimy do jakiegoś tam pułkownika, który przyznaje się do oszukiwania i wybrałem opcję, że na niego doniosę. Wtedy mam mówi, że mam znaleźć jakiegoś chojraka co go zabierze do więzienia jednak misja się nie uaktualnia i nie wiem do kogo się udać ani nic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 10.11.2010 o 18:42, Eye-Maze napisał: SpoilerPierwsza to jest w obozie Camp Forlon Hope czy jakos tak nie pamiętam dokładnie nazwy. Chodzi o odbicie tej wioski na południu od obozu. Gdy odbiję te wioskę wracam do dowódcy i nie mam żadnej opcji dialogowej związanej z zadaniem. To niestety dość powszechny bug, ostatni patch poprawił go u niektórych osób ale u innych wciąż występuje :/Otwórz konsolę i wpisz:setstage 001214aa 200lub teżsetstage 001214aa 160 Dnia 10.11.2010 o 18:42, Eye-Maze napisał: SpoilerDrugi problem to misja z tego samego obozu, chodzi o fałszywe raporty. Po wykonaniu wszystkich misji dochodzimy do jakiegoś tam pułkownika, który przyznaje się do oszukiwania i wybrałem opcję, że na niego doniosę. Wtedy mam mówi, że mam znaleźć jakiegoś chojraka co go zabierze do więzienia jednak misja się nie uaktualnia i nie wiem do kogo się udać ani nic. Wystarczy że wyjdziesz z pokoju a reszta powinna rozwiązać się sama. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Eye-Maze 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 10.11.2010 o 19:17, Karharot napisał: > SpoilerPierwsza to jest w obozie Camp Forlon Hope czy jakos tak nie pamiętam dokładnie nazwy. Chodzi o odbicie tej wioski na południu od obozu. Gdy odbiję te wioskę wracam do dowódcy i nie mam żadnej opcji dialogowej związanej z zadaniem. To niestety dość powszechny bug, ostatni patch poprawił go u niektórych osób ale u innych wciąż występuje :/ Otwórz konsolę i wpisz: setstage 001214aa 200 lub też setstage 001214aa 160 > SpoilerDrugi problem to misja z tego samego obozu, chodzi o fałszywe raporty. Po wykonaniu wszystkich misji dochodzimy do jakiegoś tam pułkownika, który przyznaje się do oszukiwania i wybrałem opcję, że na niego doniosę. Wtedy mam mówi, że mam znaleźć jakiegoś chojraka co go zabierze do więzienia jednak misja się nie uaktualnia i nie wiem do kogo się udać ani nic. Wystarczy że wyjdziesz z pokoju a reszta powinna rozwiązać się sama. Co do pierwszego pomogło. Tylko, że to usunęło mi również inną opcję dialogową, która była potrzebna do innego zadania :D Przed wpisaniem tego kodu była dostępna :)Co do drugiego, faktycznie od wyjścia nie mam kolejnego celu jednak zadanie jest cały czas na liście aktywnych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Karharot 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 10.11.2010 o 19:31, Eye-Maze napisał: Co do drugiego, faktycznie od wyjścia nie mam kolejnego celu jednak zadanie jest cały czas na liście aktywnych. SpoilerKolejność wydarzeń powinna być następująca - po wyjściu z pokoju drzwi się zamykają o gość przez głośniki przyznaje się do winy po czym popełnia samobójstwo, po tym fakcie musisz się udać z powrotem do Camp Forlorn Hope i zameldować tej radio-cośtam o tym co się wydarzyło Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tyrax99 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Może ktos napisać jaka jest najlpsza broń w tej grze.Bo ten gauss Rifle jest bardzo dziwny ,niby ma wysokie obrażenia ,ale szpona smierci wolniej ściąga niż np. taki miotacz plazmy.DI drugie pytanie dlaczego w tej częsci gatling laser jest taki cięki i zadaje bardzo mało obrażenia ?Jak pamiętam w falloutcie 3 czy nawet w falloucie był najpoteżniejszą bronią w grze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Eye-Maze 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2010 Dnia 10.11.2010 o 19:38, Karharot napisał: > Co do drugiego, faktycznie od wyjścia nie mam kolejnego celu jednak zadanie jest cały czas na liście aktywnych. SpoilerKolejność wydarzeń powinna być następująca - po wyjściu z pokoju drzwi się zamykają o gość przez głośniki przyznaje się do winy po czym popełnia samobójstwo, po tym fakcie musisz się udać z powrotem do Camp Forlorn Hope i zameldować tej radio-cośtam o tym co się wydarzyło To już wiem w czym problem, znowu brak opcji dialogowej :D Tym razem u tej babki. Wiesz może jaki jest kod do tej misji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach