Zaloguj się, aby obserwować  
Despeir

Projekt Natal

71 postów w tym temacie

Moim zdaniem jeśli wypali im ten projekt to będzie co najmniej taki sam sukces jak w przypadku Nin Wee. Kwestia tylko ceny skoro zastosowali tak zaawansowaną technologię to będzie pewnie kosztować dwa razy więcej niż Play czy standardowy Xbox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sukces jest zdecydowanie rzeczą pewną - tu się zgodzę. Odnośnie kosztów nabycia takiego urządzenia to już niezbyt - sprzedawanie takowego urządzenia na pułapie cenowym konsoli to raczej przegięcie, nawet jeśli dużo ich to kosztowało. Nie od dziś wiadomo, że Sony i MS dodawały z własnej kieszeni do każdej sprzedanej konsoli, zanim zaczęli odnotowywać zyski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2009 o 16:24, Whiteman napisał:

Sukces jest zdecydowanie rzeczą pewną - tu się zgodzę. Odnośnie kosztów nabycia takiego
urządzenia to już niezbyt - sprzedawanie takowego urządzenia na pułapie cenowym konsoli
to raczej przegięcie, nawet jeśli dużo ich to kosztowało. Nie od dziś wiadomo, że Sony
i MS dodawały z własnej kieszeni do każdej sprzedanej konsoli, zanim zaczęli odnotowywać
zyski.


True. Jeżeli celują w każuali nie powinni zbytnio się rozdrabniać. Jeżeli chcą sprzedawać konsolę w cenie 700-1000zł i tyle samo żądać za "dodatek" to większość ludzi podziękuje, kupując od razu cały zestaw Wii za 1000zł. To nie jest nowa konsola, jeżeli chcą by Natal stał się standardem (a w to niewątpliwie celują).

Natal traktuje na razie jako zwykły "przedłużacz" życia xboxa 360. Nie należy zapominać, że to wciąż KONSOLA jest główną atrakcją MS na rynku gier video.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2009 o 23:11, RamiroPL napisał:

Ja nie rozumiem czemu gry nie mogą pozostać takie jakie są teraz. Po co komu sterowanie
umysłem, ciałem, czy czym innym. Po co komu 3D? Kocham gry w takiej postaci w jakiej
są teraz i bardzo nie chcę żadnych zmian.


W 3D to gry są i teraz... Ale co do reszty to masz rację. Nie wiem, po co to wymyślają. Ale gdy nie wiadomo, o co chodzi, chodzi o kasę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2009 o 16:07, GIGABYTE_PL napisał:

Moim zdaniem jeśli wypali im ten projekt to będzie co najmniej taki sam sukces jak w
przypadku Nin Wee. Kwestia tylko ceny skoro zastosowali tak zaawansowaną technologię
to będzie pewnie kosztować dwa razy więcej niż Play czy standardowy Xbox


Pewnie ze wypali . Widziałes pewnie na E3 ze działało :) To będzie hit ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm. Do strzelanek to on się chyba nie nadaje. Jedyne co trzeba by było robić, to przeładowywać broń ręką i... ciągle biegać ? W sumie niezły sposób na trzymanie formy :P
Heh... a wyobraźcie sobie takiego Max Payne w tym projekcie. Obrażenia ciała gwarantowane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2009 o 17:42, Pile napisał:

Może będzie współpracować z padem. Np. natal pozwoliłby się rozglądać w grach itp ;]


ło
myślę że to bardzo dobry pomysł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2009 o 18:30, I_dont_know napisał:

myślę że takie rozwiązanie sprawdziło by się w fps''ach :)


W jaki sposób? Jeżeli będziesz chciał się rozejrzeć, np w prawo, przekręcisz głowę w prawo, ale będziesz wtedy patrzył na ścianę, a nie na TV, więc i tak nic nie zobaczysz :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2009 o 20:21, S1G napisał:

po czym biegać? pokój za mały.

W miejscu :P
No ale właśnie o to mi chodzi. Do wszystkich gier tego się raczej nie przystosuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2009 o 12:32, Darkstar181 napisał:

Hm. Do strzelanek to on się chyba nie nadaje. Jedyne co trzeba by było robić, to przeładowywać
broń ręką i... ciągle biegać ? W sumie niezły sposób na trzymanie formy :P
Heh... a wyobraźcie sobie takiego Max Payne w tym projekcie. Obrażenia ciała gwarantowane
:)

Tia, a potem będziemy wyglądali jak ten gość z filmu "First person disease" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2009 o 18:33, tomasz23 napisał:

> myślę że takie rozwiązanie sprawdziło by się w fps''ach :)

W jaki sposób? Jeżeli będziesz chciał się rozejrzeć, np w prawo, przekręcisz głowę w
prawo, ale będziesz wtedy patrzył na ścianę, a nie na TV, więc i tak nic nie zobaczysz
:P


To jeszcze powinny byc takie specjalne okulary :p jak w takic starodawnych filmach :P ze zakładali i sie znajdywali w innym swiecie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2009 o 23:19, Jacobek92 napisał:

To jeszcze powinny byc takie specjalne okulary :p jak w takic starodawnych filmach :P
ze zakładali i sie znajdywali w innym swiecie:)

E tam zaraz innym. Starczy do tego już istniejącego dołożyć przeciwników (prototypowe egzemplarze działające na zasadzie podobnej do samolotowego HUD-a już są. Trzeba by tylko wprowadzić do systemu okolicę, i "potwór pod łóżkiem" staje sie bardziej realny niż kiedykolwiek wcześniej. Ten z szafy zresztą też. Przy okazji kondycja się poprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować