Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Huxley "darmowe", cross-platform do kosza

11 postów w tym temacie

Może bali się że PeCetowcy będą niszczyć Xboksiarzy :]
Czy podobna sytuacja nie była w przypadku UT3 na PS3 skutkiem czego zdeaktywowano możliwość grania PcvsPS3 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jumpkov nie rozsmieszaj towarzystwa blagam Cie :> twierdzisz ze pad jest lepszym kontrolerem do gier fps od myszki ?:> no bez scen grales kiedys w taką gre na padzie ? imo porazka :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2009 o 18:53, Pyton1409 napisał:

jumpkov nie rozsmieszaj towarzystwa blagam Cie :> twierdzisz ze pad jest lepszym kontrolerem
do gier fps od myszki ?:> no bez scen grales kiedys w taką gre na padzie ? imo porazka
:P


klocek = xbox
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o precyzję to myszka napewno wygrywa.
Jeżeli chodzi o klimat to jednak pad jest ciekawszy - np. dlatego że trudniej nim grać.
Na PS3 w Unrealu można grać myszką, więc to nie dlatego nie ma cross-platformowej wersji. Nie ma dlatego, że na X-pudle nie da się grać myszką ;)
Auto-aima już dawno na konsolach nie ma, ale Ci którzy nigdy nie grali najbardziej się rzucają, że na konsoli to musi być auto-aim - a sami z takim grają na serwerach ;) Na konsolach nie ma takich "hacków" dla dzieci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

RaukoMP_MODED cross''a w ut3 nie ma dlatego ,ze wersje pc ,ps3 i x360 roznai sie wersja silniczka jak i detalami na samych mapach co czyni je nie bardzo kompatybilne . Troche inaczej tego Huxleya wyobrazalem ,a po tym co pokazali na e3 nie zapowiada sie ciekawie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować