Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Kilka słów o drifcie w NfS: Shift

32 postów w tym temacie

I znowu Forza i gt są uważane za simy... to są co najwyżej produkty symulatoropodobne,. :P

Co do Shifta... zapowiedzi, podgrzewanie atmosfery... standard u EA, ale jak będzie potem...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaka rewelacja, jak rewolucja, co najwyżej plagiat pewnej angielskiej gry...

Powinni dać sobie spokój z tym NFS...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> I znowu Forza i gt są uważane za simy... to są co najwyżej produkty symulatoropodobne,.

Dnia 12.07.2009 o 17:52, RazorBMW napisał:

:P >


Tak, tak - właśnie tak sobie tłumacz :) Ech, zazdrość - przykra rzecz ;-)

> Co do Shifta... zapowiedzi, podgrzewanie atmosfery... standard u EA, ale jak będzie potem...?

Aż sie boję dokonczyć - a potem będzie jak zwykle, z "dużej chmury maly deszcz", a z mega hitu, co najwyżej średnia gra... No ale nie dzielmy skóry na niedźwiedziu - może tym razem bedzie dobrze :) Sprawdzę przynajmniej demo (bo z serią w zasadzie pożegnałem się po drugim Undergroundzie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mistrza świata w drifcie? POgibało ich, po co tam drift? Jak robią torową ścigałkę to niech zatrudnią mistrza GT Championship czy tam GT3 a nie jakies tam drifty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi osobiście tryb driftu podoba się najbardziej w NfS. Szczególnie w Pro Street brakowało mi tego trybu i jestem bardzo zadowolony, że ten tryb został dodany do najnowszej odsłony Need for Speed''a :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No zobaczymy co z tego wyjdzie. grę i tak zapewne kupię tak jak i poprzednika który neistety poleł na całej linii. Ale jeżeli to ma byc kopia grida to czemu nie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna muzyczka pod koniec. Kamera z oczu kierowcy... to nie dla mnie. Lubię patrzeć, jak samochód wchodzi w te wszystkie zakręty i rzuca tyłem na boki... Coś pięknego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2009 o 20:53, Lordpilot napisał:

> I znowu Forza i gt są uważane za simy... to są co najwyżej produkty symulatoropodobne,.

> :P
>

Tak, tak - właśnie tak sobie tłumacz :) Ech, zazdrość - przykra rzecz ;-)


To pokaż mi, gdzie masz ligi w Forzie? Gdzie masz świetnie rozwinięte community i mody? w rf :P
Sorewicz, ja sam testowałem i na konsole nie wyjdzie żaden sim... [nawet Race:Pro jest i tak nieco uproszczony, a ma najbardziej realistyczną fizykę jazdy na konsolach...:)] bo po prostu by się nie sprzedał.
Jak już pisałem, Forza i GT... to nie są symulatory! tylko produkty symulatoropodobne :)
Hehehe, NFS PS? Da best fizyka ever, a co wyszło? Więc ja do szumnych zapowiedzi EA przywiązuję małą wagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2009 o 07:56, RazorBMW napisał:


> To pokaż mi, gdzie masz ligi w Forzie? Gdzie masz świetnie rozwinięte community i mody?

Dnia 13.07.2009 o 07:56, RazorBMW napisał:

w rf :P
Sorewicz, ja sam testowałem i na konsole nie wyjdzie żaden sim... [nawet Race:Pro jest
i tak nieco uproszczony, a ma najbardziej realistyczną fizykę jazdy na konsolach...:)]
bo po prostu by się nie sprzedał.


Lig nie ma, modów to samo - bo wiesz że na konsolach z tym ciężko :) Z kolei community jest bardzo dobrze rozwinięte. Ale nie tylko to czyni sima przecież. Najważniejszy jest model jazdy - a ten z Forzy 2 jest najbardziej zbliżony do rzeczywistego prowadzenia auta (oczywiście jak na grę wideo ) - pisze to jako posiadacz prawa jazdy od 12 lat, więc mogę sobie porównać. Ty z tego co wiem nie masz jeszcze "prawka", więc wszelkie Twoje wpisy o prowadzeniu auta w grach są tylko projekcją na temat tego jak się prowadzi pojazd mechaniczny zwany samochodem :) Mówiąc krótko - jesteś jak ten ksiądz co napisał ostatnio książkę o seksie :)

Akurat RacePro (niezbyt udana gra swoją drogą) nie ma najbardziej realistycznej fizyki na konsolach - palma pierwszeństwa wciąż należy tu do drugiej Forzy.

Jeszcze dwa słowa o rFactor - mody i community to są największe plusy tej gry (i jeszcze świetny model jazdy). Bez moderów ta gra to "bida z nędzą" - podstawka to bodajże 11 aut, w dodatku wszystkie "z kosmosu" (brak licencji). To samo się tyczy tras - zero prawdziwych. W Forzie wszystkie auta są realnie istniejące, to samo się tyczy większości tras, więc brak modów tak nie przeszkadza - skoro masz ponad 300 realnie istniejących samochodów (każdy mozesz sobie ustawić co do śrubki i pomalować po swojemu).Dodatkowo - sto razy sobie wole pojeździć po realnie istniejącym Sebrigu lub Silverstone (bo w realu okazji nie będę miał) niż po jakiejś wymyślonej trasie.

Więc skoro dla Ciebie Forza 2 to nie sim, to ja równie dobrze mógłbym to samo zarzucić rFactorowi - w ogóle co to za gra którą muszą kończyć moderzy , bo się deweloperowi nie chciało :) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować