Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Czystki w EVE Online

12 postów w tym temacie

Bardzo dobre, podobnie było jak grałem kiedyś w d2 po sieci, widziałem gości z kupionym ekwipunkiem (wszystko najlepsze co się da) i wymaksowanej postaci np na 90 lvl też kupionej. Nie potrafili grać chociaż wywalili na to pewnie więcej niż na samą płytę z grą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Sprzedaż przedmiotów, postaci i waluty z gry za realne pieniądze to dla wielu osób źródło zysku."

rozwiazania sa proste: co lepsze przedmioty bound to player, ekonomia gry nie oparna na goldzie (craft itp) i zostanie tylko handel calymi kontami - z tym sie nie da walczyc, ale nie szkodzi to grze w duzym stopniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W eve jest dużo serwerów połączonych w jeden wielki więc z technicznego punktu widzenia, nie pomylił się.
Btw. ja myślę że coraz więcej ludzi ucieka bo ceny pre-paidów są za drogie (120zł/2miesiące). Ale bardzo dobry pomysł z tym "unholy rage" oby tak dalej, to może zacznę z powrotem grać, kto wie.
Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EmperorKaligula, w eve b.dużo ludzi zarabia na sprzedawaniu takich przedmiotów jak frakcyjne (coś jak fioletowe z wowa) czy oficerskie (coś jak epickie z wowa) więc tego akurat zrobić niemogą :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2009 o 13:04, Mathxfx napisał:

EmperorKaligula, w eve b.dużo ludzi zarabia na sprzedawaniu takich przedmiotów jak frakcyjne
(coś jak fioletowe z wowa) czy oficerskie (coś jak epickie z wowa) więc tego akurat zrobić
niemogą :(


Erm nie chcę cię martwić, ale w WoWie fiolet = epic.

Topic
Podoba mi się nazwa tego programu XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2009 o 12:59, EmperorKaligula napisał:

rozwiazania sa proste: co lepsze przedmioty bound to player, ekonomia gry nie oparna
na goldzie (craft itp) i zostanie tylko handel calymi kontami - z tym sie nie da walczyc,
ale nie szkodzi to grze w duzym stopniu.

Ekonomia w EVE jest jednym z filarów gry. Gdyby usunąć z gry industrializm, handel, eksploatację zasobów to gra straciłaby jeden z głównych mechanizmów ją napędzających. W New Eden nieustannie działa cykl tworzenia i niszczenia w imię tego, by zdominować przeciwnika i de facto cały świat gry zarówno ekonomicznie, społecznie, militarnie i w każdym innym aspekcie.
Czystki na TQ jak najbardziej potrzebne. niestety tak długo jak ludzie będą kupowali ISK, tudzież korzystali z ''tanich'' ofert na przedłużenie czasu gry na aukcjach nie ustaną hackerskie ataki na konta, farming itp. Dobrze jednak widzieć, że CCP coś stara się robić.

Przy okazji przed 20 minutami polskie community w EVE za sprawą korporacji Husaria z Curatores Veritatis Alliance zakończyło budowę swojej drugiej (a w całym New Eden trzeciej lub czwartej zupełnie polskiej) stacji. Wszyscy piloci szanujący zasady panujące w regionie Providence mogą czuć się zaproszeni by odwiedzać nowy Caldari reaserch Outpost na orbicie planety VI w systemie 7YWV-S.
Poniżej leniwy proces budowy stacji:

20090824134437

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2009 o 12:44, Avexil napisał:

Jak już to na serwerze, bo w EVE jest jeden.


Jest jeden widziany okiem graczy, ale całą grę obsługuje ich wiele. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować