Zaloguj się, aby obserwować  
WhiteMamba

NBA 2K10 - Temat ogólny

765 postów w tym temacie

Nie o to chodzi czy będe miał w co grać czy też nie..Jestem fanem basketu i zdecydowałem sie na taki a nie inny produkt (EA).Jesli wydaje sie na rynek gre,która ma takie czy inne zalety-to my jako konsumenci ufamy,że tak jest-jeśli jest inaczej producent/wydawca ,musi poprawić swój produkt....JA oczekuję,że gra zostanie poprawiona....Chociaż doczytałem sie nawet na 2k,że posiadacze 2knba10 beda mieli znaczący rabat przy zakupie 2k11-a już jest zagorzała dyskusja w propozycjach do wydania nba11-i w tym temacie jest wieksza aktywnośc aniżeli patcha na który z niecierpliwością czekamy.
Tutaj nawet nie ma komu sie poskarzyc bo polskiego wydawcy wersja konsolowa nie miała (chyba)

Post z 2k z lista poprawek:
The patch is in the submissions stage. I am sure the holidays not help clear the queue in front of us but know that the patch is submitted and it should be a matter of a couple weeks. The PC patch is still in creation but will be a combination of this and the first patch. I will update this thread with an exact release date for PS3, 360, and PC when I have more info. Thanks for your continued patience.

GENERAL
- When using the Living Roster, users can now play standard Quick Games with players who are injured in real life.

- The Dunk Off trophy should now be unlocking when the requirements have been achieved.

- The Upcoming Matchups and Rebounding Leaders overlays should no longer obstruct the camera during NBA Today/My Player play.

- The camera will no longer cut away to the nosebleed cam mid-free throw during NBA Today/My Player play.

- The ‘On-Ball Defense’ column should now properly perform ascending/descending sorts

GAMEPLAY
- Further tuned the assist logic such that the CPU should be more diligent in handing out assists to players.

- Pass accuracy has been toned down for passes out of a double team, passes out of contact shots, and non-inbound full court passes.

- Addressed a rare occurrence where the referee would hold on to the ball and not pass it to the shooter during free throw shooting situations.

- CPU players are now much more selective when choosing to pass the ball while attacking the basket.

- Offensive rebounds are now much tougher to grab following missed free throws.

- When played locked, the CPU will no longer throw a full court pass following a missed shot due to the user rapidly pressing the ‘Y’ button for the rebound.

- Corrected an issue that was causing online NBA Today games to disconnect when a user with his/her console set to North America was playing an opponent who had their console set to Europe/Asia.

- Fixed a Team-Up divergence that occurred when users would rapidly press the ‘Start’ button during the loading screen.

- Addressed a crash in leagues that would occur when the league was using an out of date roster.

- Addressed a divergence in leagues that would occur when the league was using a custom roster and/or had a league size larger than 12 users.

- Fixed a rare occurrence where some users would experience a crash during the ‘Connecting to Host’ dialog.

- Improved connection times when attempting to connect to an opponent.

- Fixed a rare hang on the ‘Closing Match’ dialog that appears at the conclusion of a Team-Up game.

MY PLAYER
- Users who are currently in the Playoffs time period of their seasons will no longer be disconnected from Pick-Up games after the first made basket of the game.

- Addressed an issue where users would occasionally hang (often after winning the Finals MVP) when advancing past the end of the season.

- Found and addressed an instance where cloned players were still being created when users chose to change teams following the Summer Circuit.

- The NBA 2K Insider will no longer incorrectly tell the user he has an important decision to make when a decision doesn’t need to be made.

- Fixed an issue that was causing incorrect game results to be posted to the Standings when the user chose to participate in a drill immediately after a played game.

- Decreased steal success when playing My Player Pick-Up games.

- Addressed an issue that would cause the Finals celebration to occur after the third win of a series when the user finished that game on the bench.

ASSOCIATION
- Users are now able to sign free agents during the season once the player re-signing deadline has passed.

- ‘Recent Games’ scores will no longer be erased when exiting from practice.

- The commentators will no longer refer to players as having scored 0 points when that is not appropriate.

- CPU teams will now trade amongst themselves during 30-team Associations when the user has automated the Player Trading task for all of the teams.

- Fixed an issue that was causing the game to report incorrect ages for 2K Share Draft Class prospects. The prospects will no longer retire after their first season in the league.

- Addressed a rare issue where players would have some of their attributes jump to 99 when they had low morale and/or were on a team with poor team chemistry.

- Addressed a case where players would not show up on the roster once they were signed by a team.

- In Season mode, users are now able to sign players from the free agent list.

- In Season mode, users are now able to trade players without needing to follow salary cap guidelines.

/ciaho/

Tylko na konsole? Wiadomo coś o wersji PC? Wiadomo kiedy wyjdzie?

Szczerze, to 2k z tą wersją PC tam mnie denerwuje, że to po prostu cholera.

Z wypowiedzi na forum wynika,że patch juz jest w MS i Sony-kwestia czasu kiedy będzie dostepny online w automatycznej aktualizacji...Patch na PC wyjdzie i będzie posiadał wszystko co 1-wszy i drugi patch na konsole.O dokładnej dacie nie wspomniano...wyjdzie później więc pewnie dojdzie do niej kilka poprawek więcej...Wiadomo,ze po patchu zaraz bedzie odzew ze strony graczy co jeszcze leży...Patch na pc moim zdaniem wyjdzie później bogatszy o kilka fixów zgłoszonych po 2 patchu-bo bata nie ma ideału nie będzie

wyjeb. mam szczerze na to że będzie bogatszy o kilka rzeczy. naprawdę zaczynam powoli wykładać ciepłego kała na 2k. Niech wydadzą patcha razem z konsolami, potem oczywiście się nie obrażę jak fix wyjdzie, ale ja chce do cholery patcha.

Jak przetestujesz to daj znać jak tam z online grą, jak tam z MPM jest. Bo w końcu mam swojego X360 i się zastanawiam czy skusisz się na ten tytuł bo na PC''ie gram w niego ale to 15fps ;) A tutaj full no i przez neta bym mógł śmigać śmiało.

2k11 ma miec wszystko git-bo mają nauczke z 10....hehe w zasadzie 11 to prawdopodobny klon 10 + nowa baza danych.
Mam te 2knba10 i cholera tez tego patcha wypatruje niczym szpak czereśni-Przeważył tryb kariery własnego zawodnika i dlatego kupilem 2k...a dlugo zastanawialem sie EA czy 2k...Mysle,ze EA tez cos pyknie na wzor MPM z 2k

Dalej jest bicie piany na forum 2k...Ale dzis wyczaiłem post w tym dziale...Jeśli jest tam choćby ciut prawdy nie wygląda to za ciekawie...Poniżej treśc:
Hey Ronnie, just noticed that you restricted my account for some reason.. I see that you tried to explain it in the message, but your grammar was pretty bad so I didn''t quite get what you were saying.

Either way, I won''t be around here much longer since the guys at 2K can''t even give us a working game 3 MONTHS after it was released. This 2nd patch is going to be just like the first one, a huge let down. At least with this patch, you guys didn''t make a huge list of things that you are going to "fix". Then again, a lot of issues that are in the game aren''t even on the list, so this is pretty much just another bandaid for a game that needs surgery.

2K11 sales are going to be terrible... hope they have enough money left to keep everyone on pay roll. Then again, half of the guys there probably don''t even deserve their jobs, looking at the quality of the product they put out.

żródło-oficjalne forum 2k

Mógłbym prosić któregokolwiek posiadacza wersji PC i wrzucenie na jakiś serwer plików (obu) o nazwie portraits, z głównego folderu NBA? Bo mi się coś skopciło.

cała gra jest skopcona...Mnie nie bawi pyknięcie meczu z kolegą na 2 pady..Bo tylko do tego się nadaje-reszta lezy.
Po wyjściu oficjalnej listy bug-fixów jest jeszcze większa zadyma niż wcześniej gdy pytano czy jakiś patch wogóle jest...A pytań użytkowników wersji pc jest więcej niz Chińczyków-Arkads-nie tylko Tobie coś się w grze rypie..Niektórych postów poprostu nie wypada tu nawet cytować-ogólnie 2k lezy a 2knba10 na forum została pojechana do poziomu najgorszej gry sportowej roku 2009 a i na samym 2k nie zostawiono suchej nitki-juz jest nawet adres gdzie odsyłac gre..ale gwarancji zwrotu kasy nie ma :/
Mało powiedzieć,że 2k przeceniło gre i mozna ją kupować zza oceanem 50% taniej niż w kilku pierwszych dniach premiery gry

No biorac pod uwagę,że w temacie patcha informacji na forum udziela sam Mr Ron z 2k to zakładam,że patch jest-to kiedy będzie dostępny stoi pod dużym znakiem zapytania.Od kilku dni mówi się,że patch trafił już do MS i Sony-więc logiczne jest,że konsolowcy zobacza go najszybciej.Jak na taka firme jak 2k poziom informacji oraz dbałość o klienta jest niczym demokracja na Białorusi

Mam do was pytanie.
Nabyłem ostatnio NBA 2k10, dokupić muszę jeszcze pada bo bez niego ani rusz jak widzę. Zacząłem natomiast grę w My Player bo to jedyne co da się ogarnąć na klawiaturze. Powiedzcie mi czy da się jakoś przyspieszyć grę kiedy siedzi się na ławce, albo przyspieszyć wejście na boisko? Bo to straszliwie nudne jest oglądać przez 15 minut jak gra ją NPC.

Ja gram na PS3..kiedy trafiałem na ławke w moim przypadku było klik na "trójkąt" i obraz przeskakiwał na tablice wyników...następnie wciśniecię "X" i gra przyspieszała i stawała dopiero gdy miałeś wejść na boisko....Zobacz w ustawieniach klawitona co masz przyporządkowane pod klawisze....I nie myśl,że pykniesz drugi sezon w My Player Mode...Póki nie ma łatki nie zaczniesz drugiego sezonu...ja czekam na patch bo sezon mam za sobą-wnerwa bede mial jak trzeba będzie zaczynać wszystko od nowa.

Dnia 09.01.2010 o 15:27, Arkads napisał:

Przycisk od crossoverów albo zbiórek i spinów. Coś takiego, tam sobie sprawdź w ustawieniach.

Wielkie dzięki, faktycznie, teraz to ma sens ;]

Czesc.Czekam na nba2k10 pc.Cały czas (2tgodnie)produkt nie był dostepny.Czy moze mi ktos powiedziec kiedy bedzie mozliwy zakup tej gry?

Mam pytanie,dlaczego kiedy zaczynalem gre w association Miami Heat to Wade mial ta swoja srednia 94,a teraz po okolo 25 meczach ma juz tylko 85(i nie ma przy tym zadnej zoltej/czerwonej strzalki w dol)Czy to jest spowodowane jego zmeczeniem?

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować