Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dante`s Inferno - porównanie grafiki, X360 kontra PS3

41 postów w tym temacie

najlepszy z tych screenow jest ten na ktorym jest ujecie z renderu i widac wyraznie rozniece w ustawieniach jasnosci i kontrastu, gralem w demo na obu konsolach na tym samym tv z tymi samymi ustawieniami nie widze zadnych roznic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo żadnych różnic nie ma. Nikt nie zauważył, że jak są porównania gier na konsole w większości przypadków różnice są w jasności i kontraście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zero różnic. Oczywiście, jak zwykle, mamy różnicę w ustawieniach nasycenia i kontrastu i tak dalej, i jak zwykle osoba robiąca porównanie nic z tym nie zrobiła. To, że ciemniejszy obrazek wydaje się ładniejszy (zawsze) umknęło jej uwadze. Ale tak to jest z tendencyjnymi porównaniami. Choć podobno w Bayoneta rzeczywiście wersja na PS3 była "jaśniejsza". Poza tym różnic brak, a te wymienione można załatwić ustawieniami monitora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

eee wg mnie roznicy nie ma, ale odnosze wrazenie ze te screeny na xboxa sa jakby pogorszone, rozmazane. i widac roznice w jasnosci i to spora ;o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

osobiscie bym chyba zakazal takich porownan. wywoluje to zazwyczaj tylko flame war na forach. bo oprocz odrobine innego nasycenia kolorow (ktora to roznica wystepuje chyba na kazdym porownaniu) rzadko kiedy mozna dostrzec cos rozsadnego. a patrzac tylko po pierwszym screenie - x360 ma chyba jakby nalozone lekkie rozmycie. ale glowy nie dam. bo ciezko zobaczyc to na statycznym screenie z monitora bedacego niecale 50cm ode mnie, a co dopiero bedzie podczas gry na tv z odleglosci minimum 2-3 metrow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie znam Niemieckiego ale Google Translator:
"Porównanie graficzne pomiędzy PS3 i Xbox 360 w wersji z Dante''s Inferno: bliżej okazuje się, że spin optycznie jest jasne dla PlayStation 3 przed konsoli Xbox 360 w wersji. Jest to szczególnie zauważalne poprzez wyższe tekstury rozdzielczości, ale także poprzez animacje. Choć garnitur przez Dantego w PS3 pochodną delikatnie przesuwa się wzdłuż zależy jednostajność w 360-oddział pobrać jedynie sztywne. Animacje ognia widoczne na PlayStation 3 piękniejsze, realistyczne i pełne obecnie. Mamy ilustrują zastosowanie następujących zrzutów ekranu można - enjoy browsing!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to nie nasycenie barw, a kontrast. Na PS3 jest po prostu większy i przez to obraz wydaje się bardziej mroczny i według mnie lepszy, ale szczerze to grafika zarówno na Xklocka jak i PS3 jakoś nie powala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze 50/50 głosów fanboy`ów...

Wg mnie i reszty użytkowników, wersje na obie platformy wyglądają identycznie. Kilka ustawień telewizora i będzie wszystkim grało i śmigało...


Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jest tylko jasność, widać po teksturach, że brzeg jest bardziej stromy na PS3, a podłoże ma lepszą rzeźbę. Podobnie płomienie. Oświetlenie też jest lepsze na PS3, czyżby ktoś w końcu poza Sony nauczył się programować na czarnulkę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować