• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Jaruch

Code=058

Pytanie

Jestem użykwonikiem gry Guild Wars od września i od 15 marca mam problem z zalogowaniem się do gry, wysyłam e-maile do cd projektu , do multimedii . Ci pierwsi mówią że się skontaktowali z zachodnim przedstawicielem, jeżeli ktoś wie jak można sobie poradzić z tym problemem albo ma podobny niech pisze, to nie dopuszczalne bo nie po to zapłaciłem 130 zł żeby patrzeć na pódełko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

57 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 25.03.2006 o 09:53, Jaruch napisał:

Jestem użykwonikiem gry Guild Wars od września i od 15 marca mam problem z zalogowaniem się
do gry, wysyłam e-maile do cd projektu , do multimedii . Ci pierwsi mówią że się skontaktowali
z zachodnim przedstawicielem, jeżeli ktoś wie jak można sobie poradzić z tym problemem albo
ma podobny niech pisze, to nie dopuszczalne bo nie po to zapłaciłem 130 zł żeby patrzeć na
pódełko.


mam nadzieje ze znasz angielski :P

We''re sorry that you are experiencing network difficulties. The error you are reporting, Code=058, is indicative of a mis-configured network setting or network interference. Please use the following information in order to assist you in troubleshooting this issue:

1. Make sure GW.EXE or GWSETUP.EXE is added to your firewall''s exception list. If you have already allowed Guild Wars in the past, please double check the exceptions. Often times firewalls will decide to block Guild Wars after it has patched. If adding an exception does not help, please try completely uninstalling the firewall software.

2. If you are using a router, please open and/or forward both TCP port 6112 and TCP port 80 within their settings. If you are connecting to Guild Wars while on a campus or business network, please consult your network''s administrator to verify that these ports are available. If you are using a NETGEAR® router please review the following article:

Why am I unable to connect to Guild Wars while using my NETGEAR® router?

If you are using a wireless router, try connecting your computer directly to the router using an Ethernet cable instead.

3. Try temporarily disabling any Internet Security or Anti-virus/spyware applications. If this resolves the connection issue, then you will need to properly configure these applications in order to enable them while you play Guild Wars. Please contact the author of the software if you do not know how to make these adjustments.

4. If your Internet Service Provider is America Online® and you are unable to use Internet applications outside of the AOL® client (such as Internet Explorer), please contact their Customer Support regarding this issue at http://www.aol.com/support/help.adp.


http://guildwars.com/support/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Znam angielski ale nie znam się dobrze na komuterach i części nie rozumiem to ze spywerami i firewallami rozumiem ale np. nie mam pojęcia jak sprawdzić czy firewall zintegrowany z programem antywirusowym arca-vir akceptuje GW.EXE i GWSETUP.EXE oraz nie rozumiem tego z please open and/or forward both TCP port 6112 and TCP port 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 25.03.2006 o 11:24, Cerberion napisał:

Znam angielski ale nie znam się dobrze na komuterach i części nie rozumiem to ze spywerami
i firewallami rozumiem ale np. nie mam pojęcia jak sprawdzić czy firewall zintegrowany z programem
antywirusowym arca-vir akceptuje GW.EXE i GWSETUP.EXE oraz nie rozumiem tego z please open
and/or forward both TCP port 6112 and TCP port 80

Weekend jest słabym pomysłem na kierowanie tego typu pytań do CDP.Jedyna możliwość to pomoc kogoś z forumowiczów ale tak na prawdę to chyba tylko ktoś z CDP może Ci dogłębnie pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 25.03.2006 o 11:26, spider88 napisał:

ale tak na prawdę to chyba tylko ktoś z CDP może Ci dogłębnie pomóc.


Hmmm no własnie raczej nie tylko oni. Bo problem ten nie jest związany ścisle z grą tylko raczej z połączeniem internetowym. Ja też parę razy miałem taki błąd. czasem wystarczyła tylko trochę poczekać i samo przechodziło. Ale raz nie chciało wogóle ruszyć. Musiałem wyłczyć monitor internetowy NOD''a32 żebym mógł się połączyć. Inaczej wogole nie pojawiała mi się nawet lista announcementów obok okienka logowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

hm, problem maja wszyscy (albo prawie wszyscy) abonenci Multimedii, ja takze.. dokladnie z nocy z 15 na 16...
z konsultantami multimedii rozmawialem juz telefonicznie pare razy... za kazdym razem to samo ''dobrze, przekaze administratorowi, jutro powinno byc juz dobrze..''
juz nie bardzo wiem co robic zeby gw zaczelo dzialac. MM na to leje, CDP podobno kontaktowalo sie z Anetem...
maile do Anetu to juz zupelnie inna sprawa, za kazdym razem odpowiedz wyglada podobnie ''wylacz anty-virusy, spyware''y, firewalle etc.'' chociaz podkresla sie pare razy, ze nic takiego zainstalowanego sie nawet nie ma.
z mojej strony robilem reinstal gry.. programow.. na koniec systemu i nawet na czysciutkim win xp nie dziala.
moze CDP powinno sie skontaktowac z Multimedia bo cos mi sie wydaje ze na szarych uzytkownikow MM leje zwyczajnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 25.03.2006 o 11:57, pilot- napisał:

MM leje zwyczajnie :/


Jesteście za mało stanowczy. Poczytajcie dokładnie umowę szukając czy mozna się na czymś zaczepić ;). Zażadajcie działania od razu informując że nie ma żadnych firewalli w systemi i tym podobnych (o ile nie ma).

Mój tata wyjeżdża do włoch więc mu dałem swojego palmtopa z GPSem a on kupił do tego mapy TOMTOM za 800zł. No i oczywiście żadnej instrukcjii po polsku nie było. Ja się uczyłem a co 10 minut ojciec mnie wołał, normalnie już miałem dość. Powiedziałem mu, żeby zadzwonił do Dystrybutora i zagroził że program bez instrukcjii pl. (jedyny język polski w programie to była naklejka z nazwą dystrybutora) odda. A jak on nie chce zadzwonić to ja to zrobię. I zadzwonił - powiedział co miał, i - dystrybutor wysłał mu instrukcje w trybie natychmiastowym (mało powiedziane, jakby jeszcze trochę to zamiast mailem by mu chyba przywieźli do domu ;)), bardzo bardzo obszerną. Zaznaczam że tu nie chodzi o podniesuiony głos i krzyki w słuchawkę telefonu(to daje efekt zupełnie przeciwny), tylko stanowczość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

własnie ja znam angielski i tak jak niektorzy na kompach zabardzo nie tak samo mailuje do multimedi i do CDP , ci pierwsi nie odpowiadaja, a CDP mowi ze sie skontakowalo z Anetem nieiwme czekam od 16 na polaczenie i tez niewiem co mam robic ale wiem jedno ja tego tak nie zostawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja mam jeszcze inaczej bo nie jestem abonentem Multimedii tylko malej firmy internetowej a problemy z zalogowaniem zaczely sie nie w nocy 15 na 16 tylko 23 marca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

porty zarowno 80 (ten musi byc odblokowany - www przez nie dziala) i 6112 sa odblokowane wg. tego co mowili konsultanci z multimedii. wiec raczej nie jest to nic zwiazanego z portami. natomiast podejzewam, ze pozmieniali cos w ustawieniach sieci i przez to sa te problemy, byc moze postawili dodatkowe routery czy porobili wewnatrz miejskie NATy.. nie mam pojecia co dokladnie, ale cos na 100% popsuli i jak zwykle nie chca sie przyznac :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wiem że to kretyńskie pytanie i przepraszam cię od razu za jego zadanie, ale tak na wszelki wypadek:
Wiesz że winXP z SP2 ma wbudowany firewall? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 25.03.2006 o 11:37, Latniak napisał:

> ale tak na prawdę to chyba tylko ktoś z CDP może Ci dogłębnie pomóc.

Hmmm no własnie raczej nie tylko oni. Bo problem ten nie jest związany ścisle z grą tylko raczej
z połączeniem internetowym. Ja też parę razy miałem taki błąd. czasem wystarczyła tylko trochę
poczekać i samo przechodziło. Ale raz nie chciało wogóle ruszyć. Musiałem wyłczyć monitor internetowy
NOD''a32 żebym mógł się połączyć. Inaczej wogole nie pojawiała mi się nawet lista announcementów
obok okienka logowania.



ale jak to zrobiles jak bys mogl podac jakies instrukcje bo ja zabardzo sie nie orientuje w tym wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 25.03.2006 o 18:57, Jaruch napisał:

ale jak to zrobiles jak bys mogl podac jakies instrukcje bo ja zabardzo sie nie orientuje w
tym wszystkim


NOD 32 to antywirus. On blokował mi dostęp do internetu dla GW. Nawet kiedy dodałem GW do white listy, dalej blokowało. Spróbuj wyłączyć wszystkie antywirusy i firewalle (ten windowsowy też) i wtedy powinno działać. Jeżeli nie działa...no cóż masz pozamykane porty i tylko rozmowa z dostawcą neta może je otworzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

a mozesz podac adres stronki z ktorej pobrales ten program albo jego pelna nazwe moze to zadziala akurat bo nixc mi sie szkodzi sprobowac czy zadziala czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 25.03.2006 o 19:04, Latniak napisał:


> ale jak to zrobiles jak bys mogl podac jakies instrukcje bo ja zabardzo sie nie orientuje
w
> tym wszystkim

NOD 32 to antywirus. On blokował mi dostęp do internetu dla GW. Nawet kiedy dodałem GW do white
listy, dalej blokowało. Spróbuj wyłączyć wszystkie antywirusy i firewalle (ten windowsowy też)
i wtedy powinno działać. Jeżeli nie działa...no cóż masz pozamykane porty i tylko rozmowa z
dostawcą neta może je otworzyć.


Gdybys mogl napisac jak on to zrobil co wzioles aby tak zrobil to bede wdzieczny. Bo wlasnie sobie sciagnolem Nod32 i bardzo bym chcial pograc w gw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

mam tego noda w polskiej wersji jezykowej wiec jak bys mogl podac co zrobiles zeby ci odblokowal Guild Warsa to bede wdizeczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.03.2006 o 10:56, Jaruch napisał:

mam tego noda w polskiej wersji jezykowej wiec jak bys mogl podac co zrobiles zeby ci odblokowal
Guild Warsa to bede wdizeczny


Ech, to nie tak. Ten NOD to był powód dla którego mi nie działało :p Po wyłączeniu ochrony internetowej (klikasz 2 razy w ikonke przy zegarku, potem w IMON i wyłączasz) GW zaczęło chodzić bez problemu. Najlepiej wyłącz WSZYSTKIE antywirusy jakie masz włączone i zobacz czy działa. Jeżeli działa no to właśnie tu jest problem, jeżeli nie to wyłącz firewalla (panel sterowania -> centrum zabezpieczeń -> zapora i wyłączasz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.03.2006 o 13:25, Arkadiusz napisał:

zwroccie uwage ze gw.exe zmienia sie co chwile i to moze oglupiac antywira/zapore


Racja, bo ten problem spotkał mnie dopiero po jakimś update''cie. Przedtem nie miałem takich kłopotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować