• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
Jaruch

Code=058

Pytanie

Jestem użykwonikiem gry Guild Wars od września i od 15 marca mam problem z zalogowaniem się do gry, wysyłam e-maile do cd projektu , do multimedii . Ci pierwsi mówią że się skontaktowali z zachodnim przedstawicielem, jeżeli ktoś wie jak można sobie poradzić z tym problemem albo ma podobny niech pisze, to nie dopuszczalne bo nie po to zapłaciłem 130 zł żeby patrzeć na pódełko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

57 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

zrobilem to , wylaczylem zapore i antywira i to nic nie dalo zobaczymy jutro moze dostane maile zwrotne od CDP i od multimedii, a jak multimedia powie ze to nie ich wina to ja im zyc nie dam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.03.2006 o 14:31, Jaruch napisał:

ja niemialem noda to mi nie chodzilo , teraz mam noda i mi niechodzi wiec nieiwem jak to jest
w moim przypadku


Wina dostawcy neta. Ale czy GW kiedykolwiek ci chodziło ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.03.2006 o 14:46, Latniak napisał:

> ja niemialem noda to mi nie chodzilo , teraz mam noda i mi niechodzi wiec nieiwem jak
to jest
> w moim przypadku

Wina dostawcy neta. Ale czy GW kiedykolwiek ci chodziło ??


chodzilo od czasu kiedy je kupilem we wrzesniu do 16 marca, cos sie wtedy zdarzylo bo mi net wcale nie chodzil a multimedia mowi ze oni wtedy nic nie robili, i od tamtej nocy mi nie chodzi GW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

od nocy z 15 na 16 marca GW u praktycznie wszystkich abonentow Multimedii nie dziala. MM oczywiscie sie wykreca ze oni nic nie robili.. jednak w nocy byla przerwa w dostawie internetu i cos w trakcie niej zmieniali w ustawieniach sieci. od tamtej pory Gw lezy i kwiczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

jezeli jutro nie odpisza na maile to ja normalnie do nich zadzwonie i zagroze ze zrezygnuje z umowy i niech sie glupio nie wykrecaja ze nic nie zrobili bo narobili , nawazyli bigosu to niech to teraz zjedza:) bo to sie denerwujace robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 26.03.2006 o 18:34, ozyreusz napisał:

a tak przy okazji co to nod???

Ech, poczytałbyś troche :P

NOD 32 to antywirus który u mnie w pewnym momencie spowodował zablokowanie połączenia GW, teraz już wszystko działa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 27.03.2006 o 10:29, Cerberion napisał:

CDP powinno porozmawiać z Multimedia ponieważ jeśli nie naprawią tego błędu to GW:F też może
nie chodzic


To nie błąd. Multimedia zablokowała po prostu port z którego korzysta GW do połączenia się. To klienci indywidualni powinni porozmawiać z Multimedią i poprosić o otwarcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 27.03.2006 o 12:57, Latniak napisał:

> CDP powinno porozmawiać z Multimedia ponieważ jeśli nie naprawią tego błędu to GW:F też
może
> nie chodzic

To nie błąd. Multimedia zablokowała po prostu port z którego korzysta GW do połączenia się.
To klienci indywidualni powinni porozmawiać z Multimedią i poprosić o otwarcie.

ja osobiście nie dzwonilem ale z wypowiedzi innych użytkowników można wywnioskować że multimedia nic sobie z tego nie robią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 27.03.2006 o 13:13, Cerberion napisał:

ja osobiście nie dzwonilem ale z wypowiedzi innych użytkowników można wywnioskować że multimedia
nic sobie z tego nie robią


No widzisz, jeżeli wszyscy zachowają się tak jak ty i nie zadzwonią, to dla Multimedii problem nie będzie istniał. Z ich perspektywy to będzie jedna osoba, która zadzwoniła.

Krzyczenie między sobą na tym forum nie przyniesie żadnego efektu, bo pracwonicy Multimedii tutaj nie zaglądają. Jeżeli chcecie coś osiągnąć to każda osoba musi zadzwonic osobiście i przeprowadzic długą męczącą rozmowę.

A najlepiej dzwonić regularnie, np. co drugi dzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 27.03.2006 o 13:23, Koleś napisał:

A najlepiej dzwonić regularnie, np. co drugi dzień.


Tia ;) I podawać rózne dane osobowe coby wydawałao się ze pare osób ma taki problem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

wyobrazcie sobie ze wysylalem multimedi te maile z zalzaleniem i dastalem odpowiedzi ze zabieraja sie do rozwaizywania problemu zobaczymy ile te slowa sa warte ze poinformowali admina i zobacyzmy jutro jak cos to odrazu napisze co mi odpisali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

czuje sie olany bo oni chyba ograniczja sie tylko do wyslania maili i to wszystko to lekka przesada moze CDP powinno z nimi pogadac, juz niewiem co mam robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 28.03.2006 o 16:44, Jaruch napisał:

czuje sie olany bo oni chyba ograniczja sie tylko do wyslania maili i to wszystko to lekka
przesada moze CDP powinno z nimi pogadac, juz niewiem co mam robic



ja też im maila wysłałem i nie odpowiedzieli trudno zobaczymy co przyniesie dzień następny a jak nie to trzeba będzie dzwonić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować